Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

JousimiesN

Tykästynyt

Miten saan säilymään kiinnostuksen kaksosmiestä kohtaan?
Onko vaalee,viilee hyvä malli?Vai pippurinen blondi?Vai ihan oma itseni?

Vastatkaa kivoja!!

12

1338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä kaksonen kaksosen tuntee

      Kaksonen ja jousimies sopivat yhteen, koska ovat vastamerkit. Heillä pelittää huumori ja ovat molemmat energisia touhuajia, siksi ole oma itsesi, eläkä sorru ainakaan olemaan mikään hienohelma, kaksonen on liikunnallinen ja tykkää rennoista urheilullisista naisista. Tietenkin pitää huolehtia itsestään, sillä kaksosmies tykkää kauniista naisista. Tyhmää blondia ei kannata leikkiä, sillä kaksonen ei inhoa mitään enemmän kuin tyhjäpäistä, hidasta, turhamaista avutonta leikkivää naista. On hyvä pysyä vaikka vasara kädessä, sillä kaksonen mielellään antaa muiden tehdä asiat loppuun, kun itse on jo uuden "projentin" kimpussa.

      • jarri.

        Tyhmä blondi on kähee sillon kun ei haeta ku pesää, lorvimispaikkaa . tyhmät helpot blondit on kaksosmiehelle ilmainen huora kätevä ja helppo.


    • NainenN

      Jos olet törmännyt nuoreen villiin kaksoseen, tehtäväsi on helppo, olet oma itsesi. Jos taas vanhempaan jolla jo suhde tai pahimmassa tapauksessa jo lapset hankittu tehtäväsi on hankalampi...kaksosmies on erittäin hankala..antaa ymmärtää että olet hänelle kaikki kaikessa silti tekee koko ajan myyrän työtä palatakseen vanhaan suhteeseensa sinun selkäsi takana. Perustuu omaan kokemukseen ja kuullut useita vastaavia tapauksia ja miksi aina kyseessä kaksosmies! Paljon riippuu siitä ottaako exä takaisin...

      • ap N

        Niinpä...
        Exä ei merkkaa mitään,mutta jos alan häntä moittia,ei se niin paha sit ookkaan.
        Senverran tunnen kyllä jo tätä kaksosta,että toisella olkapäällä istuu enkeli ja toisella piru.Heh...
        ja päivästä tulee senmukainen,kummalla kyljellä hän on nousut ylös.
        Mutta eipä sen puoleen,kyllä jousimies osaa pitää puolensa ja mielestäni olen aina himpun verran edellä kaksosta.
        Se on näin,että silmä silmästä...
        Ei ole minun tapaistani kääntää toista poskea...
        Muuten hauska ois tietää ootko mies vai nainen tää eka kirjoittaja???


      • NainenN
        ap N kirjoitti:

        Niinpä...
        Exä ei merkkaa mitään,mutta jos alan häntä moittia,ei se niin paha sit ookkaan.
        Senverran tunnen kyllä jo tätä kaksosta,että toisella olkapäällä istuu enkeli ja toisella piru.Heh...
        ja päivästä tulee senmukainen,kummalla kyljellä hän on nousut ylös.
        Mutta eipä sen puoleen,kyllä jousimies osaa pitää puolensa ja mielestäni olen aina himpun verran edellä kaksosta.
        Se on näin,että silmä silmästä...
        Ei ole minun tapaistani kääntää toista poskea...
        Muuten hauska ois tietää ootko mies vai nainen tää eka kirjoittaja???

        ahaa, tunnet exän? silloin varmaan tiedät mitä exän päässä liikkuu... Oliko miehellä lapsia ? ja minkä ikäisestä miehestä kysymys? kakskymppinen vai lähemmäs nelikymppinen sillä aika iso merkitys..


      • apN
        NainenN kirjoitti:

        ahaa, tunnet exän? silloin varmaan tiedät mitä exän päässä liikkuu... Oliko miehellä lapsia ? ja minkä ikäisestä miehestä kysymys? kakskymppinen vai lähemmäs nelikymppinen sillä aika iso merkitys..

        Juu tiedän hänet.Heillä kolme poikaa,eivät ihan vielä aikuisia.Mies 44v.
        Sanoo,että on rauhoittunut melkoisesti nuoruusvuosistaan...
        Eikä olisi uskonut,että rakastuu enää koskaan.
        Mutta kun tapasi minut,sanoi,että ihan uskomaton tunne:olla rakastunut.


      • NainenN
        apN kirjoitti:

        Juu tiedän hänet.Heillä kolme poikaa,eivät ihan vielä aikuisia.Mies 44v.
        Sanoo,että on rauhoittunut melkoisesti nuoruusvuosistaan...
        Eikä olisi uskonut,että rakastuu enää koskaan.
        Mutta kun tapasi minut,sanoi,että ihan uskomaton tunne:olla rakastunut.

        En halua masentaa sinua...kaksosmies kun joutuu puheilla todistella rakkauttaan , on se yleensä potaskaa..ihania lauseita ja puheita on aina ihana kuulla, seuraa mielummin miehen tekoja, ne kertoo sinulle enemmän.


      • Annaskoff
        NainenN kirjoitti:

        En halua masentaa sinua...kaksosmies kun joutuu puheilla todistella rakkauttaan , on se yleensä potaskaa..ihania lauseita ja puheita on aina ihana kuulla, seuraa mielummin miehen tekoja, ne kertoo sinulle enemmän.

        oon kyllä samaa mieltä... mun exä oli kaksonen.... ja oli justiin samanlainen ku edella mainitsit... puhuu paljon mutta ei silti tarkota... kaksoset ajattelee vaan omaa etua ja "arvokkuuttaansa" luulee olevansa oikeassa ja ylitse muiden... Näin ei kuitenkaa tai varmaan kaikilla kaksosilla oo näin... toivottavasti...


      • Kaksostyttö-86
        Annaskoff kirjoitti:

        oon kyllä samaa mieltä... mun exä oli kaksonen.... ja oli justiin samanlainen ku edella mainitsit... puhuu paljon mutta ei silti tarkota... kaksoset ajattelee vaan omaa etua ja "arvokkuuttaansa" luulee olevansa oikeassa ja ylitse muiden... Näin ei kuitenkaa tai varmaan kaikilla kaksosilla oo näin... toivottavasti...

        Ajattelin että omakohtaisista kokemuksista kaikki mitä oon koskaan puhunut tunteistani, on ollut totta. En sitten tiedä onko tuo sukupuolisidonnaista mutta sillä hetkellä se mitä sanon on täysi tosi, mielialat ja tilanteet vaan voi muutamassa päivässäkin vaihtua niin täysin että voisi luulla minun valehdelleen.
        Kaksosella on yleensä niin monta rautaa tulessa ja niin kärsimätön on että kannattaa sen puheisiin suhtautua varauksella. Mitä vapaammin kaksosta käsittelee sitä enemmän se sinua haluaa :)


    • veera31

      Saman kokenut mitä aikaisemmat kirjoittajat. Rakastuin kaksoseen ja vuoden päivät sain nauttia hänestä, luulin exän olevan jo exä, puhui exästä erittäin negativiiseen sävyyn ja kuinka ollakkaan 1v,2kk palasi vaimonsa ja lapsensa luo ja asustaa siellä edelleenkin. Soita exälle jos pitkä liitto takana, nöyrry sen verran se auttaa sinua jatkossa. Itse harmittelen ettei rohkeus siihen riittäny.

    • Kaksosen exä

      Kaksosmies rakastuu vain kerran. Jos hän eroaa ja seurustelee niin aina tuo "ainut suuri rakkaus" eli exä on suhteissa mukana, hänen luokseen palataan ainakin nuolemaan haavoja. Kaksosen exän osa ei ole helppo, kaksosmies kun onnistuu uudelleen ja uudelleen puhumaan ympäri, vannomaan ja vakuuttamaan ikuista rakkautta. Tosin käy vaan tarkistamassa, että exä on halukas ottamaan takaisin (pysyy odottamassa). Se miten hän kylmästi tulee ja rikkoo exän uuden suhteen, se on tosi itsekästä. Sinnikäs "pirulainen" kaksosmies on, ihailla täytyy. Aina minäkin vannon, että samaan halpaan en mene, mutta sängystäni minä hänet aika ajoin löydän vannomasta, että kenenkään muun kanssa ei seksikään ole niiiiin ihanaa kuin minä.

      • love222

        Minä erosin kolme vuotta sitten..joka kerta kun exäni (kaksosmies) tulee hakemaan lapsiaan kysyy, eikö voitaisi yrittää uudestaan. Soittelee säännöllisesti ja joka kerta kun humalassa laittaa viestejä kuinka rakastaa ja kuinka blondi hänen nykyisensä on, viettää kuulemma aikaa siellä jos ei ole muutakaan. Sellainen on kaksosmies, en toivo koskaan rakastuvani kaksosmieheen jolla on pitkä liittotakana, sinne se takaisin haluaa .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe