Maalaiset pelkäävät että susi käy heidän lastensa tai kotieläinten kimppuun. Maalaiset tarvitsevat autoa välttämättömään liikkumiseen pitkien etäisyyksien Suomessa.
Kaupunkilaiset pelkäävät jäävänsä auton alle tai tukehtuvansa pakokaasuun. He vastaavasti rakastavat susia kun ne ovat söpöjä ja kun niitä ei pitkien etäisyyksien Suomessa ole aivan kotinurkilla.
Jotta kaikki olisivat onnellisia, niin sudet olisi ammuttava maaseudulla ja autot ...
MOT
Susikeskustelun yhteenvetoa
4
334
Vastaukset
- Korpisuden suojelija
Taajamissa pyörivät suden näköiset oliot eivät millään voi näköjään olla susia, koska asiantuntijoiden mielestä oikea susi väistää ihmistä ja ei voi sietää edes ihmisen hajua. Edellä mainitusta voidaan varmasti päätellä, että taajamissa pyörivät susilta vaikuttavat oliot ovat villiintyneitä koiria tai koirasusia, jotka saa vapaasti ampua yleinen metsästyksen turvallisuus määräyksiä noudattaen.
Mielestäni asia hoidettava nopeasti, koska ilmeisen riskin toteduttua on raadellun lapsen kannalta on yksi ja sama oliko kyseessä villiintynyt koira, koirasusi tai susi, jälki on kamalaa joka tapauksessa. - ei erämaata
Mutta kun Suomessa ei enää ole lainkaan erämaita, muutamaa kansallispuistoa lukuunottamatta, niin ei täällä sitten voi oikea susi viihtyä koko maassa.
Joten nuo mitälie oliot pitäisi sitten lopettaa kaikki sekarotuisina rakkeina. - Siperia opettaa
Venäjällä maksetaan sudesta tapporahaa TV-uutisten mukaan.Pihapiirit saavat nyt olla rauhassa.Kyseessä raja-alue Suomen suuntaan.Onkohan vaikutusta Suomen peuran kannan suuruuteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228