Vaakamiesten seksuaalisuus

Ennia

Vaakamiehet ovat luontaisesti hurmaavia ja flirttailevia, mutta miten on seksuaalisuuden laita?

Vaakamiehet eivät mielestäni ole kovinkaan avoimen seksuaalisia - pikemminkin päinvastoin, kavahtavat, jos toinen osapuoli liian innokkaasti ilmaisee haluaan.

Miten kuvailisitte itse, te vaakamiehet, suhdettanne seksiin ja seksuaalisuuteen - onko teille suhteen henkinen puoli jollain tavalla 'ensisijainen'? Ja onko niin, että henkinen puoli on teille niin tärkeä, että vasta sitten, kun se toimii moitteettomasti, heräätte fyysisesti?

12

5656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumpsu

      Kuten huomaat vaakamies ei seksuaalisuudestan puhu, olen vaakamiehen vaimo 20 vuoden kokemuksella. Minulle hän on ollut täydellinen seksikumppani (olen kala itse). Hän ei siitä tee numeroa muuta kuin silloin kun on sen aika MEILLE kahdelle ja hän pitää sen omana ja minun välisenä juttuna. Ja minä arvostan sitä vaikka tänne siitä kirjoitankin. Siitä älä ole huolissasi jos muuten synkkaa. Osaamme kyllä olla asioista erimieltäkin ja jos riitaannumme seksi ei silloin toimi ja kunnioitan sitäkin, hän ottaa huomioon myös ne ajat kun ei muuten huvita, niin hän ei tuputa, vaan odottaa... vaikka kolme viikkoa ja minusta se on hienoa...Joskus vaan on aikoja että on muuta ajateltavaa.

    • tumpsu jatkaa

      Vaakamies...ei voi yleistää, ehkä. Haluaa varmuutta henkisesti, luottamus on hänelle tärkeää. Hän on pitkänlinjan suunnittelija, välillä vieläkin kyllästyn odottamaan vastauksia ja toimintaa jonkun asian suhteen, mutta kun hän on varma asiastaan hän vie sen läpi vaikka harmaan kiven, itse olen siitä hyvilläni kun olen usein liian hätäinen päätöksissäni olen täysin tunteisiini luottava ja se ei aina ole hyvä ratkaisu. ole kärsivällinen vaakamiehen suhteen ja anna hänen "haistella" sinua kyllä hän tekee päätöksensä ja se pitää.

      • neitsy.naine.

        Sama kokemus vaakamiehestä. Olen tottunut 'suoraan toimintaan' miesten kanssa, ja olen itsekin aina ollut sitä mieltä, että etenkin suhteen alussa kaikki tilanteet päättyvät enemmin tai myöhemmin sänkyyn... Mutta vaakamieheni kanssa on toisin, ja se on erittäin positiivista.

        Ja vielä: Vaakamiehet ovat loistavaa keskusteluseuraa, ja neitsyenä rakastan henkeviä syvällisiä keskusteluja - ja jos seksikin tuppaa suorastaan 'unohtumaan', kun on niin mielenkiintoista vain keskustella, niin sekin on hyvin positiivista!


      • sivusta seurannut
        neitsy.naine. kirjoitti:

        Sama kokemus vaakamiehestä. Olen tottunut 'suoraan toimintaan' miesten kanssa, ja olen itsekin aina ollut sitä mieltä, että etenkin suhteen alussa kaikki tilanteet päättyvät enemmin tai myöhemmin sänkyyn... Mutta vaakamieheni kanssa on toisin, ja se on erittäin positiivista.

        Ja vielä: Vaakamiehet ovat loistavaa keskusteluseuraa, ja neitsyenä rakastan henkeviä syvällisiä keskusteluja - ja jos seksikin tuppaa suorastaan 'unohtumaan', kun on niin mielenkiintoista vain keskustella, niin sekin on hyvin positiivista!

        on oivallinen pari, ehkä parhaat toisilleen, merkeissä on jotain hyvin samaa... siinä mielessä kuitenkin, että se ei estä pikemminkin päinvastoin antaa hyvä pohjan parisuhteelle.


      • yhdeltä neitsyeltä
        sivusta seurannut kirjoitti:

        on oivallinen pari, ehkä parhaat toisilleen, merkeissä on jotain hyvin samaa... siinä mielessä kuitenkin, että se ei estä pikemminkin päinvastoin antaa hyvä pohjan parisuhteelle.

        Ainakin näiden merkkien kehittyneet yksilöt voivat olla toisilleen 'taivaan lahja' - vaakamiehen ja neitsytnaisen suhde on parhaassa tapauksessa aidosti henkevä ja syvällinen. Älyllisenä ihmisenä neitsytnainen arvostaa erityisesti vaakamiehen keskustelutaitoa.


    • *Lumikki*

      ...ei ehkä ole avoimesti seksuaalinen? Hän osaa pitää hyvänä, helliä, mikä onkin lähtökohta läheisyydelle ja hyvälle seksille. Hän ei kieltäydy jos häntä parisuhteessa lähestyy vietelleen, päinvastoin on heti valmis. Nauttii täysin siemauksin hänelle annetusta hyväilystä. Hän ei helposti tuo esille fantasioitaan, puhuu mieluummin kaikesta muusta maan ja taivaan välillä syvällisesti. Seksi tulee siinä sivussa nautintona, jota ilman ei voi olla, mutta se ei ole parisuhteessa vaakamiehelle ehkä keskeisin. Vaaka on luonnostaan flirtti, mutta minun kokemukseni mukaan on uskollinen ja lähinnä omaan rakkaaseensa kohdistaa piristivän "säpinän". Kyllä hän naiskauneuden huomaa ja varmasti sen, miten nainen huolehtii itsestään ja ulkonäöstään. Silti henkisyys on hänelle hyvin tärkeää, luottamus ja perinteiset arvot.

      • ehkä ole

        avoimesti seksuaalinen?"
        :))))))))
        Ihan niin, vaakamiehet ovatkin salaseksuaalisia,
        joten luottamus on heille erittäin tärkeä juttu.


    • tasolla.

      fyysinen puoli ja seksuaaliset tarpeet vetävät ensin ja vasta sen jälkeen tulee miettineeksi, mahtaisiko homma toimia myös henkisellä....

    • mun makuun.

      Alkuun kyl kivaa oli (henkinen taso) ja seisoi, mut ku oisin antanu ni lerpahti eikä seissy enää olleska sen jälkee! Tohon se koko suhde sit vissiin kaatuki.
      Kyl oli jotenki omituine ja pelokas seksin suhteen, lopulta epäilin jo homokski!! Ei ollenka sellanen ku miehet yleensä...vähä liianki syvällinen henkisesti ja platoniseks jäi.
      Että sellanen kokemus.
      (nii muute, oon ittekki vaaka ;))

    • Nimetön

      Nää on luonne kysymyksiä enkä usko, että ihmisen seksuaalikäytös on samanlaisita aina. Se on kahdenvälinen asia.Seksuaalisuus muuttaa muotoaan suhteen syventyessä. Jos suhde on kunnossa, kemia pelaa ja on sillä päällä niin, eihän siihen tarvita kuin just tietty katse toiselta ni siitä vaan...Omasta kokemuksesta voin sanoa, että jokaikinen suhde on erillainen ja jännite kahden rakastavan ihmisen välillä on aina oma juttunsa.Mä en ainakaan tässä mielessä usko näihin kooppilokerointeihin. Oletan olevani suht intohimoinen, avoin ja kiihkeä vaikka olenkin vaakamies ;)Tosin vaikea verrata kun en ole koskaan kenekään miehen kanssa suhteessa ollut horoskoopista riippumatta :))

      • joo tunnistan siut.....

        sie joka kirjotit ton hmm....nimimerkillä,a:lla alkava vaakamieheni oot,vai et muka käy suomi24-keskusteluissa,pyh,oisit edes rehellinen!t.h


      • nimimerkki

        Olen samaa mieltä kanssasi, jokainen pari muodostaa oman yhteisen seksuaalielämänsä! Itse toivon sen elämän olevan intohimoista ja kiihkeää mutta se ei ole tietenkään kaikkien miesten mieleen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe