Kertokaapa kokemuksia kyseisestä peräkärrystä.
Malli on 3000 L http://www.tekno-kouru.fi/?sivu=l13000
Tarkoitus laittaa kärry kelkan kuskausta varten.
Kelkka on sporttimalli eli reilusti alle 3 m pitkä. Hyviä ja huonoja puolia kärrystä. Hyvinä näyttäisi ainakin tuo hinta.
Tekno-Trailer
3
3395
Vastaukset
Ostin itelle 4 vuotta sitten TT 3300 pitkän, kippaavan, yksiakselisen mallin metrin kuomulla. Hankintaan vaikutti mm. kärryn pulttikasaus, eli jos joskus osuu niin voi korjata helposti.
Täysin tyytyväinen olen ollut, ainoa asia johon kaipais parannusta on kuomun ylös lukitseva sokka/putki, tämä kerran taittunut kun kaveri veti epähuomiossa kuomua kiinni vaikka oli lukittu auki, tämäkin korvattiin "takuuna", eli uusi osa tuli postilla kotiin
Kuomu kestää hyvin pakkasta aikä ole halkeillut, etulaidan saa tarvittaessa irti eikä haittaa kuomun käyttöä
Voin suositella vilpittömästi, harkitse kuitenki 3.3 m pituutta...
-pekko- - raileri
Huonoin puoli lehtijouset. Ja yksiakseliset pitäisi lailla kieltää!! Jos haluat mukavasti kulkevan ja mukavat kyydit kelkalle antavan kärryn, osta ehdottomasti telikärry!!
- Aisan solminut
Ok kärry. Ei maailman paras, mutta hinta laatu kohdallaan. Työkelkka ja polariksen 800 mönkkäri kulkee ihan kivasti yks akselisellakin 3300L. Itse mietin hankkiessa hitsatturunkoista, mutta viimetalvena kun ajoin kelkkaperässä lepikkoon ja aisa meni solmuun, niin hiljaa kiittelin, että otin pultatun. Korjauskustannukset oli 120€ (Aisapalkit, hanskan kiinnityslevyt, soljet, kulmaraudat kiinnitykseen).
Lukot on aika paskat, jos suoraan sanoo ja ne jää aina ärsyttävästi pystyyn, kun kippaa ja laskee takalaidan alas.
Kuitenkin tällasella harrastelijalla kärry vastaa tarpeita. teli olis kiva, mutta tämä suomen tyhmä laki...
Just etsin saako kuomua mistään alle tuon Tekno-kourun hinnan... Ei oikein ole näkynyt, joten taas pitää asioida ilm. heidän kanssaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911661
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1831254Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799