hauska päivä eilen,kun näyttää aloitusten määrästä siltä?Sama tosikkomaisuus jatkuu palstalla olin minä täällä keskustelemassa tai en.
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
Vastaukset 65
Vanhimmat
meillä oli huitsin kivaa ilman sinun tyhmiä aloituksiakin ja sairaita kommenttejasi.
ikää.
jussin jutut on mätä.
Leppi-Säkylä.
ajallaan niin jää hupsiminen vähemmälle.
maksetaan pieraisemallla.
Näitä Jussin aforismeja tässähän saavuttaa näin
sunnuntai aamuna semmosen henkisen tasapainon
jatka vaan samaan tahtiin
ehdokkaalla kirjoitukset.Ei vaikuta kovin uskottavalta kaverilta jos kirjoitukset on tuota tasoa.
kommentti srk-vaaliehdokkaalta...
se piereskely.
Vaaraton ja hygieeninen tapa hoitaa seurakunnan kiperiä talousongelmia ja henkilösolmuja.
Tuo jussille ainakin tusinan lisä-ääniä.
kuulunut mitään uutta?
muutti aikoja sitten
vilkkaammille kuvauspaikoille ?
kielenkäyöttöä seurakuntavaali ehdokkaalta, ei voi muuta kuin ihmetellä ja surkutella !
ttotisinta totta eräältä kanavankaivajalta yli viiden vuosikymmenen takaa.
Leppi-Säkyläkin tuolla toiminnalla kavereita.
puhuttu eri yhteydessä. Tosin tyypillistä sinua esittää pierujuttujasi nimenomaan kirkollisvaalipäivänä. Jussin pahat henget puhuvat.
kevennyksiä tähän harmaaseen päivään.
elämäntapaa se vain kuvaa vuosikymmenten takaa.
uus päivä entiset kujeet. mikä o miehe (he hee) hermon vieny??
vanhan virren jauhaminen.Vaalit ovat olleet ja menneet,joten annetaampa sen asian jo olla,sillä en ole enään ehdokas,vaan tavallinen haapavetinen.
ehdokas.
loppui eilisiltaan.
o varmasti ihan tavallisia ihmisii. voitha olla asioista tietysti erimieltä. sinut muistetaa pitkään halusitpa tai et. olisitpa ollu polleaa poikaa päästessäsi. oikeus voitti!!!
tavallinen haapavetinen.
ihan pierasemalla.
tämänkin viestisarjan.
sen vaaleissa saama nollatulos, valvoo hermostuksissaan koittaa keksiä juttua ketä nyt seuraavaksi tänä päivänä parjaisi.
ei harmita yhtään vaalien lopputulos,vaan päinvastoin työ tehty ja sihen on tällä kertaa tyytyminen,mutta mitä kirkkoherran valintaan tuloo niin vaalit siinäkin käytävä,koska muuten ei saada oikeaa valittua.
vaalitappiostaan puhumisen muiden parjaamiseen.
kirkkoherra tarvittaan,niin eihän siinä ole mitään
herjaa.
sinun vaalitappion syy on vielä käsitelemätä, ei siirrytä vielä muihin asiohin, vaalituloksetkin on vielä näkemättä.
asia on kumminkin tämä uuden kirkkoherran valinta ensivuoden aikana.
kiinnostaa jussin vaalitulos,joudukko aivan ulos.
loppuun käsitelty omalta kohdaltani.
eihän tuloksia ole vielä edes nähty, pitäähän se nähä joutuiko jussi ulos.
tulokset nähnyt ja asia on käsitelty minun kohdalta loppuun.
lehti tullut jossa on tulokset,näyttikö siltä että joudut ulos.
mieluummin ulos.
piisaa ei siinä netin ääressä saavutakku nollatuloksen.
lensit Ulos ihan PIERASEMALLA.
äänimäärä onkin täys nolla,vaikka ääniä olikin kahdeksan.
nousi.
nousi saivat lisäpaikan ,ovat aivan ylivoimaisia.
käy kunnallisvaaleissa vajaan kahden vuoden päästä?
parjauksesi näyttää nostavan keskustan kannatuksen kattoon.
nousoo siinä sivussa.
ettet enään osallistu politiikkaan,oot sinä tuulela käypä.
ei,kun tuloo hyvä tarjous.
sulla meni nytkin.Oli Kahdeksan äänestäjän sataprosenttinen kannatus.Hyvin se on nuin äkkipojalta.
pieni siirto,niin saattaa tulla kymmen kertainen määrä ääniä?
Teetko siirro vasemmalle vai oikealle?
saa parhaan kannatuksen ja rahallisen tuen
korruptoitunut.
korrtuptoitunut,vaan se ryhmä johon menen,niin se on kärsinyt siitä pitemmän aikaa.
jo ollut piempään siellä sinun ryhymässä.
katiskaan ui aika lauma vattuneitoja.
Hyvä saavutus!!!
sekä muitakin.
ryhmässä johon teen siirron.
ota listoilleen,laskee kannatus vielä rajummin.
kysytä mille listalle minä menen.Mutta täytyyhän ne suunnitelmat olla kaiken varalta,jos sitä muuttaa mielensä ja lähtee jälleen taistelemaan äänestäjien
sieluista.
varmasti pääset,siellä on pulaa.
kun saan paremman lopputuloksen toisess porukassa.
vasurin kanssa samallaiset puheet, parjaatte vaaleilla valittuja päätäjiä.
oikealla kuin vasemmalle.
zzzzzzzzzzz