Haudalle

-T-

Isän kuolemasta 24 vuotta. Huomenna haudalle, niin kuin monena isäinpäivänä aiemminkin.

Niin, ikää minulla 34 vee, ei vielä omia lapsia. Tähän asti isäinpäivä on mennyt lähes koko muistini ajan samalla tavalla :(

5

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omia lapsia

      niin sitten saat viettää ihan oikeaa isänpäivää. Tai enhän tiedä haluatko edes lapsia, mutta hyvää elämää toivotan joka tapauksessa!

    • ati

      Isän kuolemasta on kulunut nyt puolisen vuotta. Saa nähdä miten sitä huomisen jaksaa, kun nyt jo niin karmea olo.
      Isä oli maailman tärkein ihminen mulle ja ikävä on liian suuri.

      • näinpäin

        Isä viettää isänpäivää ilman poikaa.
        Lähti oman käden kautta kesällä. Ei oikein ole juhlatunnelmaa.


    • kynttilällä

      Minä vein myös isän haudalle kynttilän. Siitä on aikaa 15v. kun hän kuoli. Itse olen nyt 41v.
      En muista, että ois sen kummemmin isänpäivää vietetty meillä kotona aikoinaan. En muista, että ois kortteja tms. tehty. Välit oli jotenkin etäiset. Nyt aikuisena sitä jotenkin aattelee, että isä se oli hänkin. Että silleen.

    • haudalle.

      Isä kuoli kun olin vauvaiässä. Olisinpa edes tuntenut joskus. Ukkia menen myös tapaamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe