Nuorekas kaksostyttö

Ikuinen kauneus

Olen pian 60 vuotta, ja sain viime viikolla erään ystävän 40- vuotispäivillä kysymyksen, milloin MINÄ täytän 40 vuotta.

Tiedän että olen hoikka jahyvänmallinen, ihoni on pehmeä ja sileä kuin vauvalla ja kuntoilen hyvällä menestyksellä 20- kymppisten kanssa. Olen myös mieleltäni nuori ja utelias ja muistini on hyvä- opin uusia kieliä ja muutakin uutta koko ajan. Olen koko elämäni aikainen oppilas.

Saan usein kysymyksiä, mikä on salaisuuteni? Ei ole perinnöllistä hehkeyttä, koska 4 sisarustani eivät ole saman tyyppisiä ollenkaan - he vanhenevat normaalilla tavalla.

Onko tamä tavallista kaksosten joukossa? Itse luulen, että positiivinen mielialani on yksi isoimmista tekijöistä nuorekkuuteni säilymiseen.
En turhaile liikoja ja menen eteen päin elämässäni myös, kun osalleni sattuu vaikeuksia, suruja ja murheita. Näen aina jotain positiivista kaikessa!

20

2885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uteliaisuuttani

      kysyisin että uskotko kaikki mitä sinulle sanotaan?Ettei vaan joku olisi hieman pilaillut kanssasi?

      • alkuperäinen nuori ja kauni...

        ...mutta tiedän, että olen nuoremman näköinen kuin kyseessä ollut symtymäpäiväsankari.

        En ole koskaan tupakoinut enkä ryypännyt, kuten hän enkä tähän mennessä ole käyttänyt ts. rtarvinnut minkäänlaisia lääkkeitä!

        Siis, ei nuorekkuus olekaan KAKSOSpiirre ?, ?


      • aina nuori
        alkuperäinen nuori ja kauni... kirjoitti:

        ...mutta tiedän, että olen nuoremman näköinen kuin kyseessä ollut symtymäpäiväsankari.

        En ole koskaan tupakoinut enkä ryypännyt, kuten hän enkä tähän mennessä ole käyttänyt ts. rtarvinnut minkäänlaisia lääkkeitä!

        Siis, ei nuorekkuus olekaan KAKSOSpiirre ?, ?

        On kaksosnainen nuorekas, pysyy kaksostyttönä, paaljon ikäisiään nuorempana! ole onnellinen siitä!


    • ikuinen teini

      Minä olen samaa mieltä siitä, että kaksonen porskuttaa ongelmien(surujen ja murheiden) ohi jäämättä surkuttelemaan itseään. Itse olen jäänyt nuorena leskeksi, tehnyt 4 lasta ja yhä kuljen farkuissa, unohdan olevani yli 50 ja monet kerrat olen ottanut keljuiluksi juuri tuollaiset kysymykset, että koska minä täytän 40 jne. Kun tyttäreni tuli koulusta ja kertoi, että oli puhuttu, että tupakointi vanhentaa (minä poltan) niin tyttö oli pontevasti kertonut, että ei pidä paikkaansa, hänen äitiään kaikki pitävät ainakin 10 vuotta nuorempana mitä hän on ja on polttanut vuosikausia (olin todella otettu jos 17 vuotias on tuota mieltä ja vielä oma tytär).

      Minä myös pyrin löytämään aina kaikesta positiivista, kävelen ja ulkoilen paljon, koska kaksonen tykkää liikkua ja touhuta. Kokeilen uusia asioita mielelläni, tykkään nauraa ja hullutella lasten ja lastenlasten kanssa ja yleensä elämä on ihanaa. Miksi sen pitäisi aina olla helppoa, vaikeuksien jälkeen osaa nauttia hyvistä päivistä kahta enemmän. Pukeudun kuin teini, koska perin tyttäriltä (3) vaatteita, joita muotitietoiset nuoret eivät enää pidä ja minä viihdyn niissä.

      • alavii4

        Kuin olisin omaa kirjoitustani lukenut.


    • N.Kaksonen

      Juuri sain kommentin, että näytän aivan 16-vuotiaalta. Olen 23 =D

    • 23 -vuotias nelkyt+

      Kaksosesta on sanottu että hän on ikuinen lapsi. Monet kaksoset pitävät huolta fysiikastaan. Minä itse treenaan 5-6 kertaa viikossa Kuntopyörällä ajamista, punttiennostoa, Pilates- ja Qi Gong-harjoittelua. Tein vähän aika sitten testejä, joiden mukaan olen sisäiseltä olemukseltani 23- vuotias, minulla on 25-vuotiaan kunto ja vahvuus. Ensi vuonna kallistuu mittari lähemmälle viittä-kuin neljääkymmentä.

      Olen iloisen taiteellisen ja empaattisen luonteen omaava. Juuri iloisuuteni on kantanut minua eteenpäin, samoin sitkeyteni. Olen aika kovia käynyt läpi elämässäni, mutta en anna yhden palaneen raunion mustata koko elämääni. Ennen kaikkea olen varonnut katkeruutta. Ja vaalinut uskoani että aurinko tulee esiin pilvien takaa....AINA LOPULTA!

      Kauniit unelmat vahvistavat sielun....

      • meitä on monta...

        ..samanlaista kaksosten keskuudessa!


    • -aurinko-

      Mikä siinä on ettei ihminen hyväksy ikääntymistä. Jotkut pukeutuukin teiniksi, joka saa toki huomiota aikaan, mutta myös myötätuntoa. Eikö ikääntyminen ole luonnollista ja arvokas asia. Hyvänä pidän tarvetta syödä monipuolisesti ja liikkua säännöllisesti terveyden tähden.

      Muutenkin iloitsen ihmisistä että näkevät paljon kauneutta ympärillään eikä vain tuijota omaa itseään.

      • alavii4

        Tottakai voi pukeutua niinkuin hyvältä tuntuu ja näyttää oli ikä mikä hyvänsä.
        Mä perin tytöiltäni paljon vaatteita enkä raatsi heittää pois ja toisaalta meillä on vain tämä yksi elämä ja kun olin nuori ei rahaa juurikaan muotivaatteisiin ollut.
        Nyt jos koskaan on nautittava siitä mikä ei ketään loukkaa.
        Vaikka olenkin jo melkein 60 niin en tunne olevani vanha mummu vaan kaunis punamekkoinen tyttö myrskyävän meren rannalla.
        Nautin suunnattomasti lastenlasten seurasta ja leikkimistä en taida lopettaa koskaan.


    • TuplaN

      Olen 2v nuorempi kuin isosiskoni, mutta useimmiten MINUA luullaan vanhemmaksi! (Olen aivan ihmeissäni!) Mutta se ei vähennä itsetuntoani YHTÄÄN -eikä oikein mikään muukaan.

      Alkossa minulta usein kysytään papereita (ikä 24v), hieman ristiriitaista em. nähden...

      Vedän puoleeni miehiä, itseäni nuorempia ja paljon vanhempia. Eli ikä ei välttämätttä ole vain ulkokuori, vaan ASENNE!

      • capi

        Olen 46- vuotias ja 5-10 vuotta nuoremmat ystáväni ovat luulleet minua itsensä ikäiseksi. nyt minula ontyökaveri joka kuulemma on minua vuotta vanhempi, mutta luulimme häntä 60.kymppiseksi.Voi olla,että sutjakka vartalo ja nuerekas pukeutuminen nuorentaa, en kuitenkaan pukeudu kuin teini, vaikka farkuissa kuljenkin.
        Ja se ettei ole lapsia synnyttänyt eikä vanhempien murheita(vaikka muita onkin)voi olla osa nuorena pysymisenä. Jos olisin isoäiti ja lapset lähes kolmekylmppisiä, kai sita pakostakin näyttäisi vanhemmalta.Ikääni en peittel,kerronb reilusti jos joku kysyy.
        Ja kolme vuotta nueorempaa sisartani luullaan isosiskokseni.


      • voi vanhentaa
        capi kirjoitti:

        Olen 46- vuotias ja 5-10 vuotta nuoremmat ystáväni ovat luulleet minua itsensä ikäiseksi. nyt minula ontyökaveri joka kuulemma on minua vuotta vanhempi, mutta luulimme häntä 60.kymppiseksi.Voi olla,että sutjakka vartalo ja nuerekas pukeutuminen nuorentaa, en kuitenkaan pukeudu kuin teini, vaikka farkuissa kuljenkin.
        Ja se ettei ole lapsia synnyttänyt eikä vanhempien murheita(vaikka muita onkin)voi olla osa nuorena pysymisenä. Jos olisin isoäiti ja lapset lähes kolmekylmppisiä, kai sita pakostakin näyttäisi vanhemmalta.Ikääni en peittel,kerronb reilusti jos joku kysyy.
        Ja kolme vuotta nueorempaa sisartani luullaan isosiskokseni.

        Juu, voi tuntea vähän vanhentuvansa, kun lastenlapset alkavat olla teini- iässä. He luottavat minuun kuin olisin kaiken tietävä ja taitava "vanha ihminen". En ole! Sisimmässäni olen teini- ikäinen ja 58- vuotiaana minua luullaan 40- vuotiaaksi vieraitten ihmisten taholta.

        Tosin oli kausia elämässäni, jolloin nuorennuin entistä enemmän. Se oli silloin kun omat lapseni olivat teini- iässä. Ihmiset sanoivat, etta ei tiedä, kuka on äiti ja kuka lapsi. Meillä oli aina yhteisiä harrasstuksia ja olimme usein yhdessä menossa matkoilla ja katukuvassa. Mutta, juuri lastenlapset vaikuttavat vanhentavasti. Kun huomaan että he tulevat isoiksi, niin ymmärrän, että samalla vauhdilla tulen itse vanhemmaksi. Ajattelen joskus, että ehkä en huomaisi vuosien lisääntymistä, jos ei olisi lastenlapsia. He muistuttavat minua vanhemtumisestani - muuten en sitä huomaisi ollenkaan!

        Terv.
        Kaksostyttö


      • Tuplamummu
        voi vanhentaa kirjoitti:

        Juu, voi tuntea vähän vanhentuvansa, kun lastenlapset alkavat olla teini- iässä. He luottavat minuun kuin olisin kaiken tietävä ja taitava "vanha ihminen". En ole! Sisimmässäni olen teini- ikäinen ja 58- vuotiaana minua luullaan 40- vuotiaaksi vieraitten ihmisten taholta.

        Tosin oli kausia elämässäni, jolloin nuorennuin entistä enemmän. Se oli silloin kun omat lapseni olivat teini- iässä. Ihmiset sanoivat, etta ei tiedä, kuka on äiti ja kuka lapsi. Meillä oli aina yhteisiä harrasstuksia ja olimme usein yhdessä menossa matkoilla ja katukuvassa. Mutta, juuri lastenlapset vaikuttavat vanhentavasti. Kun huomaan että he tulevat isoiksi, niin ymmärrän, että samalla vauhdilla tulen itse vanhemmaksi. Ajattelen joskus, että ehkä en huomaisi vuosien lisääntymistä, jos ei olisi lastenlapsia. He muistuttavat minua vanhemtumisestani - muuten en sitä huomaisi ollenkaan!

        Terv.
        Kaksostyttö

        Minä olen aina ollut ikäisiäni nuorekkaampi, pukeutumisessa ja varsinkin käyttäytymisessä. Omat lapset (jo osa ylikin 30) ovat "staillanneet" minua ja ulkonäköäni, olleet mukana vaateostoksilla ja silmälaseja valitessa, niinpä olen säästynyt vanhemiselta, kun nyt alkaa tulla hyviä neuvoja jo lapsenlapsilta. Heidän kanssaan saan nyt hullutella, mennä jätskille, lumilinnaa katsomaan Kemiin, elokuviin nauramaan ihanille piirretyille ja tunnen, että vuodet karisee hartioilta. Olen kohta 54 ja puolitutut kyselee, että montako vuotta 50-kymppisiin, olen sanonut, että 4 taaksepäin, eivät meinaa uskoa. Kyllä kaksonen on ikuinen Peterpan, ei jouda vanhenemaan kun on niin paljon koettavaa ja nähtävää, nyt lasten lasten kanssa. Elämä on ihanaa.


    • kuusikymppisiäni

      eikä kukaan usko sitä,Jouduin aina joka paikassa näyttämään henkkareita vielä kolmekymppisenäkin, olen skorppari äitini öli kaksonen ja samoin nuorekas kuin myös hänen siskonsa joka ei ollut kaksonen lääkärit jopa luulivat että mummot muistavat syntymäaikansa väärin .Niin että uskon nuorekkuden
      johtuvan geeneistä ja asenteesta ,miesystvänikin aina olleet nuorempia nykyinen mieheni 17 v. nuorempi 20 ihanaa yhteistä vuotta takana.Tunnen tosi rupsahtaneen näköisiä nelikymppisiä kaksosia.

      • hauska sivu

        Olen jonkin aikaa katsellut kirjoituksia tällä palstalla. Oikeastaan aika kiva huomata, että se ja se piirre minussa johtuu siitä, että olen kaksonen. Aika levollista, ettei tarvitse syyttää itseään tai tuntea, että olisi pitänyt nostaa itseään kauluksista ja yrittää muuttaa virheellisyyksiään. Enhän voi sille mitään, että olen juuri tällainen. Kaikki näyttää olevan määrätty tähdissä. Siis voin vain olla ja ottaa vastaan. Ja, - en ole yksin. Te kaikki muut kaksoset olette kanssani - olemme tällaisia ja samnlaisia - emmekä sille mitään voi!


      • nuorekkuus ON kaksospiirre
        hauska sivu kirjoitti:

        Olen jonkin aikaa katsellut kirjoituksia tällä palstalla. Oikeastaan aika kiva huomata, että se ja se piirre minussa johtuu siitä, että olen kaksonen. Aika levollista, ettei tarvitse syyttää itseään tai tuntea, että olisi pitänyt nostaa itseään kauluksista ja yrittää muuttaa virheellisyyksiään. Enhän voi sille mitään, että olen juuri tällainen. Kaikki näyttää olevan määrätty tähdissä. Siis voin vain olla ja ottaa vastaan. Ja, - en ole yksin. Te kaikki muut kaksoset olette kanssani - olemme tällaisia ja samnlaisia - emmekä sille mitään voi!

        Niin, niin. Nuorekkuus on todellakin eräs kaksosten vahvimmista ominaisuuksista!


      • kammottavan
        nuorekkuus ON kaksospiirre kirjoitti:

        Niin, niin. Nuorekkuus on todellakin eräs kaksosten vahvimmista ominaisuuksista!

        kamala itserakkaus


      • niin kritisoit
        kammottavan kirjoitti:

        kamala itserakkaus

        Rakasta itseäsi, niin kritisoit vähemmän toisia. Kritiikki on kateellisuutta tai projetoimista. Osoitat sormellasi toisia (negatiivisista) piirteistä, joita itse tiedät omaavasi.

        Jos oma itsesi ei olisi niin TÄRKEÄ itsellesi, et pelkäisi rivaaleja ja heitä, jotka myös ovat hienoja. Pelkäätkö että he ovat hienompia kuin sinä itse. Anna toistenkin olla mukana elämässä ! Et ole maailman valtias!


    • iki nuori kaksonen

      kaksonen on aina nuorekas mieleltään ainakin jos vielä on halua hoitaa itseään pysyy nuorekkaana itseäni luullaan 10-15 vuotta nuoremmaksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      132
      1308
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      147
      798
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      736
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      723
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      698
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      551
    Aihe