Niinhän siinä sit kävi että Manninen tapettiin isänpäivänaattona...
http://www.jihaa.org/manninen/
http://www.freewebs.com/meidankanila/adressi-manninen.htm
Isä Manninen tapettiin
5
560
Vastaukset 5
- Ole kova!
Lyhyempi elinikä tekisi hyvää meille ihmisillekin. Turha hyysätä vanhuksia joiden elämän tarkoitus on jo täyttynyt - oli kyse mistä lajista tahansa.
- tapettiin
Miksi hirvi Sarvinen tapettiin ampumalla. Olivat tietyt kylän miehet salaa pusikossa kyttäämässä hirveä. No sieltähän se isä hirvi Sarvinen saapui puolisonsa rouva Sarvisen ja heidän poika hirvi Sarvisen kera. Kun olivat saapuneet noin neljänkymmenen metrin päähän kylän miehistä, ampui kylän aikamiespoika päin hirvi isä Sarvista, jolloi luoti osui isä Sarvisen etulapaan js siitä sydämmeen . Kuolema seurasi heti. Äiti ja poika Sarviset pääsivät pakoon luikkimalla syvälle metsään. Siellä he kuulivat toisen suruviestin . Heidän serkkunsa aikapoika Hirvikärpänen oli ammuttu Käpälämäkeen. Nyt poika hirvi Sarvinen jäi orvoksi ja hän viettää isäin päivää surullisena äiti hirvi Sarvisen kanssa. Ei ole hirvelläkään hirveen hyvin asiat, kun ei saa olla rauhassa metsässä saatikka sitten Korkeasaaressa.
Nimilista, hirvien puolesta:
Wlhelmiina Pyssynperä
Joosua Oksantynkä
Mooses Keppikallio
(mainos) äänestä violettipuoluetta Homo Lesponen- hah hah
Olipas typerä juttu. Voisin kyllä tuota "puoluetta" äänestää..XD
- ahneudella
Ei ole rajoja. Manniselle olisi kuulunut olla elossa ja viettää lokoisia eläkepäiviä, koska oli kerran tuotu tänne maahamme aikoinaan. Sadat ihmiset ovat laittaneet asiasta tuolla mielipiteitä, kannattaa käydä katsomassa nimilistoja. - Korkeasaari saa ilmeisesti vähemmän tulevaisuudessa kävijöitä, joka on ihan oikein kyseiselle teurastamolle.
- Nimetön
Manninen oli uhanalainen eläin eikä mikään siitoskone tai näyttelyesine. Mannista ei voi enää pelastaa,mutta asiaa ei tarvitse jättää tähän.
Korkeasaaren www-sivuilla on Korkeasaaren johdon yhteystiedot. Pommittakaa sähköposteilla, jotta tämä vastuuton toiminta ei toistu.
Lisäksi voi allekirjoittaa adressin Korkeasaaren lopettamiseksi osoitteessa: www.adressit.com/korkeasaarivetoomus.
Lisätietoa myös: http://www.oikeuttaelaimille.net.
Manninen oli iäkäs, mutta yhä hyväkuntoinen. Sillä olisi ollut oikeus vanhuudenpäiviinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510