Minulla on suomi24:n lisäksi sähköpostiosoite mtv:n luukussa. Sinne on viimeaikoina ruvennut tulemaan roskapostia ulkomailta. Siinähän ei vielä ole mitään ihmeellistä, mutta se minua ihmetyttää, kun vastaanottajan osoitteena on aina joku muu sähköpostiosoite kuin omani !?
Alkavat kyllä usein samalla kirjaimella ja ovat vähän samantapaisia, mutta siis kuitenkin ihan eri osoitteita.
Osaako kukaan kertoa, miten postiini voi tulla eri osoitteeseen osoitettua postia.
Olen luukun asiakaspalvelustakin sitä postilla kysellyt, mutta ainakaan vielä sieltä ei ole vaivauduttu vastaamaan.
väärällä osoitteella
4
563
Vastaukset
- zxcvbnm
Sähköpostia ei kuljeteta postissa näkyvän osoitten mukaan. Homma hoituu kuin etanapostissa postinkantaja pudottaisi vain kirjeen postilaatikkoon ja hävittäisi kirjekuoren.
- Kokenut
Olen joskus kokenut saman eräässä toisessa palvelussa.
Otin yhteyttä ylläpitoon ja siellä sanottiin serverin "tulleen hulluksi" ja lähettäneen saman väärän postin kaikille palvelua käyttäneille.
Tapaus johti hauskaan kirjeenvaihtoon. - myös minulle tulee
Klikkaappa sähköpostia hiiren oikeanpuoleisella painikkeella.
Sitten ominaisuudet ja sitten tiedot.
Siellä näkyy todennäköisesti myös sinun sähköpostiosoitteesi. - osoitteella siksi
että lähettäjä on laittanut BCC-kenttään sinun osoitteesi. Siis vastaanottajan osoitteen ei välttämättä tarvitse sijaita TO-kentässä tai CC-kentässä, se voi olla myös piilokopio (BCC)-kentässä. Jos sinun osoitteesi on missä tahansa noista, niin posti tulee sinun laatikkoosi. Ainoa että et saa tietää jos osoitteesi on laitettukin TO- tai CC-kenttien sijasta BCC-kenttään, sitä kun ei vastaanottaja yleensä pysty katsomaan, siksi se onkin piilokopio (BCC= Blind Carbon Copy eli "näkymätön hiilipaperikopio", karkeasti suomennettuna)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633792Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091403- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651054Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861- 38860
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839- 65831
Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11827