rakastunut mikä horoskooppi merkki sopii?

Vaaka joka on Rakastunut ka...

hellou.. Haluisko joku kertoa mitkä horoskooppi merkit sopis vaa alle parhaiten Mites ois kaksonen ja vaaka??

4

1900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumpsu

      Ei horoskooppeihin pidä takertua. Mikä on sinun elämäntilanteesi ja elämän kokemuksesi. Rakkaus voi syttyä tai hiipiä hiljaa... koskaan ei voi tietää minkä kuusen takana se piilee, ei se uljas ratsu sua ehkä kotoa hae, mutta voi vaikka hakeakkin!
      Itse olen kala ja mulle aina horoskoopit yllyttivät vedeneläjiä tarkoittivat vesimiestä rapua kaloja, yritystä löytyi ja jopa rapumiehen kanssa avioliittokin, joka oli tuomittu jo alkumetreillä, vaikka itsepintaisesti sitä jatkoinkin. Ja ero tuli.
      Nykyään olen ONNELLISESTI naimisissa Vaakamiehen kanssa ollut jo 15 vuotta. On kestänyt monet myrskyt. Se on rakkautta kun tulee tuisku ei luovuta toisistamme, vaan puristamme kätemme toistemme ympärille ja lohdutamme, että kyllä se tästä laantuu, ja niin se tyven koittaa. Ja onnen aurinko paistaa.

      Luota ihmiseen, älä tee harhakuvitelmia itsellesi. Luota tunteeseen... älä turhiin lupauksiin, ja mikä on tärkeintä, älä roiku ihmissuhteessa joka ei toimi! Rakkauden tunnistat siitä kun se tuntuu puhtaalta ja oikealta, ketään loukkaamatta tai ketään hyväksikäyttämättä. ONNEA

      • arttuk67

        Olipa kaunis kuvaus suhteesta vaakamieheen : )
        Hienoa, että menee noin kivasti. Täytyy olla vaa,alle sopiva kumppani kun on päässyt tuolle tasolle suhteessa : )
        Itse olen vaaka ja ollut useasti ihastunut kaksoseen ja yhä vähän pettynyt ettei ole kertaa enempää seurustelua syntynyt. Ja sekin tyttö oli varattu ja suhde kaatui pitkälle kys. tilanteen mahdottomuuteen...Sitten ollutkin vuosia varattu. Ehkä vielä kerran sattuu tielleni sellainen kaksonen, jota en päästä käsistäni ; )
        Hyvissä ystävissä on/ollut myös kaksosia ja koskaan ei ole mennyt sukset ristiin heidän kanssa. Ymmärrys lähes täydellistä : ) !!


    • lyyli

      Itsellani on poikaystävä joka on neitsyt ja minun milestä menllä synkkää kyllä ihan hyvin että neitsyt ainakin...Ja yhellä kaverillani joka on myös vaaka niin on mies joka kaksoset jotenka siis kaskoset ovat vaa´oille myös sopivia...

      • täällä HEI!

        Seurustelin kaksosten kanssa 6 vuotta...ei toiminut! Neitsyen kanssa 2 vuotta naimisissa....ei toiminut! Että mun kohdalla toi asia ei ole ihan noin!! Oon niitä "loppupään" vaakoja! =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe