tietäisikö kukaan mistä saisi tietoa heinäkuussa tapahtuneista kolareista?kolari on todennäköisesti tapahtunut keravalla ja siinä menehtyi kaksi luokkatoveriani =( asia jäänyt kovasti mietittyttämään..olen koittanut googlesta hekea vaikka minkälaisilla hakusanoilla mutta ei löydy mitään.kiitoksia jos joku osaa auttaa =)
mistäs saisi tietoa ??
4
1301
Vastaukset
- nippeli
Kuolonkolareita tutkii erityinen tutkijalautakunta, jonka loppuraportti on julkinen asiakirja.
Saat lukea sen ilmaiseksi lähimmällä poliisilaitoksella tai sitten pyydät siitä kopiot muutaman sentin hintaan.
Noin tuore tapaus ei tosin välttämättä ole vielä valmis tutkinnaltaan, mutta poliisissa kyllä kertovat missä mennään.
Jollet halua noin asioida, niin sitten odota ensi kesään ja hommaa käsiisi kirjastosta tai kaupasta Moottori -niminen autolehti. Siinä listataan aina vuosi aikaisemmin tapahtuneet kuolonkolarit ja kerrotaan lyhyesi tutkijalautakunnan päätelmistä.- raportteja
jansu22 kirjoitti:
PALJON KIITOKSIA TIEDOSTA
Vanhempia tutkijalautakunnan raportteja löytyy muistaakseni netistäkin, ovat ihan täydellisiä. Kokeile Googlettaa, itse en jaksa linkkiä nyt etsiä...
- Reinzo
Poliisi ei varmastikaan kerro tutkinnaltaan keskeneräisistä jutuista mitään ulkopuolisille-toisin sanoen niille joita asia ei välittömästi koske. Onnettomuudessa olleet ja heidän omaiset/lähisukulaiset (asianomistajat) saavat tietoa. Sitten kun asia on valmis ovat asiakirjat julkisia ellei niitä käräjillä pyydetä salaisiksi. Tutkijalautakuntien raportit taasen ovat aivan omia raporttejaan -ne eivät kuulu poliisin esitutkintapöytäkirjaan lainkaan! Tutkijalautakunnassa on poliiseja/inssejä ym liikenteen ammattilaisia niin säädösten kuin kalustonkin osaajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 38588
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446