Paras kokoonpano?

livekunto

Milloin AC/DC on mielestäsi ollut "parhaassa iskussa"?

34

2594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ACDC professori

      Kyl se paras isku sattuu ehdottomasti 70-luvulle.
      Paras kokoonpano on A.Young, M.Young, P.Rudd, M.Evans, B.Scott. Oli miten oli, mutta näin on!

      • Antti Nuori

        Kyllä näin on!

        Toivottavasti ei kukaan sano, että eka kokoonpano oli paras!


      • ...
        Antti Nuori kirjoitti:

        Kyllä näin on!

        Toivottavasti ei kukaan sano, että eka kokoonpano oli paras!

        oli kyllä mielenkiintoisemmat ekalla kokoonpanolla.


    • problem child

      AC/DC oli ehdottomasti parhaimmilaan v.-78 Powerage kiertueella, jolloin basson kaulassa olikin Cliff Williams. Bändi keikkaili tuohon aikaan mielettömällä tahdilla ja valloitti maailmaa livesetillä joka pursusi energiaa ja sisälsi helvetin hyviä biisejä! Tykkään Williamsista muutenkin enemmän kuin Evansista!

      • kalvotaiteilija

        Kyllä ! Helvetin energistä meininkiä verrattuna nykyään, vaikka Johnson ihan kiva kähisijä onkin , mutta soittaminen on todella väsyneen tuntuista, esim Stiff Upper Lip-livedevarilla.
        Varmaan juuri Let There Be Rock/Powerage-akselilla AC/DC oli parhaimmillaan.
        Jos löydätte esim. Anttilasta halpis AC/DC dvdn " Let There Be Rock" , siinä on pätkä vuodelta 1978 todella tiukkaa esiintymistä...


      • problem child
        kalvotaiteilija kirjoitti:

        Kyllä ! Helvetin energistä meininkiä verrattuna nykyään, vaikka Johnson ihan kiva kähisijä onkin , mutta soittaminen on todella väsyneen tuntuista, esim Stiff Upper Lip-livedevarilla.
        Varmaan juuri Let There Be Rock/Powerage-akselilla AC/DC oli parhaimmillaan.
        Jos löydätte esim. Anttilasta halpis AC/DC dvdn " Let There Be Rock" , siinä on pätkä vuodelta 1978 todella tiukkaa esiintymistä...

        "Helvetin energistä meininkiä verrattuna nykyään, vaikka Johnson ihan kiva kähisijä onkin , mutta soittaminen on todella väsyneen tuntuista, esim Stiff Upper Lip-livedevarilla."

        -Hmm.. jos vertaa livemeininkiä on ero varsinkin Anguksen kohdalla valtava noihin ´77 -78 hurjiin vuosiin mutta kenelläpä saman ikäisellä jalka nousisi enää samaan malliin kun 25v. aiemmin?!

        "..soittaminen on todella väsyneen tuntuista.."
        - Olen samaa mieltä että soitto toki näyttää väsyneemmältä mutta itse olen tehnyt myös sellaisen huomion että jos kuutelet pelkkää soittoa vaikkapa kuulokkeilla (pelkkä audio ilman kuvaa), on se tänäpäivänä jopa parempaa ja tarkempaa kuin koskaan aiemmin!


      • The Jack
        problem child kirjoitti:

        "Helvetin energistä meininkiä verrattuna nykyään, vaikka Johnson ihan kiva kähisijä onkin , mutta soittaminen on todella väsyneen tuntuista, esim Stiff Upper Lip-livedevarilla."

        -Hmm.. jos vertaa livemeininkiä on ero varsinkin Anguksen kohdalla valtava noihin ´77 -78 hurjiin vuosiin mutta kenelläpä saman ikäisellä jalka nousisi enää samaan malliin kun 25v. aiemmin?!

        "..soittaminen on todella väsyneen tuntuista.."
        - Olen samaa mieltä että soitto toki näyttää väsyneemmältä mutta itse olen tehnyt myös sellaisen huomion että jos kuutelet pelkkää soittoa vaikkapa kuulokkeilla (pelkkä audio ilman kuvaa), on se tänäpäivänä jopa parempaa ja tarkempaa kuin koskaan aiemmin!

        Paras kausi sattui -dirty deeds done dirt sheap- -let there be rock- ja -powerage- kauteen.

        Olen samaa mieltä, että SUL-albumi oli soitannollisesti parasta ac/dc pitkiin aikoihin.
        Viimeinen rundi Suomessa vuonna 2001 stadikalla ei ollut enää entisen veroista, mutta ei erityisemmin huonoakaan.
        Lavalla riehumisen sijasta Angusilla oli "pelisilmää", joka toimi loistavasti:)


      • problem child
        The Jack kirjoitti:

        Paras kausi sattui -dirty deeds done dirt sheap- -let there be rock- ja -powerage- kauteen.

        Olen samaa mieltä, että SUL-albumi oli soitannollisesti parasta ac/dc pitkiin aikoihin.
        Viimeinen rundi Suomessa vuonna 2001 stadikalla ei ollut enää entisen veroista, mutta ei erityisemmin huonoakaan.
        Lavalla riehumisen sijasta Angusilla oli "pelisilmää", joka toimi loistavasti:)

        "Olen samaa mieltä, että SUL-albumi oli soitannollisesti parasta ac/dc pitkiin aikoihin."

        -Tarkoitin SUL-live dvd:tä en albumia..


    • sitten..

      ...kun sitä räkäkurkussarääkymistä ei tarvitse enää mistään kuulla. Kumma juttu että ennen nuorena oli 'kovat pojat' acdc faneja, mutta kukaan heistä ei ole sitä enää nyt kolmenkymmenen iässä. Onneksi suurin osa varttuu...

      • RAZORS EDGE paras

        itse vasta lähes 27v kun kuulin thunderstruckin ja fani siitä lähtien.
        ANGUS muuten sanoi että ACDC:n paras soittaja kautta aikain on CHRIS SLADE,ja sitä ei voi kiistää,niin tarkkaa on työskentely ,Rudd on ihan humpparumpalipoika verrattuna Chris:iin.
        Toki Phil kuuluu siihen originaaliin kokoonpanoon ja useimmat ei voi sulattaa että joku muu tuuraisi sitä.
        MISSÄ SE ON KIRJOITETTU ETTÄ BÄNDIEN PITÄISI SOITTAA HAUTAAN ASTI SAMALLA KOMPPANIALLA.
        Vähän ajatelkaa asiaa. mitä se merkitsee rääkyykö Bon Vai Brian, kumpikin on loistavia.
        Vain Anguksen ja Malcolmin poissaolo vois muuttaa saundia liikaa,en usko että niitä paikkaa kukaan.


      • kukaan..
        RAZORS EDGE paras kirjoitti:

        itse vasta lähes 27v kun kuulin thunderstruckin ja fani siitä lähtien.
        ANGUS muuten sanoi että ACDC:n paras soittaja kautta aikain on CHRIS SLADE,ja sitä ei voi kiistää,niin tarkkaa on työskentely ,Rudd on ihan humpparumpalipoika verrattuna Chris:iin.
        Toki Phil kuuluu siihen originaaliin kokoonpanoon ja useimmat ei voi sulattaa että joku muu tuuraisi sitä.
        MISSÄ SE ON KIRJOITETTU ETTÄ BÄNDIEN PITÄISI SOITTAA HAUTAAN ASTI SAMALLA KOMPPANIALLA.
        Vähän ajatelkaa asiaa. mitä se merkitsee rääkyykö Bon Vai Brian, kumpikin on loistavia.
        Vain Anguksen ja Malcolmin poissaolo vois muuttaa saundia liikaa,en usko että niitä paikkaa kukaan.

        Malcolmin tilalla on soittanut eräs kitaristi 80-luvulla.


      • RAZORS EDGE paras
        kukaan.. kirjoitti:

        Malcolmin tilalla on soittanut eräs kitaristi 80-luvulla.

        tiedän hyvin sen. Ei se muistaakseni soittanut kun yhden keikan, eli se ei meinaa mitään.PAkko siihen joku oli saada ettei yleisö pety liikaa.Eri asia jos kymmeniä keikkoja sijaiskitaristi,alkas huomata että kyllä ennen oli parempi. onkohan tuosta tuuraus keikasta videoo?


      • problem child
        RAZORS EDGE paras kirjoitti:

        tiedän hyvin sen. Ei se muistaakseni soittanut kun yhden keikan, eli se ei meinaa mitään.PAkko siihen joku oli saada ettei yleisö pety liikaa.Eri asia jos kymmeniä keikkoja sijaiskitaristi,alkas huomata että kyllä ennen oli parempi. onkohan tuosta tuuraus keikasta videoo?

        Tuuraaja oli yllätys, yllätys kukapas muu kuin taas yksi YOUNG! Stevie Toung joka on Anguksen ja Malcolmin veljenpoika. Hän tuurasi Malcolmia BUYV-Ameriikan kiertueella. Yhdennäköisyyskin on melkoinen. Video löytyy itteltänikin..


      • problem child
        RAZORS EDGE paras kirjoitti:

        itse vasta lähes 27v kun kuulin thunderstruckin ja fani siitä lähtien.
        ANGUS muuten sanoi että ACDC:n paras soittaja kautta aikain on CHRIS SLADE,ja sitä ei voi kiistää,niin tarkkaa on työskentely ,Rudd on ihan humpparumpalipoika verrattuna Chris:iin.
        Toki Phil kuuluu siihen originaaliin kokoonpanoon ja useimmat ei voi sulattaa että joku muu tuuraisi sitä.
        MISSÄ SE ON KIRJOITETTU ETTÄ BÄNDIEN PITÄISI SOITTAA HAUTAAN ASTI SAMALLA KOMPPANIALLA.
        Vähän ajatelkaa asiaa. mitä se merkitsee rääkyykö Bon Vai Brian, kumpikin on loistavia.
        Vain Anguksen ja Malcolmin poissaolo vois muuttaa saundia liikaa,en usko että niitä paikkaa kukaan.

        "ANGUS muuten sanoi että ACDC:n paras soittaja kautta aikain on CHRIS SLADE,ja sitä ei voi kiistää.."
        -Kyllä, Angus on kertonut että Slade on ammattilainen ja teknisesti varmaan bändin paras soittaja. Onhan hän vaikuttanut useissa, erityylisissä bändeissä sekä toiminut "studiorumpalina" monissa projekteissa.

        "Rudd on ihan humpparumpalipoika verrattuna Chris:iin."
        -Huh, heititpä aikamoisen väitteen! Jos tarkemmin seuraat ja kuuntelet ja vertaat Sladen ja Ruddin soittoa on ero kuin yöllä ja päivällä, Mr. Grooven (Phil Rudd) hyväksi. Rudd saa biiseihin aivan eri tatsin ja svengin mitä Slade armottoman nopealla, konemmaisella tikkaamisellaan. Slade ei sopinut muutenkaan AC/DC:n imagoon isoine rumpusetteineen jne..


      • TheRiffiman92
        problem child kirjoitti:

        "ANGUS muuten sanoi että ACDC:n paras soittaja kautta aikain on CHRIS SLADE,ja sitä ei voi kiistää.."
        -Kyllä, Angus on kertonut että Slade on ammattilainen ja teknisesti varmaan bändin paras soittaja. Onhan hän vaikuttanut useissa, erityylisissä bändeissä sekä toiminut "studiorumpalina" monissa projekteissa.

        "Rudd on ihan humpparumpalipoika verrattuna Chris:iin."
        -Huh, heititpä aikamoisen väitteen! Jos tarkemmin seuraat ja kuuntelet ja vertaat Sladen ja Ruddin soittoa on ero kuin yöllä ja päivällä, Mr. Grooven (Phil Rudd) hyväksi. Rudd saa biiseihin aivan eri tatsin ja svengin mitä Slade armottoman nopealla, konemmaisella tikkaamisellaan. Slade ei sopinut muutenkaan AC/DC:n imagoon isoine rumpusetteineen jne..

        Mitäköhän siitäki olis tullut jos Slade ois soittanu Back In Blackillä.


      • RAZORS EDGE paras
        TheRiffiman92 kirjoitti:

        Mitäköhän siitäki olis tullut jos Slade ois soittanu Back In Blackillä.

        se soitti silloin Uriah Heepissä. mutta ei kuulemma sopinut bändin imagoon. On se kumma mies ei se oikein sovi mihinkään bändiin mutta silti yksi arvostetuimmista kannunpäristäjistä.
        On muuten youtubella tosi nuorena 60-luvulla soittamassa Tom Jonesin kanssa,"mä kuuntelen tomppaa".


      • Videootti
        problem child kirjoitti:

        Tuuraaja oli yllätys, yllätys kukapas muu kuin taas yksi YOUNG! Stevie Toung joka on Anguksen ja Malcolmin veljenpoika. Hän tuurasi Malcolmia BUYV-Ameriikan kiertueella. Yhdennäköisyyskin on melkoinen. Video löytyy itteltänikin..

        Laita se video youtubelle, tai johonkin...


      • no problem child
        problem child kirjoitti:

        "ANGUS muuten sanoi että ACDC:n paras soittaja kautta aikain on CHRIS SLADE,ja sitä ei voi kiistää.."
        -Kyllä, Angus on kertonut että Slade on ammattilainen ja teknisesti varmaan bändin paras soittaja. Onhan hän vaikuttanut useissa, erityylisissä bändeissä sekä toiminut "studiorumpalina" monissa projekteissa.

        "Rudd on ihan humpparumpalipoika verrattuna Chris:iin."
        -Huh, heititpä aikamoisen väitteen! Jos tarkemmin seuraat ja kuuntelet ja vertaat Sladen ja Ruddin soittoa on ero kuin yöllä ja päivällä, Mr. Grooven (Phil Rudd) hyväksi. Rudd saa biiseihin aivan eri tatsin ja svengin mitä Slade armottoman nopealla, konemmaisella tikkaamisellaan. Slade ei sopinut muutenkaan AC/DC:n imagoon isoine rumpusetteineen jne..

        Kyllä Cris Slade´n ja Phillip Hugh Norman Witschke Rudzevecuis´n soitolla on melkoinen ero Cris Sladen hyväksi.
        Sladen soittotekniikka on aivan omaa luokkaansa verrattuna Rudd´n soittoon.
        Mutta... Rudd sopii Slade´a paremmin komppiryhmään, onhan insinöörikin (Clif Williams) sen todennut:)


      • problem child
        no problem child kirjoitti:

        Kyllä Cris Slade´n ja Phillip Hugh Norman Witschke Rudzevecuis´n soitolla on melkoinen ero Cris Sladen hyväksi.
        Sladen soittotekniikka on aivan omaa luokkaansa verrattuna Rudd´n soittoon.
        Mutta... Rudd sopii Slade´a paremmin komppiryhmään, onhan insinöörikin (Clif Williams) sen todennut:)

        "Sladen soittotekniikka on aivan omaa luokkaansa verrattuna Rudd´n soittoon."

        -Mitä hyötyä ja tekemistä teknisellä kikkailulla on AC/DC:n musiikin kanssa, jonka biisit perustuu täysin eri asioihin kuin teknisyyteen?
        Eikä tarvitse olla insinöörikään tajutakseen että Slade ei sovi soittotyyliltään eikä koko habitukseltaan AC/DC:n miehistöön. Rudd oli aikanaan luomassa AC/DC:n tyyliä ja ainoastaan hän (AC/DC:ssä soittaneista rumpaleista) saa biisit kuulostamaan AC/DC:ltä!


      • no problem child
        problem child kirjoitti:

        "Sladen soittotekniikka on aivan omaa luokkaansa verrattuna Rudd´n soittoon."

        -Mitä hyötyä ja tekemistä teknisellä kikkailulla on AC/DC:n musiikin kanssa, jonka biisit perustuu täysin eri asioihin kuin teknisyyteen?
        Eikä tarvitse olla insinöörikään tajutakseen että Slade ei sovi soittotyyliltään eikä koko habitukseltaan AC/DC:n miehistöön. Rudd oli aikanaan luomassa AC/DC:n tyyliä ja ainoastaan hän (AC/DC:ssä soittaneista rumpaleista) saa biisit kuulostamaan AC/DC:ltä!

        Aliarvostat Slade´a!
        Mikä Slade´ssa on sellaista ettei "sovi soittotyyliltään" AC/DC:n?
        Oliko bändiltä virhearvio ottaa Slade mukaan?
        Eikö AC/DC ole sen tason bändi, ettei siihen tarvitse huonoja/sopimattomia rumpaleita ottaa?

        Mielestäni Simon Wright ja Dave Evans ovat ainoat, jotka eivät oikein sopineet AC/DC:n tyyliin.


      • problem child
        no problem child kirjoitti:

        Aliarvostat Slade´a!
        Mikä Slade´ssa on sellaista ettei "sovi soittotyyliltään" AC/DC:n?
        Oliko bändiltä virhearvio ottaa Slade mukaan?
        Eikö AC/DC ole sen tason bändi, ettei siihen tarvitse huonoja/sopimattomia rumpaleita ottaa?

        Mielestäni Simon Wright ja Dave Evans ovat ainoat, jotka eivät oikein sopineet AC/DC:n tyyliin.

        En aliarvosta Sladea rumpalina, mutta AC/DC:n rumpaliksi hän ei yksinkertaisesti sovi kuten Phil Rudd. Ei tarvitse kuin verrata herrojen soittoa samoista biiseistä livenä niin huomaa kyllä eron. AC/DC:n ideologiaan on aina kuulunut se että biisit soitetaan livenä samalla tavalla kuin levyversiotkin (johon tänäpäivänä harva bändi edes pystyy). Koska Rudd on ollut alusta asti luomassa AC/DC:n tyyliä/soundia ja soittanut biisit omalla tyylillään ei biiseihin yksinkertaisesti sovi Sladen soittotyyli erilaisine "filleineen" ja jopa soittaminen komppipeltiin!

        Sama tilanne voisi olla toisinpäin jos kyseessä olisi orkesteri joka soittaa vaikkapa instrumentaalimusiikkia yhdistellen musiikissaan eri tyylejä.. tai mistäpä minä tiedän kun en ole kuullut Phil Ruddin soittoa muuten kuin AC/DC:n puikoissa ;-)


      • problem child
        no problem child kirjoitti:

        Aliarvostat Slade´a!
        Mikä Slade´ssa on sellaista ettei "sovi soittotyyliltään" AC/DC:n?
        Oliko bändiltä virhearvio ottaa Slade mukaan?
        Eikö AC/DC ole sen tason bändi, ettei siihen tarvitse huonoja/sopimattomia rumpaleita ottaa?

        Mielestäni Simon Wright ja Dave Evans ovat ainoat, jotka eivät oikein sopineet AC/DC:n tyyliin.

        "Mielestäni Simon Wright ja Dave Evans ovat ainoat, jotka eivät oikein sopineet AC/DC:n tyyliin."

        -Jopa Simon Wright sopi AC/DC:n miehistöön paremmin kuin Slade. Mutta hänen aliarvostaminen johtuu ehkä myös siitä että Wrightin aikaan AC/DC teki myös huonoimmat levynsä!


      • no problem child
        problem child kirjoitti:

        En aliarvosta Sladea rumpalina, mutta AC/DC:n rumpaliksi hän ei yksinkertaisesti sovi kuten Phil Rudd. Ei tarvitse kuin verrata herrojen soittoa samoista biiseistä livenä niin huomaa kyllä eron. AC/DC:n ideologiaan on aina kuulunut se että biisit soitetaan livenä samalla tavalla kuin levyversiotkin (johon tänäpäivänä harva bändi edes pystyy). Koska Rudd on ollut alusta asti luomassa AC/DC:n tyyliä/soundia ja soittanut biisit omalla tyylillään ei biiseihin yksinkertaisesti sovi Sladen soittotyyli erilaisine "filleineen" ja jopa soittaminen komppipeltiin!

        Sama tilanne voisi olla toisinpäin jos kyseessä olisi orkesteri joka soittaa vaikkapa instrumentaalimusiikkia yhdistellen musiikissaan eri tyylejä.. tai mistäpä minä tiedän kun en ole kuullut Phil Ruddin soittoa muuten kuin AC/DC:n puikoissa ;-)

        Rudd´n yksi heikkouksista on juuri se, että käyttää ride-peltiä crash-peltinä!

        Toinen mikä usein Rudd´n soitossa ärsyttää on yletön crash´illa "täyttö".
        Kuuntele esim. "Given the Dog a Bone"- biisi, johon Rudd tunkee joka väliin crash´ ja pilaa hyvän biisin!


      • no problem child
        problem child kirjoitti:

        "Mielestäni Simon Wright ja Dave Evans ovat ainoat, jotka eivät oikein sopineet AC/DC:n tyyliin."

        -Jopa Simon Wright sopi AC/DC:n miehistöön paremmin kuin Slade. Mutta hänen aliarvostaminen johtuu ehkä myös siitä että Wrightin aikaan AC/DC teki myös huonoimmat levynsä!

        Olen samaa mieltä siitä, että Wright´n aikaan bändi teki huonoimmat albumit.


      • problem child
        no problem child kirjoitti:

        Rudd´n yksi heikkouksista on juuri se, että käyttää ride-peltiä crash-peltinä!

        Toinen mikä usein Rudd´n soitossa ärsyttää on yletön crash´illa "täyttö".
        Kuuntele esim. "Given the Dog a Bone"- biisi, johon Rudd tunkee joka väliin crash´ ja pilaa hyvän biisin!

        Täh? Philillä ei ole lainkaan ride-peltiä! Ja päinvastoin, Rudd on erittäin "kurinalaisesti" soittava rumpali joka ei yritäkkään kikkailla joka välissä. Vaikka tuossa kyseisessä biisissä käyttääkin crashia norm. enemmän on se oikeastaan osa biisin jujusta("..She's using her head again..) Lyönnit lähtee myös Phil´mäisesti kohona. Katsoppas vaikka SUL-live dvd:ltä "Up to my neck in you" jossa Anguksen kitarasoolon aikana crashin käyttö on fantastista!

        Mutta ennenkaikkea soittotyyli, tyylitaju, "biisien lukeminen" ja niiden hallitseminen kokonaisuutena on Ruddilla aivan eri tasolla kuin Sladella. Tästä hyvänä esimerkkinä vaikkapa raidat Donington dvd:ltä ja SUL-live dvd:ltä:
        -For those about to rock
        -Hell ain´t a bad place to be


      • hai hättiä naputtamassa

      • rumpalipoika

      • versio..

      • problem child
        hai hättiä naputtamassa kirjoitti:

        Tossa soittaa Wright

        http://www.youtube.com/watch?v=f5nsyvJK5TI

        Tässä Slade

        http://www.youtube.com/watch?v=XUl-PzqiJco

        Ja tässä Rudd

        http://www.youtube.com/watch?v=UHC1ayvdzLU

        Siitä sitten vertailemaan.

        Vertailua on kyllä tehty jo monia vuosia aiemminkin ja todettu Phil Rudd ylivertaiseksi AC/DC- rumpaliksi Wrightiin ja Sladeen verrattuna. Kummankaan jälkimmäisen soitosta AC/DC:n riveissä en ole erityisemmin pitänyt mutta jos kokonaisuutta ajatellaan ottaa Simon Wright voiton Sladesta.


      • Dazed.but.not.Confused
        problem child kirjoitti:

        Vertailua on kyllä tehty jo monia vuosia aiemminkin ja todettu Phil Rudd ylivertaiseksi AC/DC- rumpaliksi Wrightiin ja Sladeen verrattuna. Kummankaan jälkimmäisen soitosta AC/DC:n riveissä en ole erityisemmin pitänyt mutta jos kokonaisuutta ajatellaan ottaa Simon Wright voiton Sladesta.

        Noista For Those About To Rock -livevedoista täytyy sanoa Slade kaikista huonoimmaksi ja Rudd parhaimmaksi. Ruddilla on kyllä erinomainen tatsi tuossa livessä. Wright soittaa aivan kohtuullisesta mutta se joku puuttuu (Rudd). Sladella tuntuu menevän tuo homma aivan pipariksi alusta lähtien, mutta esimerkiksi Thunderstruck kappaleessa Slade on ylivoimainen verrattuna Ruddiin. Slade soittaa sen Live At Doningtonilla aivan täydellisesti. Myös High Voltagen liveveto Doningtonissa on huikea Sladen ansiosta.


      • problem child
        Dazed.but.not.Confused kirjoitti:

        Noista For Those About To Rock -livevedoista täytyy sanoa Slade kaikista huonoimmaksi ja Rudd parhaimmaksi. Ruddilla on kyllä erinomainen tatsi tuossa livessä. Wright soittaa aivan kohtuullisesta mutta se joku puuttuu (Rudd). Sladella tuntuu menevän tuo homma aivan pipariksi alusta lähtien, mutta esimerkiksi Thunderstruck kappaleessa Slade on ylivoimainen verrattuna Ruddiin. Slade soittaa sen Live At Doningtonilla aivan täydellisesti. Myös High Voltagen liveveto Doningtonissa on huikea Sladen ansiosta.

        Paras kuulemani/näkemäni rumpuversio Thunderstruckista löytyy No Bull dvd:ltä jossa Rudd soittaa rumpu fillit omalla tyylillään, ei kuten Slade ne soitti. Kuulostaa paremmalta ja "eisiidiisiimäisemmältä"! :-)

        kts.http://www.youtube.com/watch?v=o1hDjJz3coo


      • rumpalipalipali
        problem child kirjoitti:

        Paras kuulemani/näkemäni rumpuversio Thunderstruckista löytyy No Bull dvd:ltä jossa Rudd soittaa rumpu fillit omalla tyylillään, ei kuten Slade ne soitti. Kuulostaa paremmalta ja "eisiidiisiimäisemmältä"! :-)

        kts.http://www.youtube.com/watch?v=o1hDjJz3coo

        enpä ollu aiemmin huomannukkaan tota eroa. hyvältä kuulostaa kun rudd lyö sivubasareitten sijaan crashiin ja noi fillit virveliin.. hyvin toimii!


      • Sour Mash ´n Cheap Wine
        rumpalipalipali kirjoitti:

        enpä ollu aiemmin huomannukkaan tota eroa. hyvältä kuulostaa kun rudd lyö sivubasareitten sijaan crashiin ja noi fillit virveliin.. hyvin toimii!

        ... AC/DC-rumpali nambör ONE. Ehdottomasti. Kuten joku on aikoinaan sanonut, "Phil Ruddin takapotku on kuin paskahuussin ovi syysmyrskyssä." Rudd soittaa armottomalla tyylitajulla ja groove on hillitön. Yksikään lyönti ei unohdu. Ja ylipäätänsä, AC/DC:n komppiporukkaa kovempaa rytmikoplaa on maailmasta turha hakea. AC/DC on tässäkin suhteessa täysin ylivertainen.
        Phil Rudd on maailman kovimpia rock´n´roll/ hard rock-rumpaleita yhdessä Philthy Animal Taylorin ja Simon Kirken kanssa.
        Kaikki kunnia Sladelle, kova rumpali, mutta väärä soittotyyli AC/DC:hen. Simon Wright oli vähän löysälyöntinen, toki hyvä soittaja kuitenkin (sopii Dioon oikein hyvin).
        Lopuksi minun klassinen AC/DC-levyni ja kokoonpanoni:

        HIGHWAY TO HELL (1979)

        Angus Young
        Malcolm Young
        Bon Scott
        Cliff Williams
        Phil Rudd

        Get It Hot... aijaijaijai!!!


    • ethwrhwrh

      Siellä synkällä 70-luvulla kun Scott o ärisemässä mikkiin. Rumpaleista mun mielestä Slade on paras, sopii erittäin hyvin AC/DC:n tyyliin mutta Rudd on kanssa ihan ok. Wright ei...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mies kateissa Lapualla

      Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

      Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

      Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

      Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

      "Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

      Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

      Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

      kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

      ❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

      Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe