Parkatti ja pöllösenlahti

leipiintynyt

Parkatti ja Pöllösenlahti on Iisalmen huonoimmat asuinalueet, ennemmin asuisin veneen alla.

67

8049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen asukas

      Voisitko kertoa asialliset perusteet miksi juuri sinusta kyseiset asuinalueet ovat niin karmivia?

      • Anonyymi

        Luulit olevasi vahvoilla noin kysyessäsi mutta, biomotorian ohjaukset on etelänpänä. Älä jatkossa esitä tuollaisia olevinaan viisaita kuitenkin epäkorrelatiivisia kysymyksiä.


    • tarkoitit

      varmaan savipelto ja pöllöskä..

      • pilkunviilaaja

        aikalailla saama slummi aluetta, se siitä


      • eri alueita
        pilkunviilaaja kirjoitti:

        aikalailla saama slummi aluetta, se siitä

        Savipelto ja Parkatti on eriasioita


    • Kiviranta

      On ihan paskaisin asuinalue ,siitä ei käy kieltäminen.Siellähän haiseekin paska ja kaikki näyttää olevan rempallaan.
      Pöllösenlahti on nykyään siisti alue kuten on Savipeltokin.
      Parkatillahan ei ole kuin teollisuutta ja muuta palvelu juttuja.
      Myös tämä Marjahaan uusi asuinalue näyttää aivan keskitysleiri alueelta rumine "arkkitehdin moka "taloineen.

      • se vasta

        Luuniemihän se vasta slummialuetta on, varsinainen bunkkerikylä. Ei oo kuin pari ihan talon näköistä asumusta.


    • taivuta

      verbiä? Jäikö koulu kesken?

      • Ostaa

        Vokaalin? Miten taivutat sanan ääliö joka viittaa sinuun?


    • ...asuuko joku Lippuniemessä vai Pöllösenlahdella? No perinteisesti siitä, että jos on omistusasunto, asuu Lippuniemessä, mutta jos vuokralla, niin Pöllösenlahdella.

      Ihme snobbailua arvostella asuinalueita, eiköhän se loppupeleissä oo sama missä asuu, samaa kaupunkia kaikki.

      • kuitenkin

        Kaupungilla(keskusta) ja Makkaralahdella asuu Iisalmen parhaimmisto, suurin osa omistusasunnoissa, tutkittu juttu häähää.


      • että yleensä

        vuokralaiset on muutenkin B luokan kansalaisia.


      • höh
        kuitenkin kirjoitti:

        Kaupungilla(keskusta) ja Makkaralahdella asuu Iisalmen parhaimmisto, suurin osa omistusasunnoissa, tutkittu juttu häähää.

        kaikilla ei vältämättä ole vara ostaa sitä omaa taloa, vaikka haluisi..oletko edes tietoinen että mitä kaikkea sellainen sisältää kun noin pilkkaat vuokralaisia?mites ite asut muka?!häh..


      • voih.
        höh kirjoitti:

        kaikilla ei vältämättä ole vara ostaa sitä omaa taloa, vaikka haluisi..oletko edes tietoinen että mitä kaikkea sellainen sisältää kun noin pilkkaat vuokralaisia?mites ite asut muka?!häh..

        "kaikilla ei vältämättä ole vara ostaa sitä omaa taloa" syytön kai minä siihen oon!, vittuile sinä meille oman osakkeen omistajille että

        >eikö oo vara asua vuokralla, niin, meillä vuokralaisilla on kuitenkin pistää rahaa huitsin helvettii, tartte mittään omaa maksella saatana<

        nonii, noin kun ens karralla sanot ni johan pistää vihaksi, rrrkele.


      • et pääse
        kuitenkin kirjoitti:

        Kaupungilla(keskusta) ja Makkaralahdella asuu Iisalmen parhaimmisto, suurin osa omistusasunnoissa, tutkittu juttu häähää.

        edes RAHALLA! Ei edes M.HURJA&KUMPP. Revi siitä!


      • hyvää,
        kuitenkin kirjoitti:

        Kaupungilla(keskusta) ja Makkaralahdella asuu Iisalmen parhaimmisto, suurin osa omistusasunnoissa, tutkittu juttu häähää.

        makkaralahdessa sit on, sellasta saamarin risukkoo koko alue täynnä, ja sekö on hienoo, huh, huh.
        En lähtis makkaralahelle asumaan vaikka maksettais, joka paikkaan pitkämatka paitsi se kuppanen siwa, ainut palvelu koko helevetin kylällä.


      • lienee..
        että yleensä kirjoitti:

        vuokralaiset on muutenkin B luokan kansalaisia.

        Kyllä minun tuntemani ovat aivan ok kansalaisia,riippumatta asuinmuodosta.Aika erikoiset kriteerit sinulla luokitella immeisiä.Jotainhan tuokin kertoo.


      • tarkoitat
        kuitenkin kirjoitti:

        Kaupungilla(keskusta) ja Makkaralahdella asuu Iisalmen parhaimmisto, suurin osa omistusasunnoissa, tutkittu juttu häähää.

        Iisalmen parhaimmisto, tavallisia pulliasia jotka vaan kuvittelevat itsestää enenmän kuin ovatkaan.
        Sekö on sitä parhaimmistoa, velkaraha se puhuu sielläkin, ja vekseli volvo pihamaalle niin kaikki on hyvin.


      • ajaa varsinkin
        hyvää, kirjoitti:

        makkaralahdessa sit on, sellasta saamarin risukkoo koko alue täynnä, ja sekö on hienoo, huh, huh.
        En lähtis makkaralahelle asumaan vaikka maksettais, joka paikkaan pitkämatka paitsi se kuppanen siwa, ainut palvelu koko helevetin kylällä.

        talvella sinne, ei tartte ohjata ollenkaan kun vie sen kaupan pihaan, on nimittäin sen verran hyvät kiskot perille.
        Paitsi se pullonkaula, siinä saa olla tarkkana ettei aja kenenkään päällä, tai joudu jonkun yliajamaksi.
        On pikkasen niinkuin menis persereijästä sisään paksuunsuoleen.


      • mittari
        kuitenkin kirjoitti:

        Kaupungilla(keskusta) ja Makkaralahdella asuu Iisalmen parhaimmisto, suurin osa omistusasunnoissa, tutkittu juttu häähää.

        sulla on millä mittailet, ootkos ajatellut että siellä nakkilassa asuu puolet asukkaista vuokralla, ja ovat samanlaisia asukkia kuin sinäkin onneton.Tosin näillä vuokralaisilla ei ole minkäänlaista tarvetta näytellä suurempaa kuin ovatkaan.Eikä tartte esim.Autoa vaihtaa sen takia kun naapuri kerkesi ensin velkaa tekemään.


      • pahat ja rumat
        lienee.. kirjoitti:

        Kyllä minun tuntemani ovat aivan ok kansalaisia,riippumatta asuinmuodosta.Aika erikoiset kriteerit sinulla luokitella immeisiä.Jotainhan tuokin kertoo.

        No sovitaan niin että hyvät asuu Makkaralahdella ja pahat ja rumat Pöllösenlahdella.Me täällä huonommalla puolella itketään,nauretaan,duunataan,ryypätään,hässitään yms. sellaista pientä mitä nyt.Ei me valiteta.On velallista ja velatonta. On omia ja vuokra asuntoja ja miten nättiä tänne on tulla kaupungista.Siisti, rakennettu ympäristö,vettä ja luontoa jokaisen käyttöön.Ei paha.


      • siellä
        tarkoitat kirjoitti:

        Iisalmen parhaimmisto, tavallisia pulliasia jotka vaan kuvittelevat itsestää enenmän kuin ovatkaan.
        Sekö on sitä parhaimmistoa, velkaraha se puhuu sielläkin, ja vekseli volvo pihamaalle niin kaikki on hyvin.

        makkaralahella myös vuokra-asuntoja, petterinkulman omistamia.. että en tiijä siitä paremmuudesta!


      • se tee
        siellä kirjoitti:

        makkaralahella myös vuokra-asuntoja, petterinkulman omistamia.. että en tiijä siitä paremmuudesta!

        heistä yhtään parempia, tai huonompia asukkaita vaikka asuvatkin, sen peräreijän takana.
        Aivan samanlaista on asua siellä kuin muuallakin, se ero vaan, että kaupunkiin on hankalampi lähteä.


      • vastasi
        että yleensä kirjoitti:

        vuokralaiset on muutenkin B luokan kansalaisia.

        Viisas, joka asuu vielä kotona äipän luona.
        Eikä ymmärrä muutenkaan maailman menosta mitään, saatikka muista ihmisistä puhumattakaan.


      • nakkipookamassa
        kuitenkin kirjoitti:

        Kaupungilla(keskusta) ja Makkaralahdella asuu Iisalmen parhaimmisto, suurin osa omistusasunnoissa, tutkittu juttu häähää.

        ole kaikki niitä kuulusia kepulaisia.


      • pahat ja.....................
        vastasi kirjoitti:

        Viisas, joka asuu vielä kotona äipän luona.
        Eikä ymmärrä muutenkaan maailman menosta mitään, saatikka muista ihmisistä puhumattakaan.

        Kuuleppa.Minä olen asunut 40 vuotta poissa äipän luota jo .Minä viihdyn ja rakastan kotiseutuani,ihmisiä ,luontoa kaikkea mitä tavalliseen elämään kuuluu.Ei siinä sen kummempaa
        tarvita.


      • valinta on
        hyvää, kirjoitti:

        makkaralahdessa sit on, sellasta saamarin risukkoo koko alue täynnä, ja sekö on hienoo, huh, huh.
        En lähtis makkaralahelle asumaan vaikka maksettais, joka paikkaan pitkämatka paitsi se kuppanen siwa, ainut palvelu koko helevetin kylällä.

        ihan ok kauppa.Pyhänäkin auki.


      • ja lippuniemen

        raja taitaa pitkälti mennä kiviahonkadulla. ja kieltämättä kiviahonkadun eteläpuolella taitaa ne omistusasunnotkin olla :) taso nousee kummasti etiäpäin mentäessä... hehehheheh... fuckin pöllöskä


      • tttt 0vvvvv
        voih. kirjoitti:

        "kaikilla ei vältämättä ole vara ostaa sitä omaa taloa" syytön kai minä siihen oon!, vittuile sinä meille oman osakkeen omistajille että

        >eikö oo vara asua vuokralla, niin, meillä vuokralaisilla on kuitenkin pistää rahaa huitsin helvettii, tartte mittään omaa maksella saatana<

        nonii, noin kun ens karralla sanot ni johan pistää vihaksi, rrrkele.

        No siinä hieno osakkeenomistaja käyttää hyvää Suomen kieltä. Taitaa velat painaa päälle tänäkin päivänä vai oletko muuttanut vuoralle kun rahat loppuivat ensimmäiseen lainan maksuun.


      • Lokitkin nauravat
        kuitenkin kirjoitti:

        Kaupungilla(keskusta) ja Makkaralahdella asuu Iisalmen parhaimmisto, suurin osa omistusasunnoissa, tutkittu juttu häähää.

        Kerro minulle, mikä "parhaimmisto"?
        Ahtaissa kerrostaloasunnoissako se parhaimmisto sitten asustelee:))
        Omistusasuntoja on ympäri Iisalmea; Jos nyt sitten omistusasunnon omistavat olemme parhaimmistoa, niin en ota kunniaa vastaan.
        Ei ainakaan ihmisten paremmuutta voi mitata sillä, mitä omistaa.
        Omistan yhtä sun toista, mutta en halua lukeutua, sinun paremmistoosi.
        Pidä tunkkisi, tyhmä paremmistolainen...heko, heko, hör...hör...


      • ei ikinä sinne
        kuitenkin kirjoitti:

        Kaupungilla(keskusta) ja Makkaralahdella asuu Iisalmen parhaimmisto, suurin osa omistusasunnoissa, tutkittu juttu häähää.

        jaaha mitähän hyvää makkaralahdessakin on, en asuis siellä vaikka maksettais,
        aivan samanlainen kylä kuin muutkin kaupungin asat, se ero kylläkin että on siellä jumalanselän takana.


      • Anonyymi
        hyvää, kirjoitti:

        makkaralahdessa sit on, sellasta saamarin risukkoo koko alue täynnä, ja sekö on hienoo, huh, huh.
        En lähtis makkaralahelle asumaan vaikka maksettais, joka paikkaan pitkämatka paitsi se kuppanen siwa, ainut palvelu koko helevetin kylällä.

        No ei Makkaralahti risukkoa ole vaan kaunis vesistön ympäröimä niemi. Taitaa ne pohjoisen risukot olla Parkattia.


      • Anonyymi
        pahat ja rumat kirjoitti:

        No sovitaan niin että hyvät asuu Makkaralahdella ja pahat ja rumat Pöllösenlahdella.Me täällä huonommalla puolella itketään,nauretaan,duunataan,ryypätään,hässitään yms. sellaista pientä mitä nyt.Ei me valiteta.On velallista ja velatonta. On omia ja vuokra asuntoja ja miten nättiä tänne on tulla kaupungista.Siisti, rakennettu ympäristö,vettä ja luontoa jokaisen käyttöön.Ei paha.

        Pöllöskä on mukava asuunalue, luonto lähellä, ulkoilemaan pääsee ihan oman kerrostalon ovesta..järvi lähellä, kaupat, koulu lähellä, Ihmisiä sielläkin vaan asuu..


      • Anonyymi
        mittari kirjoitti:

        sulla on millä mittailet, ootkos ajatellut että siellä nakkilassa asuu puolet asukkaista vuokralla, ja ovat samanlaisia asukkia kuin sinäkin onneton.Tosin näillä vuokralaisilla ei ole minkäänlaista tarvetta näytellä suurempaa kuin ovatkaan.Eikä tartte esim.Autoa vaihtaa sen takia kun naapuri kerkesi ensin velkaa tekemään.

        Nauravatnakitko.


    • pompula87

      No asu ihan missä lystäät. Jokaisella on oma mielipide. Mutta en ymmärrä miksi se mielipide pitää tulla tänne kertomaan, ja sitten tulee kauhea kamppailu, että mikä on Iisalmessa paras paikka asua.

      Minä asusin ihan missä päin tahansa Iisalmee mieluummin ku siellä veneen alla. Tärkeintä on, että on katto pään päällä.

      • Nähdä

        Että on järkeviäkin ihmisiä olemassa, joskus elämäntilanne saattaa tosiaan pakottaa asumaan vaikka veneen alla .
        Kannattaa aina olla iloinen että on asunto missä asua eikä puhua paskaa.
        Varmaan tämän jutun aloittajalla vanhemmat maksaa asumisen ja ruuan ,joten mikään ei merkitse mitään.


      • suksi...

        Aivan ymmärsit, jokaisella on oma mielipide, tämähän on hyvä paikka kertoa, jostain täällä on juttua oltava niin miksei asuinpaikoista.

        Vaivaako se sua?

        >Minä asusin ihan missä päin tahansa Iisalmee mieluummin ku siellä veneen alla.<

        -Älä puhu paskaa.

        >Tärkeintä on, että on katto pään päällä.<

        -Veneessä on periaatteessa "katto" pään päällä.


      • Muuttaja!
        suksi... kirjoitti:

        Aivan ymmärsit, jokaisella on oma mielipide, tämähän on hyvä paikka kertoa, jostain täällä on juttua oltava niin miksei asuinpaikoista.

        Vaivaako se sua?

        >Minä asusin ihan missä päin tahansa Iisalmee mieluummin ku siellä veneen alla.<

        -Älä puhu paskaa.

        >Tärkeintä on, että on katto pään päällä.<

        -Veneessä on periaatteessa "katto" pään päällä.

        Itse asun makkaralahella ja haen asuntoa pöllöskältä, ihan sen takia että petterinkulman asunnot ovat täällä makkaralahella ihan persiistä (kosteusvaurioita) ja vuokrat kaksiossa 500 egee.
        Mulle ihan sama mimmosta porukkaa pöllöskällä, jos ei oo varaa leseillä kämpällä niin so what? En häpeä sitä että sinne haluan lähteä, mieluummin kuitenkin kun veneen alle! =)


      • makkara pötkö
        Muuttaja! kirjoitti:

        Itse asun makkaralahella ja haen asuntoa pöllöskältä, ihan sen takia että petterinkulman asunnot ovat täällä makkaralahella ihan persiistä (kosteusvaurioita) ja vuokrat kaksiossa 500 egee.
        Mulle ihan sama mimmosta porukkaa pöllöskällä, jos ei oo varaa leseillä kämpällä niin so what? En häpeä sitä että sinne haluan lähteä, mieluummin kuitenkin kun veneen alle! =)

        No jo on mallissaan."en häpeä että sinne pitää lähteä".
        Onko sinulla aikaisempaa kokemusta asumisesta Pöllösenlahdelta?
        Vai uskotko kaikkeen mitä kuulet ja luet esim.tältä palstalta.


      • aikoinaan
        makkara pötkö kirjoitti:

        No jo on mallissaan."en häpeä että sinne pitää lähteä".
        Onko sinulla aikaisempaa kokemusta asumisesta Pöllösenlahdelta?
        Vai uskotko kaikkeen mitä kuulet ja luet esim.tältä palstalta.

        asunut pöllösenlahdella, enkä voi sanoa ettenkö olis viihtynyt, aivan samanlaista asua kuin muuallakin.


      • tora
        aikoinaan kirjoitti:

        asunut pöllösenlahdella, enkä voi sanoa ettenkö olis viihtynyt, aivan samanlaista asua kuin muuallakin.

        Minä olen asunut koko pienen ikäni pöllösenlahdella,( pienen hetken myös makkaralahdessa) eikä tämä ole sen kummempi paikka asua kuin muutkaan. Se ajatus, että täällä on aina levotonta ja että tämä on huono paikka on vain tarttunut jostain syystä joidenkin päähän. Täällä on paljon asukkaita joten ehkä se laittaa paikan tuntumaan levottomalta. Pöllösenlahti on myös rauhoittunut paljon. Lapsillekkin on hoito- ja leikkipaikkoja paljon ja kaupunkiin on lyhyt matka. Minulla ei ainakaan ole mitään valittamista. Ja jos täällä ei tykkää asua niin ei kun vaan toista kämppää etsimään.


      • .......
        tora kirjoitti:

        Minä olen asunut koko pienen ikäni pöllösenlahdella,( pienen hetken myös makkaralahdessa) eikä tämä ole sen kummempi paikka asua kuin muutkaan. Se ajatus, että täällä on aina levotonta ja että tämä on huono paikka on vain tarttunut jostain syystä joidenkin päähän. Täällä on paljon asukkaita joten ehkä se laittaa paikan tuntumaan levottomalta. Pöllösenlahti on myös rauhoittunut paljon. Lapsillekkin on hoito- ja leikkipaikkoja paljon ja kaupunkiin on lyhyt matka. Minulla ei ainakaan ole mitään valittamista. Ja jos täällä ei tykkää asua niin ei kun vaan toista kämppää etsimään.

        näin on näppylät.


      • pompula87
        suksi... kirjoitti:

        Aivan ymmärsit, jokaisella on oma mielipide, tämähän on hyvä paikka kertoa, jostain täällä on juttua oltava niin miksei asuinpaikoista.

        Vaivaako se sua?

        >Minä asusin ihan missä päin tahansa Iisalmee mieluummin ku siellä veneen alla.<

        -Älä puhu paskaa.

        >Tärkeintä on, että on katto pään päällä.<

        -Veneessä on periaatteessa "katto" pään päällä.

        haittaa, kun ketjun aloittaja puhuu pilkkaavaan sävyyn kahdesta kaupunginosasta. Miksi ei voi esim. kirjottaa positiivisesti esim. " -- kaupunginosa on mukava paikka asua". Aina pitää vaan mollata.

        Muutenkin tämä Iisalmi -palsta on pullollaan negatiivisiä ihmisiä, jotka ovat aina haukkumassa toisiaan.

        Ja olen asunut eri puolilla Iisalmea, ja todellakin asuisin missä tahansa kaupunginosassa mieluummin kuin sillan alla.

        Ja mikäs sinä olet pikku-ritsaksi haukkumaan, kun oma tekstisi oli noin lapsellinen?


      • no hui
        pompula87 kirjoitti:

        haittaa, kun ketjun aloittaja puhuu pilkkaavaan sävyyn kahdesta kaupunginosasta. Miksi ei voi esim. kirjottaa positiivisesti esim. " -- kaupunginosa on mukava paikka asua". Aina pitää vaan mollata.

        Muutenkin tämä Iisalmi -palsta on pullollaan negatiivisiä ihmisiä, jotka ovat aina haukkumassa toisiaan.

        Ja olen asunut eri puolilla Iisalmea, ja todellakin asuisin missä tahansa kaupunginosassa mieluummin kuin sillan alla.

        Ja mikäs sinä olet pikku-ritsaksi haukkumaan, kun oma tekstisi oli noin lapsellinen?

        Mielipiteitä tänne ei saa laittaa ja varsinkaan negtiivistä, no voe helevetti sun kanssas.

        http://www.kerrolisaa.com/kuvat/.000000pukkilahjoja.jpg

        http://www.angelfire.com/film/tsss/ss/haha.wav


      • vit*u
        no hui kirjoitti:

        Mielipiteitä tänne ei saa laittaa ja varsinkaan negtiivistä, no voe helevetti sun kanssas.

        http://www.kerrolisaa.com/kuvat/.000000pukkilahjoja.jpg

        http://www.angelfire.com/film/tsss/ss/haha.wav

        ku ihmiset on niin pikkumaisia. ensinnäkin lippuniemessäkin on vuokra-asuntoja. niitä on kaikkialla iisalmessa. toiseks tekeeks se kenestäkää parempaa jos asuu omistus asunnos? ei. voit miettiä sitä et aika moni rikaskin asuu vuokralla kun ei tarvitse huolehtia lumitöistä ja muusta paskasta lisäks mä sanon sen et varmaan sekin jonka mielestä vuokralla olevat on b luokan kansaa niin sillä on joko paska elämä tai tylsä en tiedä mutta siltä vaikuttaa ja hän itekkin tulee vielä asumaan vuokralla jossain vaiheessa. ainakin vanhain kodissa. siispä en mollais vuokralaisia sillä he ovat Todellakin järkevämpia kuin ne jotka asuu omistus asunnossa. ja niin pöllöskä on huippu paikka ainakin nuorille. siis minulle.


      • tekstiä
        vit*u kirjoitti:

        ku ihmiset on niin pikkumaisia. ensinnäkin lippuniemessäkin on vuokra-asuntoja. niitä on kaikkialla iisalmessa. toiseks tekeeks se kenestäkää parempaa jos asuu omistus asunnos? ei. voit miettiä sitä et aika moni rikaskin asuu vuokralla kun ei tarvitse huolehtia lumitöistä ja muusta paskasta lisäks mä sanon sen et varmaan sekin jonka mielestä vuokralla olevat on b luokan kansaa niin sillä on joko paska elämä tai tylsä en tiedä mutta siltä vaikuttaa ja hän itekkin tulee vielä asumaan vuokralla jossain vaiheessa. ainakin vanhain kodissa. siispä en mollais vuokralaisia sillä he ovat Todellakin järkevämpia kuin ne jotka asuu omistus asunnossa. ja niin pöllöskä on huippu paikka ainakin nuorille. siis minulle.

        Hei, opettelisit ensiksi kirjoittamaan. Aika karmeeta tekstiä, muistuttaa lähinnä ekaluokalla olevan lapseni kirjoitusta - pisteitä ei juurikaan, ja jos on, niin aloita Taavi lause aina isolla alkukirjaimella. Ovat nimittäin tuollaiset kirjoitukset tosi naurettavan näköisiä. Uskottavuus on niistä kaukana!


      • mää siitä
        tekstiä kirjoitti:

        Hei, opettelisit ensiksi kirjoittamaan. Aika karmeeta tekstiä, muistuttaa lähinnä ekaluokalla olevan lapseni kirjoitusta - pisteitä ei juurikaan, ja jos on, niin aloita Taavi lause aina isolla alkukirjaimella. Ovat nimittäin tuollaiset kirjoitukset tosi naurettavan näköisiä. Uskottavuus on niistä kaukana!

        muualle neuvommaan muita miten kirjotettaan en laeta yhtään pilikkua tae pistettä ja se ee sulle kuulu miten tiällä kirjotettaan kukkii kirjottaa miten huvittaa ja sinä et sille voe mittää jos et kestä katella elä ihmeessä lue näetä mää vaekka kellarriin ja samutta valot ja oo hilijoo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Pilkku, kaksoispiste
        tekstiä kirjoitti:

        Hei, opettelisit ensiksi kirjoittamaan. Aika karmeeta tekstiä, muistuttaa lähinnä ekaluokalla olevan lapseni kirjoitusta - pisteitä ei juurikaan, ja jos on, niin aloita Taavi lause aina isolla alkukirjaimella. Ovat nimittäin tuollaiset kirjoitukset tosi naurettavan näköisiä. Uskottavuus on niistä kaukana!

        Huutomerkki,,,, Onko tämä vokaali vai konstaapeli ,kuka haluaa ostaa verpin,täh


      • kirsikka____

      • hääää
        kirsikka____ kirjoitti:

        aah, olet sinäkin teinix! jäit kiinni noiden linkkien takia :D

        nooo nii, joo


      • ihanx
        kirsikka____ kirjoitti:

        aah, olet sinäkin teinix! jäit kiinni noiden linkkien takia :D

        ko niix, oikeesti?


      • naaniG4
        suksi... kirjoitti:

        Aivan ymmärsit, jokaisella on oma mielipide, tämähän on hyvä paikka kertoa, jostain täällä on juttua oltava niin miksei asuinpaikoista.

        Vaivaako se sua?

        >Minä asusin ihan missä päin tahansa Iisalmee mieluummin ku siellä veneen alla.<

        -Älä puhu paskaa.

        >Tärkeintä on, että on katto pään päällä.<

        -Veneessä on periaatteessa "katto" pään päällä.

        Itse asiassa ettäää veneessä on pohja pään päällä ettääää


    • aika kummallista....

      On se kumma ettei osata keskustella asiallisesti.Aina hirvee riitely ja haukkuminen!

    • pursimies

      noo miltäs sillä venneen alla näättää

      • Näkkyy taevas

        Ei sillä ollut siellä veneevn alla vara asua. Oli sille nääs liian kallis paikka. ja se soutuvene lahosi jo.


    • muuttaja

      Millaista seutua pöllöskä nykyisin on?

    • lahti424

      Pöllösenlahti on rauhallista aluetta nykyään, tietysti ihan naapurista kiinni miten rauhallista.

    • pöllöskällä

      Rauhallista on,ollaan asuttu yli 20 vuotta.Enkä muuta muualle tykkään asua ei valittamista.

    • Anonyymi

      jokainen asuinalue olkoon paska. Te vitun ökyrikkaat idiootit ette vaan ymmärrä, että esim pöllösenlahti on ihan ok asuinpaikka juurikin lapsiperheille, on leikkipuistoja, laskettelurinteet lähellä tms. Mietitäänpä esimerkiksi että kumpi on turvallisempi sankkuri vai pöllöskä? Sankkuri täynnä diilaavia ihmisiä, pöllösenlahti taas vanhuksia ja 20 v ihmisiä suurimmaksi osaksi, perheineen. Ökyrikkaat idiootit jotka todennäköisesti huutelee Jordanin asuinalueelta hävetkää

      • Anonyymi

        No hyi wittu... pöllöskä on jotain ihan stnan kauheeta... ei ollenkaan ihmisille tarkoitettu. Ja sen huomaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyi wittu... pöllöskä on jotain ihan stnan kauheeta... ei ollenkaan ihmisille tarkoitettu. Ja sen huomaa!

        Aijaa asukko tääl kun tunnut tietävän noin hyvin asian?


        Ja sit vähän muuta.Saas nähä poistetaanko deletoidaanko tää kirjotus sääntöjen vastaisena. Ei tarvi kun lippuniemi ja pukki mainita niin heti sensuroidaan.miksi?


    • Anonyymi

      Sataman alue on kiva.

      • Anonyymi

        Kitaman alue on sava


    • Anonyymi

      Minä asun teltassa Paloisvuoren metsässä, muuten rauhallista paitsi lenkkeilijät, maastopyöräilijät ja frisbeegolffaajat välillä häiritsevät.

      • Anonyymi

        Hyvä että olet tyytyväinen metsässä asumiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että olet tyytyväinen metsässä asumiseen.

        On kiva kuulla että olet löytänyt kivan paikan asua. Hyvää talven jatkoa 🙂 toivottavasti viihdyt siellä todella pitkään 🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että olet tyytyväinen metsässä asumiseen.

        Ethän tuossa sinäkään osannut kirjoittaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe