väärällä osoitteella

postia

Minulla on suomi24:n lisäksi sähköpostiosoite mtv:n luukussa. Sinne on viimeaikoina ruvennut tulemaan roskapostia ulkomailta. Siinähän ei vielä ole mitään ihmeellistä, mutta se minua ihmetyttää, kun vastaanottajan osoitteena on aina joku muu sähköpostiosoite kuin omani !?
Alkavat kyllä usein samalla kirjaimella ja ovat vähän samantapaisia, mutta siis kuitenkin ihan eri osoitteita.
Osaako kukaan kertoa, miten postiini voi tulla eri osoitteeseen osoitettua postia.
Olen luukun asiakaspalvelustakin sitä postilla kysellyt, mutta ainakaan vielä sieltä ei ole vaivauduttu vastaamaan.

4

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxcvbnm

Sähköpostia ei kuljeteta postissa näkyvän osoitten mukaan. Homma hoituu kuin etanapostissa postinkantaja pudottaisi vain kirjeen postilaatikkoon ja hävittäisi kirjekuoren.

• Kokenut

Olen joskus kokenut saman eräässä toisessa palvelussa.
      Otin yhteyttä ylläpitoon ja siellä sanottiin serverin "tulleen hulluksi" ja lähettäneen saman väärän postin kaikille palvelua käyttäneille.
      Tapaus johti hauskaan kirjeenvaihtoon.

• myös minulle tulee

Klikkaappa sähköpostia hiiren oikeanpuoleisella painikkeella.
      Sitten ominaisuudet ja sitten tiedot.
      Siellä näkyy todennäköisesti myös sinun sähköpostiosoitteesi.

• osoitteella siksi

että lähettäjä on laittanut BCC-kenttään sinun osoitteesi. Siis vastaanottajan osoitteen ei välttämättä tarvitse sijaita TO-kentässä tai CC-kentässä, se voi olla myös piilokopio (BCC)-kentässä. Jos sinun osoitteesi on missä tahansa noista, niin posti tulee sinun laatikkoosi. Ainoa että et saa tietää jos osoitteesi on laitettukin TO- tai CC-kenttien sijasta BCC-kenttään, sitä kun ei vastaanottaja yleensä pysty katsomaan, siksi se onkin piilokopio (BCC= Blind Carbon Copy eli "näkymätön hiilipaperikopio", karkeasti suomennettuna)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      43
      1805
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      207
      1238
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1137
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1086
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe