Saan tyhmän kortin!

hi-man

8 vuotias poikani aamulla aikaisin herättää ja antaa koulussa itse tekemänsä tyhmän kortin minulle ja sanoo "hyvää isänpäivää!"
Minä vastaan, "Etkö sinä osaa piirtää yhtään? Olet surkea kaikessa. Sinusta ei koskaan tule mitään! Toivon, että kondomi olisi silloin 9 vuotta sitten kestänyt eikä revennyt. Mene pois! Haluan nukkua nyt sunnuntaina pitkään!"

19

2756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mytsi

      Miten sä voit sanoo lapsellesi noin? Et sä voi odottaa lapsesi olevan täydellinen! Se on LAPSI! Ja itse olet aikuinen (?) etkä ole täydellinen! Voi että raivostuttaa tollanen!

      • sseepe

        mee hoitoon,,,ja äkkiä..


    • Linccyyy

      Miten sä voit puhuu lapselles noin? Toi ei voi olla totta :O Lapsi yrittää vai ilahduttaa sinua. Mieti jos olisit itse lapsesi asemassa!

      • lähetetty

        viesti. Näitä on sellaisia nuoria miehiä joita on oma isä kohdellut kaltoin. Voi olla että näin on, mutta voi poika tuon viestin piruuttaan lähettää. Hän on sairas. Ehkä kun tulee vanhaksi, katuu mitä viestittää.


    • mä 64

      Hieno brovo kertakaikkiaan.!!!!

    • joqqqqqqqqq

      Joku ääliö laittaa tahalleen tuommoisia viestejä tänne. Kukaan ole oikeasti noin tyhmä.

    • HELVETI IDIOOTTI!!!

      • -----------

        tuo ap. kirjoittaja nyt ärsyttää meitä kaikkia annetaan olla se rauhassa se nauraa kun lukee meidän kirjotuksia kun me vaahdotaan sille....


      • naurattaa
        ----------- kirjoitti:

        tuo ap. kirjoittaja nyt ärsyttää meitä kaikkia annetaan olla se rauhassa se nauraa kun lukee meidän kirjotuksia kun me vaahdotaan sille....

        ihan naurettavaa ku ihmiset ottaa täällä kaiken tosissaan. luuletteko että kukaan oikee isä ton viestin kirjotti. :D idiootit


    • suurperheen isä

      tytär oli muka yrittänyt piirtää kauniin kuvan korttiin. sieppasi niin, että revin sen ja paiskasin palat päin lasta. tyttö lähtien itkien huoneesta ja näin, että yksi pahvinpala oli tarttunut sen hiuksiin. saatoin jatkaa vaimoni kanssa unia hyvillä mielin.

    • ...

      tää onkin ihan varmasti totta!

    • Mummo-50v

      Jos ihan oikeasti tuon kirjoitit? Olet tosi välinpitämön,etkä rakasta lastasi pätkääkään.

    • ***********

      PROVO juttu! Ei kai typerä isäkään moista juttua
      laita nettiin?????????????? Mutta,jos tää on tosi
      niin et ole ansainnut lasta.Oisit tosiaan kattonu
      minne munas työnnät,ei ole lapsen syy,et on tänne
      maalimaan syntyny.

    • 3 lapsen iskä

      Miksi koetat pilata isän päivän tuommoisella provolla, koska muu se ei voi olla ei.jos on totta niin missä pojan äiti on joka kiireesti ottaa lapsen ja lähtee ja jättää tuommoisen paska housun makaamaan paskoissaan.

    • Äiti ja kaksi tylleröä

      Nähtävästi sulla ei ole lasta ja toivon todella ettet koskaan saa..Mieti mitä kirjoittelet..Hyvää isänpäivää kaikille, jotka ovat lapsensa ansainneet...

    • 4 lapsen äiti

      Ehkä sinulla on huonoja muistoja omasta lapsuudesta. Repikö isä korttisi? Isäasia kuitenkin mietityttää, koska tälle palstalle kirjoitit. Olisit varmaan halunnut oman isäsi huomiota ja tukea.

      Parempia aikoja toivottaen!

    • häpeäisit

      kakara!!!

    • ÄÄLIÖTÄ

      "isät" hi-man ja suurperheen isä Taidatte olla
      oikeasti jotain pikkupoikia,jotka provosoi tätä
      aihetta. Onneksi suurin osa oikeista iseistä saa
      OIKEAN arvon ko.päivään. Omani on kuollut,ja omat
      lapseni viettävät tätä päivää isänsä kanssa.

    • olen pahoillani

      Jos tuo on totta olen hyvin surullinen sinun ja lapsesi puolesta...molemmat kärsivät syvällä sisimmässään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe