Elikkäs, vaihdoin Vaniini Diesel G20 -90 alapallonivelen ja uuden laitto vähän oudoksutti.
Eli eikö nivel tule todellakaan alapäästä siis alatukivarteen mitenkään muuten kuin lyömällä kiinni ? Vanha piti ottaa särkemällä pois niin siitä ei näe mallia ja uudessa ei mitään lukkorenkaita kyllä ollut matkassa, eikä oikein paikkaakaan semmoselle. Nivel jää lisäksi alapäästä hiukan niinku irti eli nivelen huulen ja alatukivarren väliin jää about puolen sentin rako, onkos normaalia ? Pysyyhän se siinä mutta miten käy jossain montussa, eli siinähän on vaara että se pompaa pois.
Alapallonivel ??
6
2439
Vastaukset
- impala1968
..vähän funtsit mihin suuntaan jousi ja auton paino niveltä rasittavat niin huomaat että sen pitäis tulla reiästä läpi ylöspäin.
Mulla ei ainakaan koskaan ole tullut vastaan tapausta jossa nivelen väliin pitäis jäädä rako eli ei ole oikein paikallaan?- Hantte
ettenkö osaisi niveltä oikeinpäin laittaa !!!
mutta kun laitan nivelen alhaalta ylöspäin ja kiristän sen ylämutterin niinkun pitääkin niin siltikin sinne alpäähän siis alatukivarren alapuolella ja nivelen väliin jää pieni rako eli ei mene ihan perille saakka ja toisella puolen oli muuten sama juttu vanhassa nivelessä eli sekin jää noin puoli senttiä vajaaksi
- jj
mikillä muutaman heftin ja äkki jäähdytys ettei
ala nailonit palaa.....- mjo33400
Alapallonivel prässätään prässillä kiinni,ei se muuten mene pohjaan asti.Näin mulle on tehty.On olemassa käsiprässejä,ettei tarvi ottaa tukivartta pois.
- Hantte
mjo33400 kirjoitti:
Alapallonivel prässätään prässillä kiinni,ei se muuten mene pohjaan asti.Näin mulle on tehty.On olemassa käsiprässejä,ettei tarvi ottaa tukivartta pois.
Tota mäkin olen miettinyt kun olen asiaa enempi tutkinut. Mutta miten se prässäys sitten tapahtuu mulle meinaa aivan outo juttu ??
Ja miten saada se sitten taas joskus irti ?? - Van -89
Hantte kirjoitti:
Tota mäkin olen miettinyt kun olen asiaa enempi tutkinut. Mutta miten se prässäys sitten tapahtuu mulle meinaa aivan outo juttu ??
Ja miten saada se sitten taas joskus irti ??Nivelet melkein putoaa itsestään kun lämmittää alatukivarren punaseks ensin. Mulla on mennyt uudet paikalleen kyllä ihan hyvin. Auttaiskohan jos uutta pitäs pakkasessa vähän aikaa ennen asennusta, kylmähän vähän pienentää niveltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339