Vuonna 2012. Julle tulee päiväkodista kotiin ja kysyy äidiltään, Kuka on isä? Päiväkodissa tehtiin kortteja isälle. Minun ja Mintun ei tarvinnut tehdä korttia.Äiti vastasi, isä on sellainen kuviteltu henkiolento vain. Julle oli vastaukseen tyytyväinen.
Vuonna 2015. Jullen koulussa vietettiin isänpäivän aattotunnelmissa. Tehtiin kortteja ja kirjoitettiin isästä. Julle sai jälkiistuntoa kun oli paiskonut kirjan nurkkaa. Kirjasta josta luettiin isästä.
Vuonna 2018. Julle ei tullut koulusta suoraan kotiinsa, vaan kävi kaupan kulmalla ostamassa päivärahoillaan kaksi keskaria. Ne juotuaan hän tuli kotiin ja sanoi kummallekkin äidille. Nyt vietetään isäin päivää. Särki pari tuolia keittöstä ja heitti valokuvat piirongin päälta seinään.
Vuonna 2020. Julle oli vankilassa pahalla päällä. Veti vartiaa turpaan, kun oli saanut lomaa ja vartia oli kysynyt , isänkö luokse menet?
Vuonna 2025. Julle paleltui kuoliaaksi huumehöyryssä lumihankeen.
Haudalla kukkavihkossa luki: Olit niin hyvä poika, taivaan äiti sinut ottaa vastaan. Äidit: Miina ja Maija.
Äidit laittoivat Kynttilän palamaan kummulle tyhjään permaputkiloon, ja sanoivat: Isäsikin muistaa sinua.
KUVITELKAA
6
2441
Vastaukset
- Niinhän siinä käy
Kärjistetty juttu, mutta olen kyllä kanssasi samoilla linjoilla. Miten paljon ihminen oikein saa puuttua luonnonlakeihin?
- Olet profeetta!
Just näin se tapahtuu tulevaisuudessa.
Kun eduskunta päätti homoliitoista niin joku kristillisistä maalasi kuvaa tulevaisuudesta jossa ihminen menee vihille eläimen kanssa niin koko eduskunta röhähti sivistymättömään nauruun!
Viikolla luin intialaisesta pojasta, joka meni vihille kylänsä lähistöllä olevan kukkulan kanssa!
Kertomaasi tarinaan on vaikuttamassa vain ja ainoastaan feministinen ajatusmaailma!
Mutta noin se tulee menemään!
Puit asian ytimen hienon tarinan muotoon! - nalle
Lapsi 9v asuu kahden naisen kanssa, jjoista toinen on hänen biologinen äitinsä ja toinen äitinsä tttöystävä. He ovat asuneet näin jo kohta kuusivuotta.
Lapsen biologinen äiti kuolee auto-onnettomuudessa. Mihin laitetaankaan lapsi?
ei ole sitä sitä isää, koska isä aikoinaan hylkäsi lapsensa, eikä halua olla tekemisissä. Hän ei voi myöskään jäädä vieraan naisen hoiteisiin..
Niinpä hänet sijoitetaan sijaiskotiin.
Onko tämäkään sitten oikein?- asuu
toisen naisen kanssa? Olisiko hänellä osuutta ettei isä saa tavata lastaan.
- Nalle
asuu kirjoitti:
toisen naisen kanssa? Olisiko hänellä osuutta ettei isä saa tavata lastaan.
Isällä oli mahdollisuus tavata lastaan. ei halunnut. eikä halunnut äidin kuolemankaan jälkeen. Äidin luona asunut nainen olisi halunnut pitää lapsen. Vaan ei saanut.
- dr_peper
kyllä isä osaa ei oo usän päivää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233203
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1982893Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711911Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581534- 1111305
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481201Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461057- 1551031
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33960- 43834