Jonne on ämmä

nahkahomppeli

Negativen Jonne on niin naisellinen, että perinteiset hunk-homot käyvät kuumana ja eikun Jonnelle häme päälle ja hommiin!

16

1636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ei voi mitää.

    • Negative olla paras!

      Jonne ei ole mikään ämmä!

      • turiset

        Np: Lakupaavi - Anna p*llua Jonne Aaron


      • -NGT-
        turiset kirjoitti:

        Np: Lakupaavi - Anna p*llua Jonne Aaron

        mistä muuten tiiät et jonnella on pillu???? ookko nähny???jos et niin pidä se ruma läski pääs kiinni kun et tiiä ees mistä puhut!!!!et sovitaanko näin senkin kusipää?????vastaa sit kans!!!!! =P


    • -NGT-

      mistäs sää sen noin hyvin tiedät et jonne on homo?????? taijat ite olla niin sulla varmaan ois todisteitakin asiasta mut ihan sama oo kateellinen jonnelle jos oot ei se mua haittaa muista kuitenkin se että oon ite aina sata kertaa homompi ku jonne !!!!!!!!!!ja tyhmempi pidä vaan pääs kiinni siä ku et tiä jonnesta mitään!!!!!

      • PPphh

        homolta. Negativen musiikki ainakin on ihan umpipaskaa.


      • pullapossu
        PPphh kirjoitti:

        homolta. Negativen musiikki ainakin on ihan umpipaskaa.

        mistäs tiedät miltä homot näyttää? xD aika idioottia mennä sanomaan jotain yhtä typerää kuin että joku näyttää seksuaaliselta suuntautumiselta! se nyt vielä menee, että sanoo jonkun näyttävän naiselta, sehän on ulkoinenkin ominaisuus... sitä en rupea tässä kiistämään ettei Jonnukka näyttäisi naiselta, monesti hameita käyttävät ihmeiset näyttävät... :D


    • -NGT-

      vitut oo!!!!!!pidä vaan se ruma pääs kiinni siä ku et ees tiiä mistä puhut senkin huora!!!jos mä näkisin sut livenä niin mä kuristaisin sut!!!!!vitun kusipää!!!!anna olla vika kerta kun puhut jonnesta paskaa!!!!!!!!!!!!tai mä tuun omin käsin tappaan sut!!!ihan oikeesti!!!!!!vittu soikoon!!!!!!

      • ...

        -NGT-:n on pakko olla trolli. i kukaan oikeasti voi ola noin vajukki.


      • -NGT-
        ... kirjoitti:

        -NGT-:n on pakko olla trolli. i kukaan oikeasti voi ola noin vajukki.

        pidä sää lutka turpas kii siä!!!!


    • minä vain..

      Hmm..

      Näin aluksi, saanko nauraa? Anteeksi nyt kaikille ihmisille, mutta tämä ns. keskustelu on hiukan.. niin..

      Ensinnäkin, on aivan sama onko Jonne homo vain ei.. Ja on aivan sama miltä tuo kyseinen herra näyttää.. Se on hänen oma päätöksensä ja minun mielestä herra on kaunis.. Niin.. Kuuntelen itsekin negativea ja pidän siitä erityisesti, kuitenkin tämä keskustelu saa minut nauramaan.. Jos vain annetaan asian olla ja pidetään isot turpamme kiinni? (jos nyt omistamme sellaisia... :p) Niin, jatketaan sovussa, ja mietitään oman kauniin päämme sisällä tätä asiaa..

      Kiitos..

    • Mira&sanna

      VITTU JONNE EI OO HOMO SAATANA! ME RAKASTETAAN SITÄ SE ON MEIJÄN KAMU

    • Negative olla paras!

      mira&sanna on ihan oikeessa Jonne ei oo mikään homo!!

    • nasu=)

      haista paska!!!!! jonne ei oo nainen eikä naisen näkönen!!kato tarkemmin ennen ku rupeet haukkuun ketään ämmäks!!!

      • curla

        jonne ei oo nainen vaikka siltä vähän näyttää...pippeli jonnella on ja kuulostaa puhuessaan mieheltä...mutta jos laulaessa hän on saanut hyvät laulun lahjat ja saanut hyvän lauluäänen....älkää haukkuko jonnea naiseksi


    • kyseisen henkilön tunteva

      Ei tosiaankaan mikään ämmä......Siellä taas yks katkeroitunut kateellinen homppeli selittelee.
      Kaveri on ihan MIES......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      75
      1453
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1247
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1207
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1146
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      994
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      80
      801
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      745
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      742
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe