Mistä rengasliikkeestä löytyy 240:en renkaita?On kait 165-14 vai 175. Uusissa autoissa alkaa olla näitä "latuskarenkaita".Ikävä kyllä.
Renkaat
4
445
Vastaukset
- futiyhkbk
Joo. 14 tuumaset 175 tai sitte 185/65, kuten itellänikin. Tai siis autossa. Löytyy aika helpolla tuota kokoa liikkeistä, mittariin tosin tulee pientä heittoa. 240:een mahtuu myös 15 tuumaset vanteet, eteen kiorkeintaan 6 tuumaa leveät. 6½ tuumaset ei mahdu eessä pyörimään, mutta taakse ne käy. Pitää kuitenkin muutoskatsastaa, jos meinaa isommilla ajella.
- Vaikka
Itsellä on 185/70.
- 185/80 R 14
Ottaako kiinni jos kääntää pyörät ääriasentoon?
- Jukk
Otsikoissa mainitut pitävät vanteen reunan turvallisen etäällä tiestä, eivät ota kiinni mihinkään ja mittarivirhe on melkein olematon verrattuna 185/70. Vaatii 5,5 vanteet tai oikeastaan 6, mutta tuo GL:n peltivanne on minimi. Näyttää aika ryhdikkäältä. Mulle oli joku edeltäjätoope laittanut 185/65, koko auto näytti omituiselta pikkuruisten kumien jättäessä lokarit kauas renkaista ja mittarivirhe oli jotain käsittämätöntä, nuo kumithan kuuluvat johonkin 2000-luvun taitteen 1,4 -litraisiin kyykkyautoihin eikä aikuisten malleihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818