hampaat tullut teidän vauvoille? meillä vaavi kohta 3kk ja vaikuttais siltä et olis tekemässä hampaita,muuta selitystä en keksi sille et on nykyään melkein koko ajan ärtynyt ja nyrkki koko ajan suussa,nukkumaan meno vaikiaa kun se ennen kävi niin hienosti päivällä syöminen vähentynyt jne...
milloin
8
603
Vastaukset
- riige
Meidän vaaville tuli eka hammas vasta 10,5kk iässä.
Kyllä sitä meilläkin ajateltiin joka oireesta pojan ollessa 3kk ikäinen et "varmaan on hampaita tulossa",
"nyt varmaan tulee jo hampaita" mut eipä sit tullukaan...
Oikee huvittaa itteeki ku miettii miten nuhan aikaan odotteli hampaiden puhkeamista ja loppupeleis
ku se hammas sit vihdoin ja viimein puhkesi niin ei ollutkaan mitään "sivuoireita"...:) - tuli 2 vkon sisään
10,5 -kuisena 6. Tää kysymys oli muuten tos vähän alempana jo.
- .................
Meillä kaikilla kolmella on hampaat tulleet n.puolivuotiaina.
- mä vaan
jo ja tyttö täyttää tällä viikolla 5kk
- mami06
meidän tytöllä ensimmäinen hammas puhkesi alle 4kk:n ikäisenä. sitten perään toinen ja jne. tyttö nyt 9kk ja 8 hammasta. meillä hampaiden tulo on aina ollut itkuista ja vaikeampaa aikaa. mutta kyllä se helpottaa...
- awa84
kans 3kk poju. nyrkit ollaan suussa. maailmaa tutkitaan käsien kautta. ei se välttämättää oo hampaat
Meillä kaksospojille puhkes ekat hampaat 4kk iässä. Toiselle hiukan aiemmin joten hänellä jo 2 hammasta esillä.
- 3 kk
Meilläkin 3 kuukauden ikäisenä tungettiin nyrkkiä suuhun koko ajan, mutta hampaita ei ole vieläkään, vaikka täytetään kohta 5 kk. Ruokarytmi muuttui 3 kk iässä, ruokailuajat lyhenivät kun vaavin tekniikka kehittyi paremmaksi, se on tavallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 492136
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!8738Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 65690
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43497
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78487Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479