Tässä taannoin sain tietää, että Paimiossa on kauppa, josta saa ostaa alpakkalankaa.
Vieläkö siellä on sellainen kaupppa. Radiosta tuli ohjelma tilalta, joka kasvattaa alpakoita.
Mikä ero on alpakalla ja laamalla?
Myydäänkö alpakkalankaa?
6
1159
Vastaukset
- köh,köh,köh
alapakka on vanahaa uushoppeeta.
ennen aluspaitana käytettiin puuvillasta tehtyä
paitaa jota mimitettiin laaaamapairaksi.
???????????????????????? - Paimion
lemmikkieläinkaupasta!
Sanna Yöntilän alpakkatuotepuoti siis.
Alpakkahan on laaman sukuinen kamelieläin Etelä-Amerikasta!!
Ja tietty sama sana tarkoittaa myös sitä hopean korviketta, josta nämä vanhukset täällä sulle puhuvat laamapaitoineen D- heheheeheee...
itekkö hää tuotteitaan mainostaa?
heheheeheee... kirjoitti:
itekkö hää tuotteitaan mainostaa?
Olen todella kiinnostunut alpakkalangasta.
On täällä rehellisiäkin ihmisiä!
Enkä minä mitään alpakkalusikoita kysele; tiedän kyllä että sekä alpakka että laama ovat eläimiä.- milli1234
nelonen kirjoitti:
Olen todella kiinnostunut alpakkalangasta.
On täällä rehellisiäkin ihmisiä!
Enkä minä mitään alpakkalusikoita kysele; tiedän kyllä että sekä alpakka että laama ovat eläimiä.Heips!
Paimiossa on Yöntilän tila jossa kasvatetaan mm. alpakoita, hän myös myy tuotteita...Ennen omisti Paimion lemmikkikaupan ja siellä oli tuotteita myytävänä, mutta ei enään..Googleta yöntilä sanna niin saat yhteystiedot. Myös nimellä kennel shanimal! - maireamakea
milli1234 kirjoitti:
Heips!
Paimiossa on Yöntilän tila jossa kasvatetaan mm. alpakoita, hän myös myy tuotteita...Ennen omisti Paimion lemmikkikaupan ja siellä oli tuotteita myytävänä, mutta ei enään..Googleta yöntilä sanna niin saat yhteystiedot. Myös nimellä kennel shanimal!kun lyöt kuukleen hakusanaksi alpakkalanka, myy
sitä kyllä joku muukin kuin paimiolaisperhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522