hellou.. Haluisko joku kertoa mitkä horoskooppi merkit sopis vaa alle parhaiten Mites ois kaksonen ja vaaka??
rakastunut mikä horoskooppi merkki sopii?
4
1914
Vastaukset
- tumpsu
Ei horoskooppeihin pidä takertua. Mikä on sinun elämäntilanteesi ja elämän kokemuksesi. Rakkaus voi syttyä tai hiipiä hiljaa... koskaan ei voi tietää minkä kuusen takana se piilee, ei se uljas ratsu sua ehkä kotoa hae, mutta voi vaikka hakeakkin!
Itse olen kala ja mulle aina horoskoopit yllyttivät vedeneläjiä tarkoittivat vesimiestä rapua kaloja, yritystä löytyi ja jopa rapumiehen kanssa avioliittokin, joka oli tuomittu jo alkumetreillä, vaikka itsepintaisesti sitä jatkoinkin. Ja ero tuli.
Nykyään olen ONNELLISESTI naimisissa Vaakamiehen kanssa ollut jo 15 vuotta. On kestänyt monet myrskyt. Se on rakkautta kun tulee tuisku ei luovuta toisistamme, vaan puristamme kätemme toistemme ympärille ja lohdutamme, että kyllä se tästä laantuu, ja niin se tyven koittaa. Ja onnen aurinko paistaa.
Luota ihmiseen, älä tee harhakuvitelmia itsellesi. Luota tunteeseen... älä turhiin lupauksiin, ja mikä on tärkeintä, älä roiku ihmissuhteessa joka ei toimi! Rakkauden tunnistat siitä kun se tuntuu puhtaalta ja oikealta, ketään loukkaamatta tai ketään hyväksikäyttämättä. ONNEA- arttuk67
Olipa kaunis kuvaus suhteesta vaakamieheen : )
Hienoa, että menee noin kivasti. Täytyy olla vaa,alle sopiva kumppani kun on päässyt tuolle tasolle suhteessa : )
Itse olen vaaka ja ollut useasti ihastunut kaksoseen ja yhä vähän pettynyt ettei ole kertaa enempää seurustelua syntynyt. Ja sekin tyttö oli varattu ja suhde kaatui pitkälle kys. tilanteen mahdottomuuteen...Sitten ollutkin vuosia varattu. Ehkä vielä kerran sattuu tielleni sellainen kaksonen, jota en päästä käsistäni ; )
Hyvissä ystävissä on/ollut myös kaksosia ja koskaan ei ole mennyt sukset ristiin heidän kanssa. Ymmärrys lähes täydellistä : ) !!
- lyyli
Itsellani on poikaystävä joka on neitsyt ja minun milestä menllä synkkää kyllä ihan hyvin että neitsyt ainakin...Ja yhellä kaverillani joka on myös vaaka niin on mies joka kaksoset jotenka siis kaskoset ovat vaa´oille myös sopivia...
- täällä HEI!
Seurustelin kaksosten kanssa 6 vuotta...ei toiminut! Neitsyen kanssa 2 vuotta naimisissa....ei toiminut! Että mun kohdalla toi asia ei ole ihan noin!! Oon niitä "loppupään" vaakoja! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982