millainen on hyvä pikkujoululahja? tarkoituksena on, että jokainen tuo pikkujouluihin viiden euron arvoisen lahjan. vieraiden ikähaarukka on 20-50. vinkkejä? mitä itse olet saanut? mitä olet ostanut? kiitos kovasti etukäteen!
pikkujoululahja
5
16808
Vastaukset
- maija-leena xx
Hyviä pikkujoululahjoja on minun mielestä kaikki käyttötavarat joille suurimmalla osalla voisi löytyä käyttöä, esim taloustavarat kuten vaikka puukauha, piparimuotit, tai vaikka lapaset, vaihtoehtoja löytyy vaikka ja kuinka paljon. Toisaalta joku ihan älytön kuten vaikka tekoripset voi olla hauska lahja _oikealle_ ihmiselle sattuessaan !
Koriste-esineet ja joulukuusenpallot ovat täysin turhia, niitä en haluaisi missään nimessä! Yhdesti jotain tonttuja sain, mihinkähän nekin jemmasin kun en laita itselleni ikinä joulukuusta. - Niitä tarvitaan
Jokaisen pikkujoulun unelma lahja; kortsut..
- neiti x
Mä oon miettiny kaikenlaista. Itsellä sama ongelma edessä. Tässä muutamia mitä mieleen on tullu, ihan läpällä sitte.. :
-Jesaria
-Kynttilöitä
-ryppyvoidetta (halpaa)
-Jouluteetä
-vitsikirja
-Tonttulakki
-alushousut (jos on pokkaa ni syötävät =))
-vauvaöljyä
-kortsuja (tietty, onhan pikkujoulut)
-kaikkee tollasta pikkusta sälää.. - näitä näin
Yhdistyksen pikkujoulut yhdistyksen jäsenille perheenjäsenille (suurin eläkeläisiä tai ainakin 40 ), lapsia/lastenlapsia mukana. Lahjan pitää siis sopia "vauvasta vaariin". Arvo 5 eur. Sinne on viety ja sieltä saatu mm.
- pulmapeli
- taskulamppu
- tuikkukuppi tuikkukynttilä
- marmorikynttilä
- kaupasta ostettu valmis lahjapakkaus, jossa jalkaraspi, pesusieni/kinnas, saippua ja hiusharja
- joulukoristeita
- karkkia
- rasia, joka täytetty karkilla
- naru, jossa puisia palloja, jolla voi itse hieroa selkää/hartioita
- termosmuki - Joulupukkina ollut
Itse olin joulupukkina eräissä pikkujouluissa. Ostin pienen hieromasauvan ja Joulupukkina tiesin kenelle sen annan. Oli aika jännät ilmeet sillä naisella joka lahjan sai:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982