Tunteeko TomTom nopeusrajoitukset? Olisi kätevä jos osaisi kertoa kuinka kovaa saa ajaa. Luulisi että kun teiden pituudet tiedetään sentilleen niin tiedettäisiin samalla nopeusrajoituksetkin.
Tunteeko TomTom
5
1474
Vastaukset
Uudemmassa karttaversiossa on rajoitukset,mutta ne eivät kyllä pidä aina kutiaan.
- Ostin eilen
TomTom Onen ja vaikka on ihan uusi niin ei se nopeusrajoituksia tunne(ainakaan näytä kartassa). Mistä sellasen kartan saa joka tuntee ne? Kun TomTom Home-ohjelman mukaan ei ole päivityksiä tiedossa kun sen käynnistääpi..
- ex-Mosse
Ostin eilen kirjoitti:
TomTom Onen ja vaikka on ihan uusi niin ei se nopeusrajoituksia tunne(ainakaan näytä kartassa). Mistä sellasen kartan saa joka tuntee ne? Kun TomTom Home-ohjelman mukaan ei ole päivityksiä tiedossa kun sen käynnistääpi..
Uusi TomTom One näyttää rajoitukset jos ne on tallennettu karttadataan. Toistaiseksi en ole muualta niitä löytänyt kuin Tre-Hml-Hki moottoritieltä ja nekin väärät osalla pätkistä. Tämä siis Europe kartalla, Skandinavia kartalla en ole vielä löytänyt yhtään nopeusrajoitusta.
Ohjelma siis osaa nuo näyttää, mutta niiden tiedot ovat puutteellisia Suomen karttadatassa. - RideriST1300
ex-Mosse kirjoitti:
Uusi TomTom One näyttää rajoitukset jos ne on tallennettu karttadataan. Toistaiseksi en ole muualta niitä löytänyt kuin Tre-Hml-Hki moottoritieltä ja nekin väärät osalla pätkistä. Tämä siis Europe kartalla, Skandinavia kartalla en ole vielä löytänyt yhtään nopeusrajoitusta.
Ohjelma siis osaa nuo näyttää, mutta niiden tiedot ovat puutteellisia Suomen karttadatassa.Kertokaa nyt hyvät ihmiset se karttaversio mikä teidän TomTomissa oikein on niin ei tulisi väärinkäsityksiä siitä että miksi "mun TomTom ei näytä vaikka toisilla näyttää" tai jotain muuta vastaavaa ihmettelyä.
Sov. 6.520
Kartta 'Scandinavia' v612.0
- Liikennemerkkejä seurattava
Karttaversioni on Western Europe v650.1047, sovellus 6.520, OS:1387. Ainakin tämä Euroopan kartasto pitää sisällään nopeusrajoitukset pääteillä (ja jopa joillakin pikkuteilläkin) Suomessa, Ranskassa ja Italiassa. Muualta ei ole kokemusta. Suomen osalta rajoitukset ovat "suhteellisen" kohdallaan, mutta ovat ns. kesärajoituksia. Italiassa ja Ranskassa vaikutelmani oli jopa parempi. Kyllä sielläkin niitä heittoja tietenkin on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497