BERSERK

ichigo-79

SIIS LOPPUUKO BERSERK TOSIAAN 25 JAKSOON, MIKÄ JÄÄ SIIS IHAN KESKEN ILMAN MINKÄÄNLAISTA KUNNOLLISTA LOPPU RATKAISUA...?!!

SIIS EI VOI YMMÄRTÄÄ.....T_T

10

1864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

      Itsekin olen varsin tuohtunut tuosta asiasta, ehkä 26. jakso piti tehdä, mutta ei sitten tehtykään.. Kun useimmissa sarjoissa on tuo 26 jaksoa. Mutta sarja jatkuu mangana tuon yli, mutta mangaversio poikkeaa silti hieman animeversiosta

      • ichigo-79

        sekin vielä..T_T


    • Kyo-kun

      Ei oikein tuo sarjan loppu ole samaa tasoa kuin aiemmat jaksot. :/

    • Quinc.y

      Ymmärrän tunteesi :) u.u

    • roxi

      kannattaako sitten koko sarjaa edes ruveta kattomaan jos tuo loppu on kerran kökkö?? ite luen sitä mangana (tykkäsin valtavasti!) niin ajattelin sitten kattoa animenkin mutta en ookkaan nii varma enää...

      • HellScream

        Kannattaa se katsoa. Itse en pitänyt loppua ollenkaan huonona. Ensimmäinen jakso mikä sarjassa on liittyy tapahtumiin paljon jakson 25 jälkeen. Ajattelen itse sitä ensimmäistä jaksoa enemmänkin jälkipuheena koko sarjalle. Kyllä mangan lukeminen kuitenkin suositeltavaa on, animessa ei ollut kuin pieni raapaisu siitä, mitä kaikkea kirjat kertovat.


    • jupiio

      Berserk anime julkaistiin Japanissa innoittamaan mangan lukemista, mutta japanilaiset eivät pitäneet berserk-animesta, joten seuravaa anime-tuotantoa ei tehty. Ja japsut eivät myöskään näytä tykkäävän berserk-mangasta, mutta euroopassa ja jenkeissä se on saanut helvetin suuren suosion!

      • ichigo-79

        voin kyllä kuvitella miksi...^^'

        tiiätkö kuinka monta kirjaa mangaa on?


    • APULAISAPULAINEN
    • Berserk o iha loistavaa! Kattonu animen ja luen mangaa, ja ekan leffan nähhy pitää ny kyllä kattoo ne muutki. On huhu että tulis Berserk 4, vou se ois aika epic

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe