Tulit luokseni. Sain pitää sinut hetken lähelläni ja olen taas onnellinen. En tiedä koska näemme uudestaan vai näemmäkö koskaan. Sen vuoksi olen onneton.
Sanat takertuivat kurkkuun. Halusin vain silittää pehmeitä hiuksiasi, vaikkei niitä sinun mielestäsi olekaan enää ;), suudella ikuisesti, hengittää tuoksuasi. Muistan ne kuolemaani asti ja ne saavat minut onnelliseksi vaikka olisin kuinka onneton. Kiitos, että tulit. Se merkitsee minulle enemmän kuin uskotkaan. Ajattelen sinuA! -P
Torstai on toivoa täynnä?
4
664
Vastaukset
- olispa mulle....
Meinasitko sit torstaina pyytää mua johonkii? ;)
- aikamuodossa
puhuin onnestani. Jatkosta ei ole tietoa.
En usko, että olisit sinä :(. Jos olisit sinä, niin pyytäisin varmasti luokseni, jos ottaisit yhteyttä.
.. kunhan nyt vain ajatusta viljelen sinne tänne ja jään onnen heiteltäväksi. Ei osaa hiljaakaan olla, kun tekisi mieleni huutaa!! - ...vaikka
aikamuodossa kirjoitti:
puhuin onnestani. Jatkosta ei ole tietoa.
En usko, että olisit sinä :(. Jos olisit sinä, niin pyytäisin varmasti luokseni, jos ottaisit yhteyttä.
.. kunhan nyt vain ajatusta viljelen sinne tänne ja jään onnen heiteltäväksi. Ei osaa hiljaakaan olla, kun tekisi mieleni huutaa!!miks et sinä pyydä häntä luoksesi uudestaan?
Et voi tietää vaikka sitä ootettas....
pelkäät? mitä? - pyytää liikaa kerralla tai
...vaikka kirjoitti:
miks et sinä pyydä häntä luoksesi uudestaan?
Et voi tietää vaikka sitä ootettas....
pelkäät? mitä?ahdistuu ja menee karkuun. On sen selvästi ilmaissut. Pitää olla varovainen. Odotan, mutta en ikuisesti.
Joku muu saattaa joskus yrittää täyttää hänen paikkansa.. siinä tuskin onnistuu. En silti voi enää juosta perässä rikkomatta enempää sydäntäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848