Eikö se ole oikeutettua kun pitää akalle ja pennuiulle ruoka repiä selkänahasta. Tänään klo 00:00-huominen klo00:00 on isi aikaa ja isi pitää hauskaa. Lapset ja akka saa lähteä osiskonsa luokse nakuttamasta.
Ota kunnon Kännit saatana ja pidän hauskaa
11
1327
Vastaukset
- tyyyyyyyyyyyytttökakara
Kuulostaa meidän isän suunnitelmalta. Se vaan toteutti sen jo etukäteen. Veti tänään ja eilen räkäkännit, oksenteli ympäriinsä ja haukku mut huonoksi lapseksi :P
- hemetti
grrrr...................
- äiti ja vaimo
No, miksi ihmeessä oot perhettä hankkinut, kun noin kamalaa on? Jospa jättäisit ryyppäämättä, viettäisit aikaa vaimon ja lasten kanssa, kuuntelisit ja juttelisit, tutustuisit perheeseesi? Oisko ihan kauhee ajatus olla ihan oikeasti isä ja aviomies, eikä tuollainen säälittävä pelkuri paskiainen?
- Pi........
ja jokunhan se safka ja vaatteet on pestävä. Älä sinäkään kitise vaan mene viihdyttään miestäsi jos sellainen enää on. HUOMENNA ON ISÄN PÄIVÄ!
- ei tuo naapurin muija
ole paskiaiseksi ikään haukkunut kun ole hiprakoissa käynyt sitä viihdyttään. Raukka kun ei oo MIESTÄ löytäny. Pakko on jonkun viihdyttää ja kiihdyttää. Hajoo sinä vaan muija pesääs. Pakko laittaa pennut ja muija taipaleelle ja ottaa varas lähtö ite rupes tuo sun marina niin vituttaa..
- hyvä jos isänpäivänä et joisi
...koska isänpäivä olisi juuri se aika, milloin voi viettää aikaa perheensä kanssa. Mutta, isäpuoli taitaa tehdä samoin kuin sinä. Maanantaina sitten opet ihmettelee kun oon niin väsyny siksi että isäpuoleni on soittanut musiikkia täysillä ja ryypännyt koko yön.
- sinulle...
Jotenkin tuntuisi, että tarvitsisit apua elämäntilanteeseesi. Olet kuitenkin noin rohkea, että annat näille tälläkin palstalla oleville, vaikeuksissa oleville aikuisille hienoja neuvoja. Sinun pitäisi varmaan myös itsellesi löytää tukihenkilöitä. Kerro koulussa vain rohkeasti tilanteestasi, he osaavat varmaan neuvoa, mitä tulisi tehdä. - Annan yhden hienon sivuston sinulle, jospa jotenkin voisi sinua auttaa: www.nokiamissio.fi Sinne voi lähettää myös rukouspyynnön ym. löytyy sivuilta. - Siunausta elämääsi ja läheisillesi.
- Minä täällä taas
sinulle... kirjoitti:
Jotenkin tuntuisi, että tarvitsisit apua elämäntilanteeseesi. Olet kuitenkin noin rohkea, että annat näille tälläkin palstalla oleville, vaikeuksissa oleville aikuisille hienoja neuvoja. Sinun pitäisi varmaan myös itsellesi löytää tukihenkilöitä. Kerro koulussa vain rohkeasti tilanteestasi, he osaavat varmaan neuvoa, mitä tulisi tehdä. - Annan yhden hienon sivuston sinulle, jospa jotenkin voisi sinua auttaa: www.nokiamissio.fi Sinne voi lähettää myös rukouspyynnön ym. löytyy sivuilta. - Siunausta elämääsi ja läheisillesi.
Kiitoksia paljon :)
- %%%
On se sääli, että noin lapsellinen ääliö pystyy lisääntymään. Ei kykene vastuuseen jota isyys vaatii.
- syöttötuolilinja 0-25v
Saatanoita ollaan paapomassa koko ajan. Ei muutakuin töihin koko sakki perkele sossus roikutaan ja sanotaan en mää viitti. Näille sitten oloja parantaa. VOI HELVETTI! Kunnolla selkään aamuin ja illoin, sitten päiväks töihin eikä mihinkään kouluihin. Ei tartte vanhasen tänne mulatteja duuniin rahjata, olis työväkee omasta takaa.
- ccd
syöttötuolilinja 0-25v kirjoitti:
Saatanoita ollaan paapomassa koko ajan. Ei muutakuin töihin koko sakki perkele sossus roikutaan ja sanotaan en mää viitti. Näille sitten oloja parantaa. VOI HELVETTI! Kunnolla selkään aamuin ja illoin, sitten päiväks töihin eikä mihinkään kouluihin. Ei tartte vanhasen tänne mulatteja duuniin rahjata, olis työväkee omasta takaa.
Tällaisten yksipuolisten törkykirjoitusten laatijoiden olisi syytä ensin tutustua koulujen tarjoamiin opetus- ja koulutusohjelmiin sekä työmarkkinoiden koulutusrakenteeseen ennen kuin rupeaa tuolla tavoin päätään aukomaan. Kyllähän ennen töiden aloittamista olisi syytä osata lukea, laskea ja kirjoittaa sekä tietää muutama perusasia historiasta. Olisi myös syytä ottaa huomioon, että mm. juristeja, psykologeja ja lääkäreitä koulutetaan vain yliopistoissa, jossa pitää kuluttaa 6-7 vuotta ko. ammatin saadakseen. Jos oppilaitoksia ei olisi, koulutus olisi suoraan pois työnteosta.
Jos olet sitä mieltä, että koulutus on paapomista, olet tainnut nukkua 90% oppitunneista raadettuasi yön töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731265Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108830
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830