Mistä rengasliikkeestä löytyy 240:en renkaita?On kait 165-14 vai 175. Uusissa autoissa alkaa olla näitä "latuskarenkaita".Ikävä kyllä.
Renkaat
4
481
Vastaukset
- futiyhkbk
Joo. 14 tuumaset 175 tai sitte 185/65, kuten itellänikin. Tai siis autossa. Löytyy aika helpolla tuota kokoa liikkeistä, mittariin tosin tulee pientä heittoa. 240:een mahtuu myös 15 tuumaset vanteet, eteen kiorkeintaan 6 tuumaa leveät. 6½ tuumaset ei mahdu eessä pyörimään, mutta taakse ne käy. Pitää kuitenkin muutoskatsastaa, jos meinaa isommilla ajella.
- Vaikka
Itsellä on 185/70.
- 185/80 R 14
Ottaako kiinni jos kääntää pyörät ääriasentoon?
- Jukk
Otsikoissa mainitut pitävät vanteen reunan turvallisen etäällä tiestä, eivät ota kiinni mihinkään ja mittarivirhe on melkein olematon verrattuna 185/70. Vaatii 5,5 vanteet tai oikeastaan 6, mutta tuo GL:n peltivanne on minimi. Näyttää aika ryhdikkäältä. Mulle oli joku edeltäjätoope laittanut 185/65, koko auto näytti omituiselta pikkuruisten kumien jättäessä lokarit kauas renkaista ja mittarivirhe oli jotain käsittämätöntä, nuo kumithan kuuluvat johonkin 2000-luvun taitteen 1,4 -litraisiin kyykkyautoihin eikä aikuisten malleihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354443- 553055
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462938- 302743
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542075- 51911
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703