isätön

äiti!

Ei oo mulla isää...Yksin täällä istuskelen kun mies meni lasten kaa isilleen ja äidilleen.
Anoppi on niin p...mainen etten haluu sunnuntaita siellä pilata.

4

816

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti!

Lisäänpä vielä tuohon,että on niin järisyttävän rauhallista,että taidan viettää myös äitienpäivän näin:)))

• f.dostojevskaja

Heipat
      olen myöskin siinä mielessä isätön että Isäni on kuollut 25-v sitten 58 vuotiaana!
      Mutta asiaan: mikäs anopissa mättää.
      Oletko ihan suivaantunut, lähes suivaantunut vai todenteolla suivaantunut kyseiseen nais-henkilöön- miten olet porukkaan eksynyt? (?)
      Voimia Sulle (sitä me kaikki tarvitsemme)

• äiti!

Kiitos voimien toivotuksesta.Sitä todella tarvitaan.
        Minun isäni kuoli tuossa vuosituhannen vaihteessa,kuusikymppisenä.
        Anoppiin olen sikälis suivaantunut,ettei hän koskaan pyydäkkään muita käymään kuin poikansa.
        Me muut olemme ulkopuolisia,joten en viitsi tunkeutua.
        Neljä lasta tuuppasin mukaan ettei heillä olisi liian hiljaista siellä kolmistaan:)
        No,on se myönnettävä että täällä on niin yksinäistä ja ikäväkin alkaa olla,että toivoisin heidän jo tulevan.
        Onneksi on taas isänpäivä kohta ohi !

• Äidiskä

Meillä vaan menee niin tämä homma, että appiukko on kuollut jo parikymmentä vuotta sitten ja anoppi asustelee yksikseen.
      Minun isäni asuu sen verran kaukana, että hoidan muistamiset lähettämällä lahjan ja soittamalla aamulla.
      Mutta nytpä onkin näin, jo vuodesta toiseen, että anoppi vaatii että hänen luonaan on tultava käymään isänpäivänä. En tiedä mikä perimmäinen ajatus siinä on, mutta mies menee lasten kanssa kun käskytys käy. Mielellään mieskin sanojensa mukaan jäisi kotiin nauttimaan omasta isänpäivästään, mutta sanoo että jos ei mene käymään äitinsä luona tämä saa hirveän raivarin...
      Noh, minä en käskykäynnille lähde. Anoppi ei ole minun isäni, joten touhuampas kotihommia tässä rauhassa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      215
      4803
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      189
      2663
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1552
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      97
      1241
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      128
      1193
    6. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1162
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1150
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      73
      1123
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      144
      1110
    10. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      46
      1109
    Aihe