alkoholisti isä

isänpäivä

empä viiti mennä ainakaan aamusta , toisaalta jos meen illalla ni se on jo kännissä.

8

1418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitte sullekin...

      Oma isäni ei ollut alkoholisti, mut muuten kyllä ihan turha tyyppi. Jätti äidin aina selviytymään meistä lapsista, laskuista ja huushollin pyörittämisestä. Koskaan se ei neuvonut, auttanut, ottanut mukaan mihinkään eikä edes yrittänytkään tutustua meihin lapsiinsa. Kun se sitten muutama vuosi sitten kuoli (syöpään), niin surullista oli vain se, ettei se jättänyt jälkeensä minkäänlaista menetyksen tunnetta.

    • eipä

      meilläkään lapset halua muistaa isäänsä vaan pappaa....alkoholiongelmia myös tällä lasteni isällä.

    • asuu muualla

      Asun kotona välillä väkivaltaisen äitini kanssa ja alkoholisti-isäpuoleni. Paskaahan tää elämä nyt on.

    • tyttönen 26 vuotias

      minun isäni isänpäivä on seuraava. olen menossa käymään hänen luonaan mutta hän ei ole kotona. törmään rapukäytävässä naapuriin ja kysyn häneltä onko hän nähnyt isääni, ei ole. soitan, ei vastaa. menen lähiökuppilaan jossa hän istuu tyytyväisenä kaveriporukan kanssa. hän huomaa minut ja huutaa luokseen, pyydän että voisimmeko mennä ulos juttelemaan ja hän siihen että istuhan tyttö alas niin tarjoan sinulle tuopin. vastaan että ei kiitos, olin tulossa kahville mutta ilmeisesti sinulla on parempaa tekemistä. Isäni siihen että miten voit kuvitella että olen kotona odottamassa että josko tyttäreni tulisi minua moikkaamaan ja että miksi en ole soitellut hänelle viimeisen vuoden aikana. Minä siihen että puhelin toimii myös toiseen suuntaan eli saa sitä minullekkin soittaa. nooh, ei ollut isänpäivää, ei ole ollut selvää isänpäivää viimeiseen 20 vuoteen.. ehkäpä minä tästä opin että isänpäivä, äitenpäivä sun muut ylimääräiset turhat V*tun merkkipäivät on täysin turhia. Soitan isälleni jos minulla on asiaa. muuten en soita koska en halua kuulla sitä kuinka kännissä hän tänään on ja kuinka minä olen huono tytär koska en soita hänelle. Että semmosta. Hyvää isänpäivää.

    • Meidän isä viettää isänpäivää Thaimaassa ystäviensä kanssa. :( Tein ja lähetin isälle isänpäiväkortin ja hän ehti saada sen onneksi enne lähtöään. Mut luulen, että koska isä tosiaan siellä Thaimaassa on, niin se taitaa kallistua juopottelun puolelle. :(

      • catri

        meillä kans mieheni on alkoholisti. meillä on 3kk ikäinen vauva ja ensimmäistä isänpäivää vietetään...ei mitenkään. olin suunnitellut kaikkea kivaa mut niin ku yleensä kaiken pilaa mieheni juominen. olin tehnyt jalankuva kortin ja paketti ostettu. nyt ne pysyy kaapissa. mieheni piti taas eilen lähteä baariin ja nyt sit nukkuu krapulaansa...ei kiinnosta sellasen isänpäivää juhlistaa jolle tärkeämpää on juominen ku oman lapsensa hymy ja herätys isänpäivä aamuna.
        monenkin alkoholistin lapsen teksteistä on kuultavissa pettymys. enkä voi sitä muuksi muutta että lapseni isä on juoppo.mut sen voin ainakin tehdä että lapseni ei ala vihata minua omaa äitiä sen takia että joutuu katselemaan koko elämän isän joka viikonloppusta ryyppäämistä ja vanhempien tappelua.


      • Marisa
        catri kirjoitti:

        meillä kans mieheni on alkoholisti. meillä on 3kk ikäinen vauva ja ensimmäistä isänpäivää vietetään...ei mitenkään. olin suunnitellut kaikkea kivaa mut niin ku yleensä kaiken pilaa mieheni juominen. olin tehnyt jalankuva kortin ja paketti ostettu. nyt ne pysyy kaapissa. mieheni piti taas eilen lähteä baariin ja nyt sit nukkuu krapulaansa...ei kiinnosta sellasen isänpäivää juhlistaa jolle tärkeämpää on juominen ku oman lapsensa hymy ja herätys isänpäivä aamuna.
        monenkin alkoholistin lapsen teksteistä on kuultavissa pettymys. enkä voi sitä muuksi muutta että lapseni isä on juoppo.mut sen voin ainakin tehdä että lapseni ei ala vihata minua omaa äitiä sen takia että joutuu katselemaan koko elämän isän joka viikonloppusta ryyppäämistä ja vanhempien tappelua.

        En haluais sua syyllistää, mut yhtäkkiäkö se miehesi on juopoksi ruvennut? Jos vauvanne on vasta 3kk, on miehesi ryyppäillyt varmaan jo seurustellessanne. Miksi ihmeessä naiset tekevät lapsia juoppojen kanssa?! Nykypäivänä, kun ehkäisy ei ole enää mikään ongelma, ei pitäisi enää noin vastuuttomasti kenenkään toimia. Juoppo on juoppo ja siksi idiootti, joten siltä ei kannata järkee odottaa, mut ajattele sinä nyt edes äläkä enempää tee lapsia sen kanssa.


      • catri
        Marisa kirjoitti:

        En haluais sua syyllistää, mut yhtäkkiäkö se miehesi on juopoksi ruvennut? Jos vauvanne on vasta 3kk, on miehesi ryyppäillyt varmaan jo seurustellessanne. Miksi ihmeessä naiset tekevät lapsia juoppojen kanssa?! Nykypäivänä, kun ehkäisy ei ole enää mikään ongelma, ei pitäisi enää noin vastuuttomasti kenenkään toimia. Juoppo on juoppo ja siksi idiootti, joten siltä ei kannata järkee odottaa, mut ajattele sinä nyt edes äläkä enempää tee lapsia sen kanssa.

        kiitos kommentistasi vaikka tuli kyl sellanen olo et minä olen ainoastaan syyllinen. luuletko etten ole monesti itseäni myös syyllistänyt ja soimannut kuinka typerä ja hyvä uskoinen hölmö olen ollut. en todellakaan aio lisää lapsia tehdä tämän tyypin kanssa koska muutan eriosoitteeseen. ei ole yhtäkkiä juopoks ruvennu mut stoori on niin pitkä et en jaksa lähteä sitä täs selittämään. vaikka ehkäisy on keksitty niin myös vahinkoja sattuu. ei kaikki asiat ole niin yksinkertaisia. minulla oli myös mahdollisuus tehdä abortti mutta en siihen kyennyt.
        kaikesta huolimatta rakastan lastani ylikaiken enkä kadu mitään. elämää jatkuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe