Tapani Kansalla kun on aina välillä sellaisia liedkonsertteja, joissa laulaa vain pianistin sästyksellä niin kuka näistä pianisteista on teidän mieelstänne paras ( he kaikki ovat säestäneet Tapsaa liedkonserteissa)
A) Pentti Kotiranta
B) Jouni Somero
C) Tessa Virta
Paras pianisti ?
11
798
Vastaukset
- "Lumienkeli"
Kaikki ovat tosi hyviä.
Jouni Somero ja Pentti Kotiranta ovat saaneet kansainvälistä tunnustustakin. Tessa Virrasta en ole ihan varma.
Upealta kuulostaa Tapsan laulu pelkän pianosäestyksenkin kera. - jotka yleensä
pystyvät säestämään tapsua ovat hyviä. Mies kun jollottelee omaan tahtiinsa ja tauoista piittaamatta.
On siinä pianistilla tekemistä.- Tapsuliinihan
"IMPROVISOI";DD Muka...
Onhan nuo kaikki todella taidokkaita. Ehkä Jouni Somero on kuitenkin kaikista lahjakkain.
Tapsalla ja Jounilla oli jotain kismaa yhden puhdin, mutta onneksi ovat sen sopineet ja nythän he tekevät muutaman joulukonsertin yhdessä.
Sillä varsinaisella joulukuussa alkavalla joulukonserttikiertueellahan pianistina on Tessa Virta. Tessa on sellanen räväkkä punapää. Tosi taitava pianisti kans, kuten Pentti Kotiranta ja siis Jouni Somerokin.- Mielestä
Noilta taittuu mielestäni kaikilta ihan hienosti!
Sen verran ahkerasti on Tapsa vuosien varrella sättinyt/antanut "asiantuntevia" neuvoja pianisteilleen, että olisi kyllä kiva kuulla tapsan keikka, jossa hän säestää itse itseään oppiensa mukaisesti. Olisi varmasti kovaa kamaa ;-)- Yipee*
Olipas aika nasevasti todettu ! :)
Voisi olal kyllä aika "mielenkiintoista" kuulla mitä siitä tulis, kun kaikkitetävä ja osaava Tapsa säestäisi itse itseään ;DD - näin:
Yipee* kirjoitti:
Olipas aika nasevasti todettu ! :)
Voisi olal kyllä aika "mielenkiintoista" kuulla mitä siitä tulis, kun kaikkitetävä ja osaava Tapsa säestäisi itse itseään ;DDHaukkuisi varmasti pianon pystyyn, kun siitä tulee vääriä ääniä.
- ;D;D
näin: kirjoitti:
Haukkuisi varmasti pianon pystyyn, kun siitä tulee vääriä ääniä.
HAHHAHHAA! :D:D Varmaankin juuri noin siinä kävisi ;D;D
Voin sielunisilmin nähdä Tapsan raivoamassa pianolle ;) - niin taatusti noudattaisi
;D;D kirjoitti:
HAHHAHHAA! :D:D Varmaankin juuri noin siinä kävisi ;D;D
Voin sielunisilmin nähdä Tapsan raivoamassa pianolle ;)vanhaa tapaa ja ampuisi pianistin.
- säestää Känsää
joka on haukkunut hänet niin monesti vain koska itse ei osaa lukea nuotteja!
- Ansku.
Viimeäitenpäivänä Tapsalla ja Jouni Somerolla oli konsertti Sellosalissa Espoossa. Ja aivan mahtava konsertti olikin ! Ei ollut mitään valittamista heidän yhteistyönsä sujumisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143050Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221342- 891222
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2571086Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511055Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63975Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253871- 41842
- 84821
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48778