Edullinen telamatto, mistä? Keskustelua!

Winhisti

Mistäs löytäisi järkevän hintaisen (ei ainakaan yli 400 €) mielellään uuden 372 x 50 cm -telamaton? Mitä ovat ne uudet Suomeen vasta maahantuodut venäläisvalmisteiset telat ja mistä niitä saa?

Pikaista vastausta, t. Masa

8

5520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hkxll

www.teolehtimaki.fi sivun jossain luettelossa oli Winhaan (54,55,56,550 mallit kai) sopiva tuon mittainen tela. En huomannut siellä hintoja missään mutta varmaan on ainakin tai yli tuon 400. En tiedä Venäjän teloista. Itselläkin kyllä puuttuu vuoden 1972 sammakkowinhasta tela. Pistä googleen nuo mitat niin voi löytyä jotain

• kelkkaan

T:mi Teo Lehtimäki(Rovaniemi) , kyllä löytyy kelkkaan edullinen matto ja HYVÄ.

• Winhisti

Teo Lehtimäki Oy:hän myy Camoplast kalliita mattoja ja eikös tuo ole tukkuliike?

• jclkn
        Winhisti kirjoitti:

Teo Lehtimäki Oy:hän myy Camoplast kalliita mattoja ja eikös tuo ole tukkuliike?

Camoplastin mattoja taitaa olla kaikki winhaan sopivat mitä olen netistä löytänyt. Taitavat nuo 50 cm matot olla Suomessa tehtyjä ja siksikin kalliita

• Mascon sivuille

Niin sieltä.

• Winhisti

Ei ollut sopivan kokoista telamattoa Mascolla ja hinnatkin ovat todella huikeita venäläisvalmisteisiksi teloiksi! Mistäs voisi järkevän hintaisen maton sitten hommata?

• joo o
        Winhisti kirjoitti:

Ei ollut sopivan kokoista telamattoa Mascolla ja hinnatkin ovat todella huikeita venäläisvalmisteisiksi teloiksi! Mistäs voisi järkevän hintaisen maton sitten hommata?

Joltain kelkkapurkaamolta voisi löytyä. Voi kyllä olla huonokuntoisia. Ainakin jossain Viitasaaren seudulla taitaa olla purkaamo, missä on purettuja Winhoja ja rulla-alustaisia Lynxejä. Pohjoisemmassa sitten Puolangalla on jonkinlainen. Katsele keltaista pörssiä tai googleta moottorikelkkapurkaamoja

• RAHAT POIS SYSTEEM
        joo o kirjoitti:

Joltain kelkkapurkaamolta voisi löytyä. Voi kyllä olla huonokuntoisia. Ainakin jossain Viitasaaren seudulla taitaa olla purkaamo, missä on purettuja Winhoja ja rulla-alustaisia Lynxejä. Pohjoisemmassa sitten Puolangalla on jonkinlainen. Katsele keltaista pörssiä tai googleta moottorikelkkapurkaamoja

Kannattaa muuten tarkistaa tarkkaan ennenkuin tekee kaupat, ei nimittäin pura kauppaa vaikka matto ois pelkkää makaroonia (ruodat poikki) ja myy kyllä "tietoisesti" mielellään tommosenkin maton. Kyseessä siis tää Viitasaaren purkaamo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe