mää huomasin tos yks päivä et mulle ilmesty kämmenselkään iha omituine patti. välillä se on tosi kipee ja en pysty ees kunnoll liikutteleen sormia. se on aika kiusallinen.
tietääks kukaa mikä se patti oikee on ja onks se vaarallinen??
patti kämmenselässä
8
1069
Vastaukset
- jouuuuuuuuuhhh
patti kova vai pehmee?
- vooi
eli se voi olla syylä. mut vaikeet sanoo ku ei tiiä minkä näköi se on.
- mä vaan
syylä tai paise.
- need help
ei oo syylä eikä paise, se on normaalin ihon värinen, se ei punota, se o ikään ku joku pallo tossa ihon alla. se liikkuu vähäse. välil se on tosi kipee ja välil taas ei
- (lähihoitaja)
need help kirjoitti:
ei oo syylä eikä paise, se on normaalin ihon värinen, se ei punota, se o ikään ku joku pallo tossa ihon alla. se liikkuu vähäse. välil se on tosi kipee ja välil taas ei
..."vesipatti", joilleki tulee semmosii. ja ne on toisinaan kipeitä ja toisinaan ei. se kyl katoo aikanaan. ei mitään vakavaa... niit kuulemma voi joilleki ihmisille tulla tiettyyn vuoden aikaan. mul on tuttava jolla on kans semmonen, joka tulee aina tiettyyn vuoden aikaan mut katoaa aikanaan. syytä ei tiietä miks niit joilleki tulee.
mut jos se ei lähe pois ja se on häiritsevä ja todella kipee suosittelen sen poistattamista. eli jotku käy leikkuuttaan sen pois ihan lääkäris. se ei oo iso toimenpide vaan niinku jos vaik menis poistattaan vaik luomen selästä.... toivottavasti et kauhistunu :/ - kokemusta on :/(
need help kirjoitti:
Se on kanglio! Eli sellainen hyytymä ihon alla,se ei tule mistään erityisestä asiastta. ilmestyy vaan! Mulla leikattiin samanlainen oikeankäden ranteesta elokuussa :)
- minsuuu
Jännetupentulehdus, se ei kai tarvii mitää hoitoo paitsi lepoo..
- hegetdu
Juuri samanlainen. Jos se kerta on ihon värinen se on imusolmuke patti. Lähtee ajan kanssa mutta aika hitaasti. Harmiton, pientä kipua voi olla. Jos haluat välttämättä eroon mene lääkäriin se voidaan puhkaista (lähes kivutonta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275