Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kaksostyttö ja leijonamies

neppailijaN

Onko kokemuksia?
Onko ihan toivoton pari?

7

1922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ittybitty

      mikään pari ei ole täysin toivoton, mutta mikään suhde ei toimi ilman huoltamista.

    • tulevat

      toimeen loistavasti, niin kauan kuin kaksonen jaksaa sokeasti ihailla leijonamiestään. Jos leijonaa ei nosta jalustalle, etsii hän faniklubinsa muualta. Uskollinen siis ei ole.
      Huumoripuolella ja kiinnostuksen kohteissa (ei siis se leijonamies, vaan esim harrastuksissa, liikunta ja extreme :))tulevat juttuun myös mitä mainioimmin.
      Seurustelua takana viisi vuotta. Nyt eronneina ja ystävinä homma toimii paremmin.

    • riippuu päivästä

      ...4 vuotta takana,että jotain kokemusta on.Meillä ikäeroa 14v.Jokainen leijonamies on tietysti omanlaisensa,mutta "omani" on täydellinen sääntöjen ja aikataulujen ja tapojensa orja.Mikä ei tietysti sovi vilkkaalle kaksoselle.Tästä tulee ensimmainen "törmäys".Mutta niin ihana ja rakastettava kuitenkin...Se voittaa kaiken muun;)

    • ja mieheni on leijona

      ja olemme naimisissa oleva,lapsellinen pari.Olemme onnellisia yhdessä ja perheemme kera ja suhde toimii. Olemme hioneet toistemme särmiä ja riitelemme harvoin mutta äänekkääksti,rakastamme sitäkin lujemmin. Huumorintaju toimii ihanasti,nauramme paljon ja hulluttelemme.

      Leijonamieheni on parasta mitä minulle on tapahtunut ja olen toki ollut parisuhteissa ennenkin. Uskottomia löytyy joka merkistä,itsekkin olen ollut sellainen. merkki sinäsnä ei altista siihen vaan se sen hetkinen ihmissuhde. Leijonamerkistäkin löytyy hyvällä- ja huonommalla itsetunnolla varustettuja.

      Vanhin poikaninin on leijona, 16v ja vieläkin halaa äitiään ja sanoo että rakastaa.

      Elä suhteesi avoimesti ja sydämellä,voi olla että yllätyt positiivisesti.Onnea!

    • ensimmäinen

      Kaksostyttö ja leijonamies sopii erittäin hyvin yhteen. Hellyyttä, lämpöä ja romantiikkaa riittää ja tässä suhteessa molemmat osaavat huomioida toista siten, että on hyvä olla. Tämän suhteen voi kehittää mitä parhaimmaksi suhteeksi ja teiltä molemmista löytyy kyvyt siihen, uskon niin! Jos suhde toimii hyvin, ihminen ei yleensä lähde pettämään. Mutta vaikka ihminen on kenen tahansa ihmisen kanssa ei kannata antaa mustasukkaisuudelle valtaa, vaan koettaa opetella luottamaan toiseen. Se tekee hyvää itsellesi.

    • Kaksos-tytsi

      Seurustelen leijonamiehen kanssa. Tuossa joissain viesteissä sanottiin että leijonamies pettää.. Ei saa tehdä yleistyksiä! Ei petä jos kaikki hyvin kotona. Mieheni ei ole koskaaan pettänyt, enkä ole minäkään, vaikka merkkini sanookin että taipumusta siihen olisi.
      Meidän ei todellakaan tarvitse.. Luulenpa että meillä molemmilla on "silotellut merkkimme luonteet". Olemme molemmat vahvoja persoonia, mutta otamme toisemme huomioon. Yhdessä oleminen on aivan mahtavaa! Riidellään totta kai, mutta ne sovitaan saman tien, kumpikaan ei ole mököttävää tyyppiä.

      Siis se mitä yritän tässä nyt sanoa, kannattaa tietysti kokeilla, jokainen on erilainen, ei se horoskooppimerkki sitä sano, minkänlainen suhde tulee olemaan. Jokainen suhde tarvitsee PALJON töitä, avoimmuutta, toisen huomioon ottamista...

    • Kaksostyttö-86

      En itse tiedä ottaisinko enää koskaan leijonaa. Koeajalla ehkä ja varauksella. Niin pahasti viimeisin suhde minua vahingoitti. Sanoi ettei ole mustasukkainen mutta oli ja energia kotona oli sen mukainen, vahtasi kaikki menot, halusi kuulla mitä viestiin laitan, mitä sain viestissä, kenelle soitan, kenen kanssa puhun mistä puhuin. Jos halusi puhua jostain mikä hänen käytöksessä/ tekemisissä häiritsi, voisiko muuttaa ja mikä siinä takana, suuttui, "minussa se vika aina näköjään on" ja sen jälkeen se olikin minun syyni.
      Jos halusin tapella ja ilmaa puhdistaa, mykkäkoulu alkoi ja käveli pois kesken välienselvittelyn.
      Hän oli niin kipeä, hänellä meni huonosti töissä, vanhempien kanssa, hän oli niin surullinen kun minä oli kipeä..
      Pyykit piti pestä, tavarat säilyttää, koti muutenkin hoitaa, apua ei saanut erikseen pyytämättä ja sekin tuli nurinalla.

      Voi se toimiakin, minulle vain ainakin tämä yksilö iso lapsi johon piti koko ajan energiaa kaataa kun sitä itse olisi tarvinnut. En jaksanut. Ja aika tyhmäkin oli...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe