Isä Manninen tapettiin

aslakkkiiii

5

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ole kova!

Lyhyempi elinikä tekisi hyvää meille ihmisillekin. Turha hyysätä vanhuksia joiden elämän tarkoitus on jo täyttynyt - oli kyse mistä lajista tahansa.

• tapettiin

Miksi hirvi Sarvinen tapettiin ampumalla. Olivat tietyt kylän miehet salaa pusikossa kyttäämässä hirveä. No sieltähän se isä hirvi Sarvinen saapui puolisonsa rouva Sarvisen ja heidän poika hirvi Sarvisen kera. Kun olivat saapuneet noin neljänkymmenen metrin päähän kylän miehistä, ampui kylän aikamiespoika päin hirvi isä Sarvista, jolloi luoti osui isä Sarvisen etulapaan js siitä sydämmeen . Kuolema seurasi heti. Äiti ja poika Sarviset pääsivät pakoon luikkimalla syvälle metsään. Siellä he kuulivat toisen suruviestin . Heidän serkkunsa aikapoika Hirvikärpänen oli ammuttu Käpälämäkeen. Nyt poika hirvi Sarvinen jäi orvoksi ja hän viettää isäin päivää surullisena äiti hirvi Sarvisen kanssa. Ei ole hirvelläkään hirveen hyvin asiat, kun ei saa olla rauhassa metsässä saatikka sitten Korkeasaaressa.

Nimilista, hirvien puolesta:
      Wlhelmiina Pyssynperä
      Joosua Oksantynkä
      Mooses Keppikallio

(mainos) äänestä violettipuoluetta Homo Lesponen

• hah hah

Olipas typerä juttu. Voisin kyllä tuota "puoluetta" äänestää..XD

• ahneudella

Ei ole rajoja. Manniselle olisi kuulunut olla elossa ja viettää lokoisia eläkepäiviä, koska oli kerran tuotu tänne maahamme aikoinaan. Sadat ihmiset ovat laittaneet asiasta tuolla mielipiteitä, kannattaa käydä katsomassa nimilistoja. - Korkeasaari saa ilmeisesti vähemmän tulevaisuudessa kävijöitä, joka on ihan oikein kyseiselle teurastamolle.

• Nimetön

Manninen oli uhanalainen eläin eikä mikään siitoskone tai näyttelyesine. Mannista ei voi enää pelastaa,mutta asiaa ei tarvitse jättää tähän.

Korkeasaaren www-sivuilla on Korkeasaaren johdon yhteystiedot. Pommittakaa sähköposteilla, jotta tämä vastuuton toiminta ei toistu.

Lisäksi voi allekirjoittaa adressin Korkeasaaren lopettamiseksi osoitteessa: www.adressit.com/korkeasaarivetoomus.

Lisätietoa myös: http://www.oikeuttaelaimille.net.

Manninen oli iäkäs, mutta yhä hyväkuntoinen. Sillä olisi ollut oikeus vanhuudenpäiviinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe