Eipä näe kohta mummu salkkareita

Ajastus

Tapahtuu tulevaisuudessa, kun analogialähetykset on lopetettu.
Mummeli, joka on oppinut ajastamaan videonsa tallettamaan salkkarit (tai jotain muuta) myöhemmin katseltavaksi, ei enää voi tehdä sitä perusdigiboksilla, jos katsoo salkkareiden lähetysaikaan toista kanavaa telkkarilla. Ja ei se kovin helppoa ole sitten muutenkaan, kun on ajastettava myös digiboksi tallennusta varten.

6

543

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mummolle

kiintolevyllinen boxi niin kylläpä pelittää.

• Panee boksin päälle oikealle kanavalle, niin riittää ajastaa videot. Harva mummu muuten ajastelee mitään videoita.

• 3xmummu

Me nykyajan mummut osaamme kyllä ajastaa videot, kytkeä digiboxit ym. Onko mummu mielestäsi aina vanha ja vaivainen, vähä-älyinen? Älä käytä mummu sanaa väärin.

• Immu

Ainakin minun videossa on SAT-kytkin.

Riittä, kun ajastan boksina.
      Laitan SAT-kytkimen päälle, niin video
      nauhoittaa silooin kun boksi aukeaa.

Videon ajastamista ei enää tarvita.

• mummeli 78 vuotta

Mulla ei oo asian suhteen mittään onkelmia.
      Ostin boksit ensimmäisten joukosa, taitaa olla jo melkein 4 vuotta sitten.
      Nokialaisia, katsotaanpa...210T.
      Toinen viteossa, toinen telkkarissa, kummipoika asenti silleen että nappia painamalla vaihtuu kumpi päällä. Tai sitten viteo.
      Toimineet koko ajan niin hienosti että saa mun puolesta
      analokiat mennä menojaan.
      Poksit on aina päällä, viteot ajastetaan silloin
      kun tarvitaan sillä puolella.
      Ei mitään onkelmia, pitäiskö olla?

• Digitönpappa

Ei oo, eikä tuu!

TV.n katselu loppuu kun ana loppuu. Vihhaan niin paljon koko digi sanaa, etten ala pelleilemään sen kanssa.

Mulla oli aikomus hankkia poksi, mutta sitten kuulin mtv.n aikeet laittaa nuo vormulat maksamaan. Kattelin poksia, mutta ne joihin sellaisen kortin saisi tunkettua olivat kalliinpia kuin tavalliset. Siitä pappa vetäs herukan nennään ja aattelin hävittää tellun pois kokonaan.

Onneksi ossaan jotenkuten räplätä tätä vekotinta ja kuukkelin kanssa saa pappa aijan kulluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      37
      523
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68