Olen huomannut, että usein miehet, joilla on kovat puheet naisista ja naisten tuijotteluista ja perseistä ym, ovat ihan hissukoita kotona.
Muutenkin olen usein ihmetellyt joidenkin miesten tapaa puhua naisten katselusta. Kaikki miehethän sitä tekee, ihan luonnollista! Mutta tuntuu, että joidenkin miesten on tehtävä asiasta oikein numero, tyyliin olin siellä ja siellä biitsillä kattelemassa naisia ja oli hyvä kulma kattella plaaplaa..Ja se tuijottelu on jotenkin semmosta "ei hienotunteista vilkuilua", vaan kaula pitkänä kyyläämistä.
Kovat puheet - pienet teot
9
1244
Vastaukset
- Hossi37
Olla. Kenties esittävät jotain muuta ettei totuus paljastuisi ?
Totta kaikki miehet sitä tekevät, osa tekee siitä oikein isomman numeron kun loput vaan tyytyvät kuikuileen hyvännäköistä naista kun kadulla vastaan tulee. Eihän sitä miehen katse voi olla kiinnittymättä naiseen ja varsinkin omasta mielestä tuohon hyvännäköiseen sellaiseen, sehän on normaalia. - s-ade
...jotka tekee ja ne jotka vaan puhuu tekevänsä...
- on että
kovat puheet ja hissukat kuuluvat yhteen. Tunsin taannoin miehen, jolla oli just tuollaiset puheet naisista, aina oli hyvännäköisiä naisia siellä ja täällä ja jollain tavoin mies vielä flirttailikin aika paljon. Sitten piruuttani aloin iskeä tätä miestä ja mies meni ihan puihin! Ei kuule osannut tehdä enää yhtään mitään, kun aloinkin vastata hänen flirttailuihin. Ja kaiken huippu oli se, kun kerran istahdin tämän miehen viereen ja aloin jutustella, niin eipä enää saanut sanaa suustaan, siis oikeasti istui vain tuppisuuna. Ja kyse ei voinut olla siitä, että mies olisi pitänyt minua vastenmielisenä, pikkulinnut kun lauloivat montakin kertaa, että mies oli suorastaan ihastunut minuun.
- örppp
niillä ei ole kotona mitään kateltavaa?
- hiihii hii
että naisilla on usein tyttöporukoissa aikalailla erilaiset puheet kuin kotona.
Joitakin kertoja muutamalla tutulla on suuret puheet vaienneet, kun olisi koittanut tekojen aika..., mutta eipä niillä teoillakaan kenenkään kehuskelemaan kannata alkaa.
- Onnellinen Mies
Sulla on mennyt käsitteet "mies" ja "poika" sekaisin.
Tyyppi joka käyttäytyy kuvailemallasi tavalla on vielä poika.- Lapin tyttö
"keski-ikäinen" poika..
- hitaammin
Lapin tyttö kirjoitti:
"keski-ikäinen" poika..
Toiset aikuistuvat teini-iän jälkeen, toiset ovat poikia vielä 60v iässä. Tästä sanonta "pojat on poikia"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404