Mistäs löytäisi järkevän hintaisen (ei ainakaan yli 400 €) mielellään uuden 372 x 50 cm -telamaton? Mitä ovat ne uudet Suomeen vasta maahantuodut venäläisvalmisteiset telat ja mistä niitä saa?
Pikaista vastausta, t. Masa
Edullinen telamatto, mistä? Keskustelua!
8
5520
Vastaukset
- hkxll
www.teolehtimaki.fi sivun jossain luettelossa oli Winhaan (54,55,56,550 mallit kai) sopiva tuon mittainen tela. En huomannut siellä hintoja missään mutta varmaan on ainakin tai yli tuon 400. En tiedä Venäjän teloista. Itselläkin kyllä puuttuu vuoden 1972 sammakkowinhasta tela. Pistä googleen nuo mitat niin voi löytyä jotain
- kelkkaan
T:mi Teo Lehtimäki(Rovaniemi) , kyllä löytyy kelkkaan edullinen matto ja HYVÄ.
- Winhisti
Teo Lehtimäki Oy:hän myy Camoplast kalliita mattoja ja eikös tuo ole tukkuliike?
- jclkn
Winhisti kirjoitti:
Teo Lehtimäki Oy:hän myy Camoplast kalliita mattoja ja eikös tuo ole tukkuliike?
Camoplastin mattoja taitaa olla kaikki winhaan sopivat mitä olen netistä löytänyt. Taitavat nuo 50 cm matot olla Suomessa tehtyjä ja siksikin kalliita
- Mascon sivuille
Niin sieltä.
- Winhisti
Ei ollut sopivan kokoista telamattoa Mascolla ja hinnatkin ovat todella huikeita venäläisvalmisteisiksi teloiksi! Mistäs voisi järkevän hintaisen maton sitten hommata?
- joo o
Winhisti kirjoitti:
Ei ollut sopivan kokoista telamattoa Mascolla ja hinnatkin ovat todella huikeita venäläisvalmisteisiksi teloiksi! Mistäs voisi järkevän hintaisen maton sitten hommata?
Joltain kelkkapurkaamolta voisi löytyä. Voi kyllä olla huonokuntoisia. Ainakin jossain Viitasaaren seudulla taitaa olla purkaamo, missä on purettuja Winhoja ja rulla-alustaisia Lynxejä. Pohjoisemmassa sitten Puolangalla on jonkinlainen. Katsele keltaista pörssiä tai googleta moottorikelkkapurkaamoja
- RAHAT POIS SYSTEEM
joo o kirjoitti:
Joltain kelkkapurkaamolta voisi löytyä. Voi kyllä olla huonokuntoisia. Ainakin jossain Viitasaaren seudulla taitaa olla purkaamo, missä on purettuja Winhoja ja rulla-alustaisia Lynxejä. Pohjoisemmassa sitten Puolangalla on jonkinlainen. Katsele keltaista pörssiä tai googleta moottorikelkkapurkaamoja
Kannattaa muuten tarkistaa tarkkaan ennenkuin tekee kaupat, ei nimittäin pura kauppaa vaikka matto ois pelkkää makaroonia (ruodat poikki) ja myy kyllä "tietoisesti" mielellään tommosenkin maton. Kyseessä siis tää Viitasaaren purkaamo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669