EN VIETÄ MITÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ >:'(

hate fatersdays

Vaikee viettää mitään isänpäivää ku isä ei pääse paikalle enkä oo nähny sitä ollenkaan pariin kuukauteen, enkä oo kuullukkaan siitä mitään. ottaa päähän koko isän päivä ku kaikki on ihan happyhappy joyjoy.

6

688

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sunnuntain lapsi

eipä läheskään joka perheessä olla mitenkään happyhappy, niissäkään joissa isä on maisemissa. Jotkut juhlivat päivää ja perhe saa kärsiä sitten loppuillasta.

Minulla on (nais)tuttava, jonka äiti oli yksinhuoltaja ja isä poissa kuvioista. Hän teki isänpäivänä aina äidilleen kortin, hänestä se oli luonnollista, koska äiti toimi sekä äitinä että isänä. Tämä vain esimerkkinä siitä, että päivää voi viettää monella tapaa tai olla viettämättä :)

• jeppiskamaasss

joo eipä pidä minun isänikään yhteyttä eikä osta enää edes joululahjoja :D eikä ole moneen vuoteen ostanut.. sen takia en edes jaksa käydä isän luona vaikka ymmärrän kyllä että ei ne lahjat tärkein asia ole, mutta voisi edes jotain yhteyttä.. ja hänen uusi vaimonsa on niin v*tun ärsyttävä että ei oikeen tee mieli käydä kylässä.

• leppäne

mutsi ja faija eronnu ja faija on poissa kuvioist. eli aika samat jutut mulla ku teillä hate faterdays ja jeppiskamaasss. enpä mäkään oo siltä mitää joulu tai synttäri lahjoi saanu ni en itekkään osta sille isänpäivä-lahjaa.

• jeppiskamaaasss
        leppäne kirjoitti:

mutsi ja faija eronnu ja faija on poissa kuvioist. eli aika samat jutut mulla ku teillä hate faterdays ja jeppiskamaasss. enpä mäkään oo siltä mitää joulu tai synttäri lahjoi saanu ni en itekkään osta sille isänpäivä-lahjaa.

joo en oo minäkää :D mut ei kiinnosta jos ei faijaakaa ;)

• mitään

En oo nähny enkä kuullut isästäni vuoteen, että revi siitä.

• sama

homma täälki.. taino taisi kyllä soittaa viime uutenavuotena että ei ihan vuotta vielä =) mut ei mua vois vähempää kiinnostaa jos ei faijaakaa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1251
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1077
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      60
      919
    4. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      736
    5. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      731
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      178
      729
    7. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      722
    8. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      719
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      708
    10. Kamalateltta

Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise
      Kuhmo
      11
      661
    Aihe