isätön

äiti!

Ei oo mulla isää...Yksin täällä istuskelen kun mies meni lasten kaa isilleen ja äidilleen.
Anoppi on niin p...mainen etten haluu sunnuntaita siellä pilata.

4

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti!

      Lisäänpä vielä tuohon,että on niin järisyttävän rauhallista,että taidan viettää myös äitienpäivän näin:)))

    • f.dostojevskaja

      Heipat
      olen myöskin siinä mielessä isätön että Isäni on kuollut 25-v sitten 58 vuotiaana!
      Mutta asiaan: mikäs anopissa mättää.
      Oletko ihan suivaantunut, lähes suivaantunut vai todenteolla suivaantunut kyseiseen nais-henkilöön- miten olet porukkaan eksynyt? (?)
      Voimia Sulle (sitä me kaikki tarvitsemme)

      • äiti!

        Kiitos voimien toivotuksesta.Sitä todella tarvitaan.
        Minun isäni kuoli tuossa vuosituhannen vaihteessa,kuusikymppisenä.
        Anoppiin olen sikälis suivaantunut,ettei hän koskaan pyydäkkään muita käymään kuin poikansa.
        Me muut olemme ulkopuolisia,joten en viitsi tunkeutua.
        Neljä lasta tuuppasin mukaan ettei heillä olisi liian hiljaista siellä kolmistaan:)
        No,on se myönnettävä että täällä on niin yksinäistä ja ikäväkin alkaa olla,että toivoisin heidän jo tulevan.
        Onneksi on taas isänpäivä kohta ohi !


    • Äidiskä

      Meillä vaan menee niin tämä homma, että appiukko on kuollut jo parikymmentä vuotta sitten ja anoppi asustelee yksikseen.
      Minun isäni asuu sen verran kaukana, että hoidan muistamiset lähettämällä lahjan ja soittamalla aamulla.
      Mutta nytpä onkin näin, jo vuodesta toiseen, että anoppi vaatii että hänen luonaan on tultava käymään isänpäivänä. En tiedä mikä perimmäinen ajatus siinä on, mutta mies menee lasten kanssa kun käskytys käy. Mielellään mieskin sanojensa mukaan jäisi kotiin nauttimaan omasta isänpäivästään, mutta sanoo että jos ei mene käymään äitinsä luona tämä saa hirveän raivarin...
      Noh, minä en käskykäynnille lähde. Anoppi ei ole minun isäni, joten touhuampas kotihommia tässä rauhassa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10142
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2934
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      192
      2747
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1556
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe