mistäs saisi tietoa ??

äippä 24

tietäisikö kukaan mistä saisi tietoa heinäkuussa tapahtuneista kolareista?kolari on todennäköisesti tapahtunut keravalla ja siinä menehtyi kaksi luokkatoveriani =( asia jäänyt kovasti mietittyttämään..olen koittanut googlesta hekea vaikka minkälaisilla hakusanoilla mutta ei löydy mitään.kiitoksia jos joku osaa auttaa =)

4

1301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nippeli

      Kuolonkolareita tutkii erityinen tutkijalautakunta, jonka loppuraportti on julkinen asiakirja.

      Saat lukea sen ilmaiseksi lähimmällä poliisilaitoksella tai sitten pyydät siitä kopiot muutaman sentin hintaan.

      Noin tuore tapaus ei tosin välttämättä ole vielä valmis tutkinnaltaan, mutta poliisissa kyllä kertovat missä mennään.

      Jollet halua noin asioida, niin sitten odota ensi kesään ja hommaa käsiisi kirjastosta tai kaupasta Moottori -niminen autolehti. Siinä listataan aina vuosi aikaisemmin tapahtuneet kuolonkolarit ja kerrotaan lyhyesi tutkijalautakunnan päätelmistä.

      • PALJON KIITOKSIA TIEDOSTA


      • raportteja
        jansu22 kirjoitti:

        PALJON KIITOKSIA TIEDOSTA

        Vanhempia tutkijalautakunnan raportteja löytyy muistaakseni netistäkin, ovat ihan täydellisiä. Kokeile Googlettaa, itse en jaksa linkkiä nyt etsiä...


      • Reinzo

        Poliisi ei varmastikaan kerro tutkinnaltaan keskeneräisistä jutuista mitään ulkopuolisille-toisin sanoen niille joita asia ei välittömästi koske. Onnettomuudessa olleet ja heidän omaiset/lähisukulaiset (asianomistajat) saavat tietoa. Sitten kun asia on valmis ovat asiakirjat julkisia ellei niitä käräjillä pyydetä salaisiksi. Tutkijalautakuntien raportit taasen ovat aivan omia raporttejaan -ne eivät kuulu poliisin esitutkintapöytäkirjaan lainkaan! Tutkijalautakunnassa on poliiseja/inssejä ym liikenteen ammattilaisia niin säädösten kuin kalustonkin osaajia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      588
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe