Myöhäiset jännäri elokuvat

jenkaten

Katsotko yö myöhäisiä jännäri elokuvia?Tuleeko
ne uusintana unissa?Minulla loppuu tv:n katselu
tuonne kymmenen uutisiin harvoin menee yli.
Eikä tuo oikein enää kiinnosta,kun aina ampuu-
vat samoja ihmisiä,on huonoja ampujia.

4

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O.Velin

      ,,,

    • a-woman1

      Tulevat uniin mokomat ja saan juosta karkuun ja pelätä koko yön!
      Mitään ns. toimintaelokuvia en enää katso kuin joskus vahigossa pikku pätkän. Valitettavan vähän vaan tulee muunlaisia juttuja. Olisi mukava katsoa oikeita rakkausdraamoja tai komedioita, mutta niitä eivät taida nykyohjaajat osata tehdä.

      TV:n tilalle ovat taas palanneet kirjat.

      Elokuvateatterissa käyn katsomassa hyviä elokuvia ehkä kerran parissa kk:ssa.

      • Moikka! Olen oikea yökyöpeli,,joten katson juuri ne jännärit myöhään..Välillä kyllä nukahdan,,kun juoni on niin ennalta arvattava,ettei jaksa kiinnostaa millään.Ehdoton suosikkini on NYBD blue..On hyvä sarja.Shield ei kiinnosta,,kun on niin tympäiseviä näyttelijöitä siinä...Jaa'a ei ole uniin kylläkään kertaakaan tulleet. Nehän ovat keksittyjä tarinoita ja välillä jopa huonosti tehtyjä...Luen myös jännäreitä,,eikä nekään vie unia,samasta syystä..siis keksittyjä juttuja..Uutiset ovat kamalampia ..eivät ole fiktiota..Maailmalla tapahtuu aina ja tiedonvälitys on nopeata..kaikki on hetkessä silmien edessä...huh..sentään.Hyviä ja rauhallisia unia kaikille..Muistakaa se..Keksittyjä juttuja vaan.Terveisin Irkku


      • a-woman1
        irkku-37 kirjoitti:

        Moikka! Olen oikea yökyöpeli,,joten katson juuri ne jännärit myöhään..Välillä kyllä nukahdan,,kun juoni on niin ennalta arvattava,ettei jaksa kiinnostaa millään.Ehdoton suosikkini on NYBD blue..On hyvä sarja.Shield ei kiinnosta,,kun on niin tympäiseviä näyttelijöitä siinä...Jaa'a ei ole uniin kylläkään kertaakaan tulleet. Nehän ovat keksittyjä tarinoita ja välillä jopa huonosti tehtyjä...Luen myös jännäreitä,,eikä nekään vie unia,samasta syystä..siis keksittyjä juttuja..Uutiset ovat kamalampia ..eivät ole fiktiota..Maailmalla tapahtuu aina ja tiedonvälitys on nopeata..kaikki on hetkessä silmien edessä...huh..sentään.Hyviä ja rauhallisia unia kaikille..Muistakaa se..Keksittyjä juttuja vaan.Terveisin Irkku

        tiedänhän minä ne keksityiksi, mutta uniminäni ei näköjään tiedä! Näen muutenkin kamalan jänniä unia, ehkä minulla on liian vilkas mielikuvitus.

        Dekkareita kyllä minäkin luen muiden kirjojen välipaloina, mutta ne eivät pelota.

        Iltauutiset kuuntelen useimmiten radiosta, jos TV:stä seuraan, laitan silmät kiinni pahimmissa kohdissa. Tämä maailman pahuus jo tiedetään, ei tarvitse nähdä, riittää, kun kuulee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe