Tarvitsisin ohjelma vinkkejä pikkujouluihin ja sitten jotain ruokavinkkejä!Olen myös ajatellut että kaikki voisivat pukeutua johkin jouluseen asuun,onko huono idea?Porukka on kooltaan n.8-12 henkeä.
Vinkkejä pikkujoulunviettoon!
4
2363
Vastaukset
- tyttö =)
Ei ollenkaan hullumpi idea!
kunnon jouluasut kaikille vaan päälle..ja hieman jouluisia kynttilöitä yms..nii hyvä tulee :D- Emmi.K
Mut olisiko ehdotuksia mitä ruokaa tarjoisin?Tietysti glögiä ja pipareita laitan,mut jotain suolaista.Ja alkoholijuomat tietysti erikseen :D
Olin ajatellut jotain suolaista piirakkaa,mutta se on ollut niin monissa juhlissa että olisi kiva saada jotain uutta.Esim. kuulostaisiko pahalta jos laittaisin suolasia tuulihattuja?Ja entäs makea?Joulukarkkeja?
- kokkikokelas
Pikkujoulussa ei ole pääasia humaltuminen vaan yhdessä olo. glögiä pitää olla ... hyvää ruokaa. Tee jokin helppo soppa alkuruokailuun esim.kukkakaalisoppa ja murenna piparkakkua sekaan. Kinkkua pitää olla ja valmiit laatikot on ok. Lisää kermaa niin maistuu varmaan. Jos on voimia niin hyvä kakku . Tee leikkejä niin porukka pysyy kunnossa ja kaikilla kivaa . Paranee myös yhteishenki
- Emmi.K
Niin eihän se pääasia ole että ollaan humaltuneena,mutta tarkoitus olisi vähän ottaa.Ja ruoasta haluaisin jotain uutta ei ehkä niin jouluista,koska tiedän että moni ei ole niin sivistyneitä.Ja tuosta tekemisestä olemme ajatelleet että ne ovat naamiaiset ja että kaikki tuo jonkun pienen lahjan ja sitten ne jaetaan silleen,että ei saa omaa lahjaansa.Joulusta,mutta leikkimielistä tietovisaakin on ehdotettu ja sitten että menisimme hohtokeilaan,mutta tuo hohtokeilaus ei ole vielä varmaa!Että tohon ohjelmaan ja ruokaan otetaan vielä ehdotuksia vastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4943914Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan262616Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan302531Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1432165- 1191907
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul491550Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta441436En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm881402Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa661306Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631236