Työtön

Ei Pääse

Ei työtön pääse pikkujouluun.
On apea mieli. Pitääkö teidän hyväosaisten
näistä asioista kirjoitella. Kuka kutsuu minut? Ei kukaan. Ei minnekään. Eikä mul olis varaakaan. Moni saa ilmaiset juomat ja syömiset ja ohjelmat firmojen jouluissa. Kateeksi käy.

12

1844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moka

      Meidän pikkujouluissa mokailtiin niin pahasti, että olisin näin jälkikäteen voinut jättää koko homman väliin. Ei se ole onni ja autuus että on pikkujoulut . Viinaa liikaa ja kaikki menee mönkään...

    • kade

      en edes käytä alkoholia,
      miksi sitten töppäilette? En käsitä! ihmisillä joilla on työpaikat ja kaikki. HÄVETKÄÄ.

    • työtön myös

      ensimmäinen vuosi mulla ettei ole pikkujouluja tiedossa. Kummasti sitäkin törttöilyä kaipaa kun tietää ettei mitään semmosta ole tiedossa:(

    • menossa_

      töihin tämän kuun lopussa ja toivon että pikkujoulut olisi jo vietetty. Ei yhtään tee mieli mennä mihinkään etenkään raitistuneena alkoholistina kun saa selitellä että miksi ei juo...

      • Samoin kuin myös

        Jätä joulujuhlia ja muita pippaloita väliin vaikka et itse otakaan.Itse olen käynyt vaikka missä juhlissa sun muissa ristiäisissä ja kyllä niissä ihmiset osaa ottaa asian niin,että ottaminen tai ottamatta jättäminen on oma asia.Eikä sitäpaitsi kenelläkään ole oikeutta edes toisen raittiutta väheksyä.Ja nykyään on aika monissa bileissä se selvä ihminen aika kova sana.Mukaan vaan.


    • jammu

      Potku perseelle ja tyonhakuun. Jotakin loytyy aina. Ma olen ollut toissa monet vuodet ulkomailla ja siltikaan en ole pikkujouluihin paassyt. Lakkaa valittaminen, get a job!

      • sadu79

        Hei, pikkujoulut on palkkio ja kiitos vuoden aikana tehdystä työstä. jos ihan mikä vaan duuni kelpais työttömälle niin eiköhän niitä pikkujouluja juhlittais tänäkin vuonna.. ei aina voi saada rusinoita pullasta.


    • Metallimies

      Perjantaina oli viimeinen ilmoittautumispäivä pikkujouluun, mutta eipä tullut laitettua nimeä listaan. En ollut myöskään viime vuonna. Aikaisempina vuosina olen käynyt toki syömässä pikkujoulussa, mutta poistunut sen jälkeen takaisin kotiin. Ei kannata pikkujoulujen perään itkeä. Se on aina sitä samaa.

    • Toinen työtön

      Luulis että työttömällä olisi aikaa harrastaa jotain seura/kerho tai jotain muuta yhteisöllistä toimintaa. Niillä on myös pikkujouluja! Etpä taida olla kovin aktiivinen/sosiaalinen ihminen muutenkaan.
      Meillä ainakin työttömienyhdistys ja pari muuta tahoa jossa käyn aikaani kuluttamassa järjestävät pikkujouluja! Eikä tule kalliiksi!
      Maanantaina aloita työt firmassa jossa ei pidetä pikkujouluja, eli ei se työpaikka takaa pikkujouluja!

    • tietkös mitä?

      Hurstin poitsuhan tarjoo meille vähäosasille kunnon isojoulut eli pöydät notkuu herkkuja.

      Eikä tartte voivotella jotta kun "päätä särkee ja eihän meillä ole edes särkylääkettä. Akka haeppas sitä särkylääkettä ja tuoppas muutama korjaussarja kaupasta samalla kun meet!"

    • Ei mulle kutsua...

      Ei mua kutsuttu vaikka olen töissä,kaikki muut kutsuttiin.Tää se vasta vituttaakin.Mua vissiin pidetään huonompana vaikka olen samanlainen työntekijä kuin muutkin.Eikä pomon ja muidenkaan työntekijöiden kanssa ole ollut mitään hankaluuksia koskaan.Olen mielestäni tehnyt työnikin hyvin.Mistähän moinen johtuu ,luulisin että kateudesta.

    • Toinen työtön

      Vietä omat pikkujoulut ystävien kanssa.Sopikaa,että jokainen tuo jotain syömistä/juomista,ei tarvitse olla kallistakaan.Sitä paitsi,miksi haluaisit puolituttujen kanssa kännissä sähläämään?Ystävien kanssa voi viettää juuri sellaiset pikkujoulut kuin haluaa.Ei sen tarvitse olla mitään ihmeellistä.Mukavaa yhdessäoloa ihan vaan vaikka jonkun kotona.

      Sellaiset pikkujoulut minäkin vietän ystävieni kanssa tänä vuonna.Enkä yhtään ole kateellinen niille,joilla on työtä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe