Kovat puheet - pienet teot

Lapin tyttö

Olen huomannut, että usein miehet, joilla on kovat puheet naisista ja naisten tuijotteluista ja perseistä ym, ovat ihan hissukoita kotona.

Muutenkin olen usein ihmetellyt joidenkin miesten tapaa puhua naisten katselusta. Kaikki miehethän sitä tekee, ihan luonnollista! Mutta tuntuu, että joidenkin miesten on tehtävä asiasta oikein numero, tyyliin olin siellä ja siellä biitsillä kattelemassa naisia ja oli hyvä kulma kattella plaaplaa..Ja se tuijottelu on jotenkin semmosta "ei hienotunteista vilkuilua", vaan kaula pitkänä kyyläämistä.

9

1244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hossi37

Olla. Kenties esittävät jotain muuta ettei totuus paljastuisi ?

Totta kaikki miehet sitä tekevät, osa tekee siitä oikein isomman numeron kun loput vaan tyytyvät kuikuileen hyvännäköistä naista kun kadulla vastaan tulee. Eihän sitä miehen katse voi olla kiinnittymättä naiseen ja varsinkin omasta mielestä tuohon hyvännäköiseen sellaiseen, sehän on normaalia.

• s-ade

...jotka tekee ja ne jotka vaan puhuu tekevänsä...

• on että

kovat puheet ja hissukat kuuluvat yhteen. Tunsin taannoin miehen, jolla oli just tuollaiset puheet naisista, aina oli hyvännäköisiä naisia siellä ja täällä ja jollain tavoin mies vielä flirttailikin aika paljon. Sitten piruuttani aloin iskeä tätä miestä ja mies meni ihan puihin! Ei kuule osannut tehdä enää yhtään mitään, kun aloinkin vastata hänen flirttailuihin. Ja kaiken huippu oli se, kun kerran istahdin tämän miehen viereen ja aloin jutustella, niin eipä enää saanut sanaa suustaan, siis oikeasti istui vain tuppisuuna. Ja kyse ei voinut olla siitä, että mies olisi pitänyt minua vastenmielisenä, pikkulinnut kun lauloivat montakin kertaa, että mies oli suorastaan ihastunut minuun.

• örppp

niillä ei ole kotona mitään kateltavaa?

• hiihii hii

että naisilla on usein tyttöporukoissa aikalailla erilaiset puheet kuin kotona.

• Joitakin kertoja muutamalla tutulla on suuret puheet vaienneet, kun olisi koittanut tekojen aika..., mutta eipä niillä teoillakaan kenenkään kehuskelemaan kannata alkaa.

• Onnellinen Mies

Sulla on mennyt käsitteet "mies" ja "poika" sekaisin.

Tyyppi joka käyttäytyy kuvailemallasi tavalla on vielä poika.

• Lapin tyttö

"keski-ikäinen" poika..

• hitaammin
        Lapin tyttö kirjoitti:

"keski-ikäinen" poika..

Toiset aikuistuvat teini-iän jälkeen, toiset ovat poikia vielä 60v iässä. Tästä sanonta "pojat on poikia"

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      93
      3451
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      109
      3146
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      56
      2345
    4. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      22
      1912
    5. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1748
    6. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1735
    7. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      11
      1680
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      24
      1526
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1411
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      38
      1404
    Aihe