Elikkäs kyseisen pelin ohjeita tiedustelisin! Vähän vaikea pelata peliä, kun ei ole ohjeita. Toivottavasti joku osaisi kertoa kuinka Perfect timingia pelataan. Joitakin juttuja muistan, mutta tarvitsis tietää kaikki säännöt!
Perfect timing?
Annie81
6
671
Vastaukset
- ultsi
Lähetä sähköposti osoite,niin Skannaan peli ohjeen sinulle!
- Annie81
Annie81 kirjoitti:
Erittäin paljon kiitoksia vaivannäöstäsi! Nyt pääsee taas pelaamaan, KIITOS kuuluu siitä sinulle!
- wolf
perfect timing ohjeeet jees tahtooooo :D
- zaja
mäki tarttisin perfect timing peliohjeita!! :)
- pelle hermanni
Moi zaja.
Perfect timing, tekijä kirjalito, valmistusvuosi 1999 ja artno: 62330.
Ohjeet löytyy 4 sivua.
Laita osoitteesi niin saat skannattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203010Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622702Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562476Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312427Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581978Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181509Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121502- 731434
- 491419
- 571379