Olen tutustunut vaakamieheen, joka meni kymmenen vuoden seurustelun jälkeen tänä kesänä naimisiin. Hän tietää että seurustelen, mutta flirtailee silti jatkuvasti. Onko tämä kiinnostuksen osoitus vaakamieheltä normaalia käytöstä? Ja onko vaakamiehillä tapana liehitellä toisia naisia, vaikka ovatkin menossa naimisiin? Kuulostaa vaaralliselta, jos oma mies olisi kyseessä.
Miten tulkita vaakamiestä?
5
2015
Vastaukset
- waagemann
..ainakin, jos venus sijaitsee neitsyen merkissä, flirttailutaipumusta tuppaa ilmenemään..
- että kyllä...
Nimenomaan vaakamiehet ovat kovia flirttailemaan, vaikka olisivat varattujakin. Tällainen saattaa vain johtaa helposti väärinkäsityksiin, koska vaakamies ei välttämättä tarkoita flirtilään 'mitään sen enempää'.
- tumpsu
Vaaka-MIEHENI on ollut tietääkseni uskollinen, tietääkseni 20 vuotta, ei ole ollut flirttailevaa tyyppiä. Kyllä hän varmaan huomaa kauniit naiset ym, mutta on jopa liiankin omistautuva jos niin voisi edes sanoa, mutta ei liioin halua tulla petetyksi, on tarkka minun liikkeistäni ja menoistani, varsinkin suhteemme alussa. Vuosien mittaan on luottamus löytynyt. Vaikka kaloille suositellaan aina rapua, vesimiestä ym vesi juttuja, olen löytänyt vaakamiehestä kumppanini johon olen tyytyväinen kaikin puolin. Rapuihin olen pettynyt kolmekin suhdettani nuoruudessani. Eli rohkeutta löytämään, ei horoskoopin toivemiestä. Laulun OIKEESTI kertoo rakkaudestamme, Toivon että se jatkuu kunnes kuolema erottaa...
- päätteeksi.
tumpsu kirjoitti:
Vaaka-MIEHENI on ollut tietääkseni uskollinen, tietääkseni 20 vuotta, ei ole ollut flirttailevaa tyyppiä. Kyllä hän varmaan huomaa kauniit naiset ym, mutta on jopa liiankin omistautuva jos niin voisi edes sanoa, mutta ei liioin halua tulla petetyksi, on tarkka minun liikkeistäni ja menoistani, varsinkin suhteemme alussa. Vuosien mittaan on luottamus löytynyt. Vaikka kaloille suositellaan aina rapua, vesimiestä ym vesi juttuja, olen löytänyt vaakamiehestä kumppanini johon olen tyytyväinen kaikin puolin. Rapuihin olen pettynyt kolmekin suhdettani nuoruudessani. Eli rohkeutta löytämään, ei horoskoopin toivemiestä. Laulun OIKEESTI kertoo rakkaudestamme, Toivon että se jatkuu kunnes kuolema erottaa...
jätä kuitenkaan pelkän toivon varaan. Kamala herääminen uudenlaiseen todellisuuteen voi tapahtua vaa´an järjestämänä reilusti pidemmänkin kuin 20 vuotisen liiton..
- ...kaikki
...aivan normaalina pidä, mutta ihan yleistä vaakamiehen käytöstä tuo on.
(Eikä homma läheskään aina jää edes liehittelyksi, jos liehiteltävä nainen näyttää vihreää valoa.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1505736Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido843263Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t901752- 1241170
- 151104
- 561007
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain78983- 55954
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27855Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844