Micra 1.3 2D vm.-95???

kandeeko?

Hakusessa suht edullinen ja vähäruokainen pikkuauto. Kertokaa kokemuksia Microista. Hyvää ja huonoa? Nissaneista en juuri tiedä, mutta tällaista on kehuttu..(?)

5

841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienikulutuksinen

Tuo vaan ei ole se vähäruokainen pikkuauto. Vie 7 litraa satasella.

Autotalli.com kertoo autojen kulutukset, edes sinnepäin.

• kandeeko?

Kokemuksia, mitkä ovat niitä pieniruokaisia??

• Niin kovin vaikeaa
        kandeeko? kirjoitti:

Kokemuksia, mitkä ovat niitä pieniruokaisia??

Huoh...

Oliko edellisessä viestissä linkki www.autotalli.com?

Kyllä oli.

Oliko siinä kerrottu että sieltä selviää autojen kulutukset?

Kyllä oli.

• on pirun hyvä

mulla on vm-98 micra 1.3i monipisteruisku.ja on todella mukava ajaa vaikka pieni onkin ja on ripeä peli pikkukulutuksinen 5/100 kilsale.erittäin tyytyväinen olen micraan olen ajanut yli kaksivuotta mitään korjauksia tekemättä.

• Micra 2.autona

Meillä on ollut nyt n. vuoden 1,3 -95 Micra ja koko ajalta kaikki bensat merkanneena tiedän,että pienimmillän menee maantiellä 5,0 l/100 km ja suurin kulutus on ollut 7,1 l/100 km pelkkää kaupunkiajoa.Keskimäärin nurkkapyörityksessä,johon käyttöön se on hankittukin,on mennyt 6,5 l/100 km.Ja auto on toiminut kuin junan vessa,ei vikoja.Ajomukavuuskin on yllättävän hyvä;jousitus kantaa kuormankin pohjaamatta.Esimerkkinä kierrettiin koko perheen (4 henkeä tavarat) voimin vapun tienoilla Baltian maat(Vilnassa asti käytiin) ja hienosti meni kuoppaisetkin tiet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2549
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1649
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      133
      1623
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      1344
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      66
      1338
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      13
      1170
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      272
      1147
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      976
    9. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      22
      904
    10. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      58
      889
    Aihe