kannattaako

kannattaako alkaa homoksi jos haluu alkaa kun en ennestään ole

5

1192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silviissii

      Tietenkin kannattaa. On hienoa olla suvun vaaleanpunainen lammas :)

    • PetriPKS

      Ryhdy mielummin Biseksi, et jää koskaan ilman partneria ja sukulaiset on yhtä kauhuissaan.

      • on jo

        Eiköhän kaikki ole BI:tä.


    • eräs homppeli

      Itse olen nyt tässä viimisen vuoden aikana rohkaissut itseäni ja koittanut alkaa viettää vähän vapaammin homon elämää. Tämä sisältää homobaareissa pyörimisen, tutustumista enempi muihin homoihin ja sit mukaan mahtuu viellä jonkin mittainen seurustelu kundin kanssa.

      Syy miksi nyt en pidä homona olemisesta lähti eräästä keväisestä päivästä, kun lähdin muutaman naispuolisen kaverini kanssa homobaariin. Siellä tapasin erään kundin jonka vierestä sitten aamulla heräsinkin. Siinä sitten tutustuttiin enempi ja johti sitten seukkailuun. Myöhemmin rupesin saamaan vähän selville tämän asiallisen ja fiksun tuntuselta olevan kaverin touhuista netissä.. Se oli niinku aivan toinen ihminen.
      Koodista tämä kaveri haki aina silloin tällöin cami runkkuseuraa sun muuta kuvottavaa mitä netissä ny voikaa touhuu ja taisi näitä "hyvii" runkkukamui olla mesessäki. Oli myöskin vähän pedofiiliaan viittaavia videoita ja kuviaki löytyy koneelta. Nooh se sitten jäi siihen ku tämä kaveri rupes enempi kuvottamaan mitä olin kiinnostunut, joka oli sinänsä harmi..

      Muutaman viikon "surun" jälkeen rupesin käymään homppelibaareissa hieman useammin koittaakseni saada jotain uutta ja piristävää. Toisin kuiteski kävi. Enemmän mentiin siihen suuntaan, että joka viikonloppu herättii eri kundin luoda ja joidenkikkaa oon kyllä ollut yhteydessä, mut eivät vaan ole oikein sillai iskeneet..

      Sitten tullaanki tähän tilanteeseen joka mut herätti, et hei mitä mä oikee teen, miks mä "huoraan" tuolla baareissa, miks mua kuvottaa nää mun touhut?

      Elikkäs heräsin taas erään kundin luota joka oli erittäin varteen otettava ja tutustumisen arvoinen. Muutaman päivän siinä keskusteltiin viestein ja mesessä, kunnes sieltä rupesi jo tulemaan sellasta tekstiä, et oisko susta mulle mies, kokoaikasta kyselyy missä meet, mitä teet, miks et vastaa, haluutko edes tavata jne jne.. Ei olla edes tavattu sen baariyön jälkeen ja tollasii hulluuksii rupee kirjottelee parin päivän ensitapaamisen jälkeen?!? Eräänä päivänä keskustelin mesessä juuri tämän "hullun" kanssa ni eiköhän sitten rupee exän joku "kamu" vokottelemaan ehottelee et josko tavattais viikonloppuna jne jne. Noh tyhmyyksissä sitten tuli luvattuu et tavataan vaa.

      Nyt tosiaan olen siinä tilassa,et mul on 2 ihan eri persoonaa ja haluaisin todellakin päästä eroon tästä jälkimmäisestä. Samalla olen nyt miettiny, et kuinka helppoa olisikaan olla hetero jossa sen oman kumppanin löytäminen olisi paljon helpompaa ja ei tulisi tälläsiä "iljetyksiä" nii helposti vastaan.

      Näin tälläin luhykäisyydessään oma tarina "villinä" homona elämisestä. Mietin myös parhaillaa, että olisiko edes näin käynnyt ellen olisi tavannut tätä exää? Noh pitää nyt toivoo et osaan jättää tuon huoraamisen/kundien kaatamisen kokonaan väliin tulevaisuudessa kun lähtee baariin viettää iltaa..

    • Siis rupeat ?

      Kuulehan sie,oikeaksi hommoksi ei niin vain kuka tahansa "rupea",jos on hetero.Siihen tarvitaan sydämessä asuvaa kaukokaipuuta poikia kohtaan.Jos sitä sinulla on,sinä et ole hetero. Jos kaipuuta ei ole,olet hetero.Tuliko selväksi? Mietihän,miksi "isona" rupeat!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe