mies jaksaa jos ei ole gay ja omaa aivot ja ulkomuodon, mikä saa naiset punkemaan syliin baareissa ja soittelemaan yötä myöten? Ja miksi?
Kuinka kauan ilman seksiä
12
1501
Vastaukset
- kertoen
10 vuotta
- jehhhh
Vasta 9. vuosi menossa.
Joillekin päivä on liikaa, jotkut jaksavat koko elämänsä. Riippuu ihmisestä ja seksittömyyden syystä. Selibaattihörhöt ovat aika hyviä tässä. Jos vaimolla olisi joku sairaus, minäkin olisin aika pitkämielinen. Jos minua kiristettäisiin pihtaamisella, olisin tosi lyhytpinnainen.
Ps. Eivätkö homot harrasta seksiä? No itsetyydytys ei aloituksestasi päätellen ainakaan ole.- on selibaatissa?
Tuskin mitään sen kummempia hörhöjä on kuin muutkaan. Kokemuksesta voin sanoa, että kannattaa kokeilla.
on selibaatissa? kirjoitti:
Tuskin mitään sen kummempia hörhöjä on kuin muutkaan. Kokemuksesta voin sanoa, että kannattaa kokeilla.
Mitä avioliittoonsa ja seksielämäänsä tyytyväinen pariskunta voisi sillä saavuttaa? Miksi meidän kannattaisi kokeilla?
- scale
Ratikkakuski kirjoitti:
Mitä avioliittoonsa ja seksielämäänsä tyytyväinen pariskunta voisi sillä saavuttaa? Miksi meidän kannattaisi kokeilla?
Miksi, miksi, mitä hyötyä?
Ei ole vielä raja tullut vastaan, ainakin muutama kuukausi menee ilman, mikäli on riittävän hyvä syy.
"mikä saa naiset punkemaan syliin baareissa ja soittelemaan yötä myöten?"
- Käytöstapojen puute.- kysyn
"Ei ole vielä raja tullut vastaan, ainakin muutama kuukausi menee ilman, mikäli on riittävän hyvä syy."
Mikä on riittävän hyvä syy? kysyn kirjoitti:
"Ei ole vielä raja tullut vastaan, ainakin muutama kuukausi menee ilman, mikäli on riittävän hyvä syy."
Mikä on riittävän hyvä syy?...raskauden aikaiset "ongelmat" ja synnytyksen jälkeiset "ongelmat". Samaan kategoriaan menevät myös muut henkiset ja fyysiset sairaudet...
- Jaana77
Kaksi vuotta selibaatissa meni helposti. Loppui sitten luonnollisesti, kun tapasin mukavan miehen.
Muuten tiedoksi homot harrastavat seksiä ihan yhtä ahkerasti kuin heteroveljetkin. Vai luuletko ettei heillä ole siihen mahdollisuuksia samalla tavalla kuin naistenmiehillä?- garyjamartta
Jokatapauksessa vuosia; kuinka monta vuotta riippuu seksin määritelmästä =/
Ja helposti, puuttuu nääs se hinku tunkee sitä sinne =P
- Hossi37
Kuinka pitkään jos niikseen haluaa.
Nyt on mennyt reilu pari vuotta edellisestä kerrasta ja eipä täs mikään kiire ole lähtee baariin itteensä jonkun naisen syliin tunkemaan !
Oho, enpäs huomannutkaan lukea noita kriteerejä :) No homo en ole, aivotkin käsittääkseni pitäisi ainakin olla ja ulkonäköäkin sen verran et vielä olen peiliin uskaltanut katsoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093135
- 562335
- 221902
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61738Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241516Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394