Mut tulin vain kysymään kun ei missään muualla osata vastata niin kysyn täällä vielä yhden kysymyksen!
Siis onko teidän paikkakunnalla ollut häikkää noissa pelien tuonnissa...?Siis itse yritin etsiä SVR 07:aa mutta joka paikassa sanotaan että on toisessa päässä häikkää!Onko teidän paikkakunnalla niin?
Ja nyt anteeks!Et pilasin päivänne...EI TOISTU!!!!!!
Nyt hei hei.....toivottavasti mun ei tarvii palata tälle surkealle palstalle!!!!
YEAKH!!!!!!!!!!!
Sorry Badass ja Raid?!?!?!?!?
gary.dahlman
1
237
Vastaukset 1
- Badass
Itse asun aika lähellä HKI'tä, ja tilasin SvR'än viime vuonna juuri samaiseen aikaan, mutta sainkin pelin vasta 3'n viikon odottelun jälkeen. Sen jälkeen ostin heti SvR06'den.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052220Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3901242- 761035
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö215968Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65676- 46644
- 33627
- 34608
- 88597
- 41574