Naapuria auttamassa

jussipussi

Pyykkikoneen korjaus

Rivitalossamme on neljä asuntoa. Olemme asuneet nyt noin vuoden ajan vaimoni ja yhden tyttäremme kanssa tässä kolmiossa. Tunnemme kaikki asukkaat jo melko hyvin. Hyvin viihtyisä ja toistaiseksi ainakin riidaton porukka. Kaikki perheellisiä ja työssäkäyviä, paitsi Antin vaimo Piia, joka on hoitovapaalla pienen esikoisensa äitinä.

Talkoita ja naapuriapua on annettu puolin ja toisin ja kaikki viihtyvät erittäin hyvin rauhallisella alueella puiston laidassa. Itse käyn vuorotöissä metallialan yrityksessä asentajana ja vaimoni on terveydenhoitajana koulupuolella. Minulla oli viime perjantaina viikon viimeinen iltavuoro joka alkoi kahdelta ja perjantaisin on lyhennetty työaika joten vuoro loppuu aina kello kahdeksan.

Olin vielä sängyssä perjantaiaamuna ja vaimo oli lähtenyt jo töihin ja vienyt tytön hoitoon. Loikoilin ja lueskelin. Ovikello pirahti kerran. Nousin ja menin ovelle. Naapurin Piia oli hätäisenä ovella ja kertoi, että heidän pesukone on jäänyt jumiin. Ottaa vettä koko ajan ja tulvii pesuhuoneen lattialle. Hän katsoi sitten minua pitkään ja huomasin olevani hänen edessään vain kalsareissani. Sitten hän sanoi, että anteeksi jos herätti. No eihän tässä mitään, laita nyt kuitenkin se hana kiinni ja johto pois seinästä tulen katsomaan ihan kohta. Vetäisin verkkarit jalkaan ja paidan päälleni ja menin naapuriin.

Piia oli tehnyt sovitut ensitoimet ja kone oli hiljaa märällä lattialla. Piialla oli edelleen kylpytakki päällään ja minä avojaloin ryhdyin tutkimaan konetta. Tämä taitaa olla se yleisin vika, totesin avattuani nukkasihdin. Siellä oli kolikoita, nukkaa, ja pari nappia. Puhdistin sen ja laitoin paikoilleen. Hiukan lastalla enimpiä vesiä lattiakaivoon ja pyysin Piia käynnistämään koneen tyhjennysohjelmalla. Piia tuli viereeni ja kumartui, jolloin pääsin hetken nauttimaan hänen ihanasta povestaan joka avautui kylpytakin väljästä aukosta. Ahtaassa pesuhuoneessa ja lattialämmön kosteudessa tunnelma oli melko intiimin tiivis. Siirtyessäni Piian ohi etumukseni hipaisi hänen pakaroitaan ja samalla huomasin, että minullahan seisoo. Punastuin varmaan. Siirryin kapeaan eteiseen ja Piia oli edelleen kylppärissä.
Mitä minä nyt. Yritin ajatella muuta. Sitten tajusin kysäistä, että missäs se teidän Ville-poika on, kun ei näkynyt . Antti vei Villen mummon luo täksi päiväksi, hän vastasi. Tajusin, että olimme kahden Piian kanssa. Hän huuteli laittavansa kahvit kohta ja pyysi minua istumaan olkkariin siksi aikaa. Yritin estellä, mutta hän tuli eteeni ja katsoi minua silmiin. Nuo ruskeat silmät olin pannut merkille jo aiemminkin. Hänen suppuinen ja söpösti törröllään olevat huulensa kuin kutsuivat ja ennen kuin kumpikaan tajusikaan suutelimme kädet kietoutuneina tiukasti toisiemme ympärille.

Tunsin hänen vartalonsa läheisyyden ja huomasin, kuinka kovettunut kaluni painoi Piian vatsaa. Kiitos, hän sanoi irrottautuessamme toisistamme. Minun pitäisi varmaan nyt lähteä, totesin katsoessani hiukan punottavia kasvoja ja noita tumman ruskeita kauniita silmiä.

Haluatko tosiaan lähteä, vai … hän totesi ja

4

23871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurin rouva

Miksi siis kirjoittaa, jos jättää mukavasti alkaneen jutun kesken ???

• Ruusuperri

Sitten Pia sanoi: Sinä estoton sika, olet aina pettämässä painu niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.Äläkä enää tule minun silmiini makaroonireisiesi kanssa. Ja niin naapurin mies lähti nopeasti, nolona ja punaisena, lyötynä ja masentuneena kotiinsa häntä koipien väliin laskeutuneeena.
        Oma koti kullan kallis. Oma vaimo voittaa hutsut.
        Tekijänoikeudella : Ruusuperi

• jatka!!

Noin hyvää juttua en ole lukenut aikoihin. :D

• jussipussi

Kyllä jatkan, kun ehdin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      139
      7648
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7091
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3623
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      138
      3256
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2784
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2318
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1566
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe