Saan tyhmän kortin!

hi-man

8 vuotias poikani aamulla aikaisin herättää ja antaa koulussa itse tekemänsä tyhmän kortin minulle ja sanoo "hyvää isänpäivää!"
Minä vastaan, "Etkö sinä osaa piirtää yhtään? Olet surkea kaikessa. Sinusta ei koskaan tule mitään! Toivon, että kondomi olisi silloin 9 vuotta sitten kestänyt eikä revennyt. Mene pois! Haluan nukkua nyt sunnuntaina pitkään!"

19

2816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mytsi

Miten sä voit sanoo lapsellesi noin? Et sä voi odottaa lapsesi olevan täydellinen! Se on LAPSI! Ja itse olet aikuinen (?) etkä ole täydellinen! Voi että raivostuttaa tollanen!

• sseepe

mee hoitoon,,,ja äkkiä..

• Linccyyy

Miten sä voit puhuu lapselles noin? Toi ei voi olla totta :O Lapsi yrittää vai ilahduttaa sinua. Mieti jos olisit itse lapsesi asemassa!

• lähetetty

viesti. Näitä on sellaisia nuoria miehiä joita on oma isä kohdellut kaltoin. Voi olla että näin on, mutta voi poika tuon viestin piruuttaan lähettää. Hän on sairas. Ehkä kun tulee vanhaksi, katuu mitä viestittää.

• mä 64

Hieno brovo kertakaikkiaan.!!!!

• joqqqqqqqqq

Joku ääliö laittaa tahalleen tuommoisia viestejä tänne. Kukaan ole oikeasti noin tyhmä.

• HELVETI IDIOOTTI!!!

• -----------

tuo ap. kirjoittaja nyt ärsyttää meitä kaikkia annetaan olla se rauhassa se nauraa kun lukee meidän kirjotuksia kun me vaahdotaan sille....

• naurattaa
        ----------- kirjoitti:

tuo ap. kirjoittaja nyt ärsyttää meitä kaikkia annetaan olla se rauhassa se nauraa kun lukee meidän kirjotuksia kun me vaahdotaan sille....

ihan naurettavaa ku ihmiset ottaa täällä kaiken tosissaan. luuletteko että kukaan oikee isä ton viestin kirjotti. :D idiootit

• suurperheen isä

tytär oli muka yrittänyt piirtää kauniin kuvan korttiin. sieppasi niin, että revin sen ja paiskasin palat päin lasta. tyttö lähtien itkien huoneesta ja näin, että yksi pahvinpala oli tarttunut sen hiuksiin. saatoin jatkaa vaimoni kanssa unia hyvillä mielin.

• ...

tää onkin ihan varmasti totta!

• Mummo-50v

Jos ihan oikeasti tuon kirjoitit? Olet tosi välinpitämön,etkä rakasta lastasi pätkääkään.

PROVO juttu! Ei kai typerä isäkään moista juttua
      laita nettiin?????????????? Mutta,jos tää on tosi
      niin et ole ansainnut lasta.Oisit tosiaan kattonu
      minne munas työnnät,ei ole lapsen syy,et on tänne
      maalimaan syntyny.

• 3 lapsen iskä

Miksi koetat pilata isän päivän tuommoisella provolla, koska muu se ei voi olla ei.jos on totta niin missä pojan äiti on joka kiireesti ottaa lapsen ja lähtee ja jättää tuommoisen paska housun makaamaan paskoissaan.

• Äiti ja kaksi tylleröä

Nähtävästi sulla ei ole lasta ja toivon todella ettet koskaan saa..Mieti mitä kirjoittelet..Hyvää isänpäivää kaikille, jotka ovat lapsensa ansainneet...

• 4 lapsen äiti

Ehkä sinulla on huonoja muistoja omasta lapsuudesta. Repikö isä korttisi? Isäasia kuitenkin mietityttää, koska tälle palstalle kirjoitit. Olisit varmaan halunnut oman isäsi huomiota ja tukea.

Parempia aikoja toivottaen!

• häpeäisit

kakara!!!

• ÄÄLIÖTÄ

"isät" hi-man ja suurperheen isä Taidatte olla
      oikeasti jotain pikkupoikia,jotka provosoi tätä
      aihetta. Onneksi suurin osa oikeista iseistä saa
      OIKEAN arvon ko.päivään. Omani on kuollut,ja omat
      lapseni viettävät tätä päivää isänsä kanssa.

• olen pahoillani

Jos tuo on totta olen hyvin surullinen sinun ja lapsesi puolesta...molemmat kärsivät syvällä sisimmässään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      215
      4813
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      189
      2663
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1552
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      97
      1241
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      128
      1193
    6. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1182
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      108
      1162
    8. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      48
      1139
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      73
      1123
    10. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      144
      1120
    Aihe