Myydäänkö alpakkalankaa?

Tässä taannoin sain tietää, että Paimiossa on kauppa, josta saa ostaa alpakkalankaa.
Vieläkö siellä on sellainen kaupppa. Radiosta tuli ohjelma tilalta, joka kasvattaa alpakoita.
Mikä ero on alpakalla ja laamalla?

6

1158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köh,köh,köh

      alapakka on vanahaa uushoppeeta.

      ennen aluspaitana käytettiin puuvillasta tehtyä
      paitaa jota mimitettiin laaaamapairaksi.

      ????????????????????????

    • Paimion

      lemmikkieläinkaupasta!
      Sanna Yöntilän alpakkatuotepuoti siis.

      Alpakkahan on laaman sukuinen kamelieläin Etelä-Amerikasta!!

      Ja tietty sama sana tarkoittaa myös sitä hopean korviketta, josta nämä vanhukset täällä sulle puhuvat laamapaitoineen D

      • heheheeheee...

        itekkö hää tuotteitaan mainostaa?


      • heheheeheee... kirjoitti:

        itekkö hää tuotteitaan mainostaa?

        Olen todella kiinnostunut alpakkalangasta.
        On täällä rehellisiäkin ihmisiä!
        Enkä minä mitään alpakkalusikoita kysele; tiedän kyllä että sekä alpakka että laama ovat eläimiä.


      • milli1234
        nelonen kirjoitti:

        Olen todella kiinnostunut alpakkalangasta.
        On täällä rehellisiäkin ihmisiä!
        Enkä minä mitään alpakkalusikoita kysele; tiedän kyllä että sekä alpakka että laama ovat eläimiä.

        Heips!
        Paimiossa on Yöntilän tila jossa kasvatetaan mm. alpakoita, hän myös myy tuotteita...Ennen omisti Paimion lemmikkikaupan ja siellä oli tuotteita myytävänä, mutta ei enään..Googleta yöntilä sanna niin saat yhteystiedot. Myös nimellä kennel shanimal!


      • maireamakea
        milli1234 kirjoitti:

        Heips!
        Paimiossa on Yöntilän tila jossa kasvatetaan mm. alpakoita, hän myös myy tuotteita...Ennen omisti Paimion lemmikkikaupan ja siellä oli tuotteita myytävänä, mutta ei enään..Googleta yöntilä sanna niin saat yhteystiedot. Myös nimellä kennel shanimal!

        kun lyöt kuukleen hakusanaksi alpakkalanka, myy
        sitä kyllä joku muukin kuin paimiolaisperhe.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1747
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1298
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1197
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      201
      959
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      915
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      57
      832
    7. 69
      788
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe