Hei!
Mistä Salon seudulla saisi ostaa kohtuuhintaisia sälekaihtimia? Ja mielellään asennuspalvelun kera... :) Kokemuksia?!
Sälekaihtimet
9
4408
Vastaukset
- muistan
sellanen valkoinen auto missö "pikku" Makke oli ratissa... ainakin vuos sitten... sieltä saa kahtimia.
- pallo1
on ainakin yksi liike mistä saa sälekaihtimiä asennettuna (maksaa saa jonkin verran mutta eihän kukaan ilmaiseksi tule niitä kotiisi laittamaan...)
liike sijaitsee katrineholminkadulla.
olen käyttänyt muutamaan kertaan ko. liikettä ja ollut palveluun tyytyväinen - Somerolla
Somerolta Kaihdin Lehtoselta saat halvimmalla! Tulevat kotiin Saloonkin asentamaan...
- hannimi
Jurkon Aimo ainakin tekee ja asentaa kaihtimia Salossa, mene käymään Torpankadulla jos puoti on vielä siellä (hänen on se valkoinen pikkuauto)
- jellona37
jos vielä olet vaille kaihtimia niin soita nro:oon 041-4885864 ja kysy pikku-makkea
- Laatukaihtimet
http://www.verhopalvelu.fi myy edukkaasti kaihtimet ja toimittaa ilmaiseksi Saloon.
- aurikopaneli
Laadukkaat kaihtimet Katrineholmenkadulta Sandberin liikkeestä. Ei hajoa heti ensi vuonna. Kokemusta on eri valmistajilta.
- Jokkepappanpojanpoika
Heipähei!
- Davalyan2
Hei hei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693