Viimeinenkin mittarivalo meni ja paloi mittaristosta. Kuinkas mittarivalojen vaihto tapahtuu A Vectrasta (vm. -89)? Mielellään yksityiskohtaisesti. En viitsisi pakkasessa ylimääräisiä ruuveja kieputella. Kiitos.
A Vectran mittarivalot
5
677
Vastaukset
- opel
mittarivaijeri alapäästä irti,ratin ympäriltä muovit irti 5 ruuvia. mittarin alamuovi vipuamalla varovasti irti, mittarin ylämuovi irti,sitte mittarin kiinnitys ruuvit pois ja vedät vähä mittaristoa ulospäin että saat pistokkeen ja mittari vaijerin irti,ja ei ku mittaristo ratin ja kojelaudan välistä pois, samalla kannattaa uusia myös lämmön säätö vivuston ja kellon valo. toivottavasti näistä tiedoista on jotain apua.
- ala-asteen opettaja
Oli niin huonoa suomea, että päätin oikolukea ja kirjoittaa tuon uusiksi että pystyn lukemaan tekstin, eli siis:
1. Mittarivaijeri alapäästä irti
2. Ratin ympäriltä muovit irti (5 ruuvia)
3. Mittarin alamuovi varovasti vipuamalla irti
4. Mittarin ylämuovi irti
5. Mittarin kiinnitysruuvit pois
6. Vedä mittaristoa ulospäin että saat pistokkeen ja mittarin vaijerin irti
7. Mittaristo ratin ja kojelaudan välistä pois
Ps. samalla kannattaa uusia myös lämmönsäätövivuston ja kellon valo.
- j790c5nq6q7
Mitä tarkoittaa tuo ensimmäinen lauseen osa: "mittarivaijeri alapäästä irti"?
Siis miten sieltä jostain ottaa mitään vaijeria irti ennen kuin muoveja on poistettu tieltä, kun ei sieltä näy mitään vaijeria kumminkaan kun menen katsomaan?- Mitä jos
luopusit koko projektista..
- vectra nolla nolla
mittarivaijeri alapäästä irti tarkoittaa että irroittaa vaihdelaatikon päästä sen vaijerin niin saa helpommin mittariston päästä liittimen irti. onnistuu kyllä muutenkin mutta näin helpompi. mutta takasin päin täytyy olla tarkkana että mittarin vaijeri menee kunnolla pohjaan asti ja kiristää tarpeeksi. muuten menee vaijeri poikki tai sitten se muovi holkki väljäksi eikä enää pyöritä vaijeria. tämä siis vaihdelootan päässä. mittaristoonhan se loksahtaa hyvin paikoilleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086