kaksostyttö ja leijonamies

neppailijaN

Onko kokemuksia?
Onko ihan toivoton pari?

7

2085

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ittybitty

mikään pari ei ole täysin toivoton, mutta mikään suhde ei toimi ilman huoltamista.

• tulevat

toimeen loistavasti, niin kauan kuin kaksonen jaksaa sokeasti ihailla leijonamiestään. Jos leijonaa ei nosta jalustalle, etsii hän faniklubinsa muualta. Uskollinen siis ei ole.
      Huumoripuolella ja kiinnostuksen kohteissa (ei siis se leijonamies, vaan esim harrastuksissa, liikunta ja extreme :))tulevat juttuun myös mitä mainioimmin.
      Seurustelua takana viisi vuotta. Nyt eronneina ja ystävinä homma toimii paremmin.

• riippuu päivästä

...4 vuotta takana,että jotain kokemusta on.Meillä ikäeroa 14v.Jokainen leijonamies on tietysti omanlaisensa,mutta "omani" on täydellinen sääntöjen ja aikataulujen ja tapojensa orja.Mikä ei tietysti sovi vilkkaalle kaksoselle.Tästä tulee ensimmainen "törmäys".Mutta niin ihana ja rakastettava kuitenkin...Se voittaa kaiken muun;)

• ja mieheni on leijona

ja olemme naimisissa oleva,lapsellinen pari.Olemme onnellisia yhdessä ja perheemme kera ja suhde toimii. Olemme hioneet toistemme särmiä ja riitelemme harvoin mutta äänekkääksti,rakastamme sitäkin lujemmin. Huumorintaju toimii ihanasti,nauramme paljon ja hulluttelemme.

Leijonamieheni on parasta mitä minulle on tapahtunut ja olen toki ollut parisuhteissa ennenkin. Uskottomia löytyy joka merkistä,itsekkin olen ollut sellainen. merkki sinäsnä ei altista siihen vaan se sen hetkinen ihmissuhde. Leijonamerkistäkin löytyy hyvällä- ja huonommalla itsetunnolla varustettuja.

Vanhin poikaninin on leijona, 16v ja vieläkin halaa äitiään ja sanoo että rakastaa.

Elä suhteesi avoimesti ja sydämellä,voi olla että yllätyt positiivisesti.Onnea!

• ensimmäinen

Kaksostyttö ja leijonamies sopii erittäin hyvin yhteen. Hellyyttä, lämpöä ja romantiikkaa riittää ja tässä suhteessa molemmat osaavat huomioida toista siten, että on hyvä olla. Tämän suhteen voi kehittää mitä parhaimmaksi suhteeksi ja teiltä molemmista löytyy kyvyt siihen, uskon niin! Jos suhde toimii hyvin, ihminen ei yleensä lähde pettämään. Mutta vaikka ihminen on kenen tahansa ihmisen kanssa ei kannata antaa mustasukkaisuudelle valtaa, vaan koettaa opetella luottamaan toiseen. Se tekee hyvää itsellesi.

• Kaksos-tytsi

Seurustelen leijonamiehen kanssa. Tuossa joissain viesteissä sanottiin että leijonamies pettää.. Ei saa tehdä yleistyksiä! Ei petä jos kaikki hyvin kotona. Mieheni ei ole koskaaan pettänyt, enkä ole minäkään, vaikka merkkini sanookin että taipumusta siihen olisi.
      Meidän ei todellakaan tarvitse.. Luulenpa että meillä molemmilla on "silotellut merkkimme luonteet". Olemme molemmat vahvoja persoonia, mutta otamme toisemme huomioon. Yhdessä oleminen on aivan mahtavaa! Riidellään totta kai, mutta ne sovitaan saman tien, kumpikaan ei ole mököttävää tyyppiä.

Siis se mitä yritän tässä nyt sanoa, kannattaa tietysti kokeilla, jokainen on erilainen, ei se horoskooppimerkki sitä sano, minkänlainen suhde tulee olemaan. Jokainen suhde tarvitsee PALJON töitä, avoimmuutta, toisen huomioon ottamista...

• Kaksostyttö-86

En itse tiedä ottaisinko enää koskaan leijonaa. Koeajalla ehkä ja varauksella. Niin pahasti viimeisin suhde minua vahingoitti. Sanoi ettei ole mustasukkainen mutta oli ja energia kotona oli sen mukainen, vahtasi kaikki menot, halusi kuulla mitä viestiin laitan, mitä sain viestissä, kenelle soitan, kenen kanssa puhun mistä puhuin. Jos halusi puhua jostain mikä hänen käytöksessä/ tekemisissä häiritsi, voisiko muuttaa ja mikä siinä takana, suuttui, "minussa se vika aina näköjään on" ja sen jälkeen se olikin minun syyni.
      Jos halusin tapella ja ilmaa puhdistaa, mykkäkoulu alkoi ja käveli pois kesken välienselvittelyn.
      Hän oli niin kipeä, hänellä meni huonosti töissä, vanhempien kanssa, hän oli niin surullinen kun minä oli kipeä..
      Pyykit piti pestä, tavarat säilyttää, koti muutenkin hoitaa, apua ei saanut erikseen pyytämättä ja sekin tuli nurinalla.

Voi se toimiakin, minulle vain ainakin tämä yksilö iso lapsi johon piti koko ajan energiaa kaataa kun sitä itse olisi tarvinnut. En jaksanut. Ja aika tyhmäkin oli...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta

Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on
      Maailman menoa
      47
      1492
    2. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      59
      900
    3. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      667
    4. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      87
      637
    5. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      14
      605
    6. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      43
      583
    7. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      56
      574
    8. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      7
      552
    9. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      24
      531
    10. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      521
    11. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      70
      520
    12. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      61
      515
    13. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      513
    14. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      37
      506
    15. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      14
      491
    16. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      472
    17. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      132
      449
    18. 42
      428
    19. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      45
      409
    20. Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?

Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.
      Ikävä
      26
      399
    Aihe