Tapsa on tänälauantaina (18.11) Uutisvuodossa vieraana ! Saas nähdä miten sanavalmis hän on ja irtoaako hauskoja sutkautuksi vai jääkö sanattomaksi Jari Tervon ja Tommy Tabermanin seurassa.
Kun vieraana oli Paula Koivuniemi ja Kari Tapio, niin Paula oli kyllä aika tuppisuu siinä. Ei oikein muuta teyhnyt, kuin hymyili. Kari Tapio heitti kyllä ihan hyvää läppää ja oli aika paljon rennomman oloinen ,kuin Paula.
Uutisvuoto lauantaina !
15
917
Vastaukset
- Vanhainkotityöntekijä
"Saas nähdä miten sanavalmis hän on ja irtoaako hauskoja sutkautuksi vai jääkö sanattomaksi Jari Tervon ja Tommy Tabermanin seurassa."
Taitaa jäädä. Tapsukkakin kun alkaa olla jo siinä iässä, että dementia iskee.- Ansku.
Noh, noh! Eihän Tapsukka ole vielä edes kuuttakymppiäkään.
Sitäpaitsi Tommy Tabermanhan on Tapsaa vanhempi ja on tosi nokkela huulenheittäjä.(Jari tervon ikää en tiedä ). Niin että ei nyt sentään dementiasta touhuta.
Toivottavasti Tapsakin muutaman hauskan ja terävän jutun heittäisi, niin menisi arvostelijoillakin jauhot suuhun. - on yhteensä
Ansku. kirjoitti:
Sitäpaitsi Tommy Tabermanhan on Tapsaa vanhempi ja on tosi nokkela huulenheittäjä.(Jari tervon ikää en tiedä ). Niin että ei nyt sentään dementiasta touhuta.
Toivottavasti Tapsakin muutaman hauskan ja terävän jutun heittäisi, niin menisi arvostelijoillakin jauhot suuhun.10 vuotta Tapsaa nuorempi.
http://jaritervo.blogspot.com - vanhemmaksi,
Ansku. kirjoitti:
Toivottavasti Tapsakin muutaman hauskan ja terävän jutun heittäisi, niin menisi arvostelijoillakin jauhot suuhun.esimerkiksi Reijo Taipale on jo paljon yli 60 mutta nuoremman näköinen kuin Känsä!
- Amppari
vanhemmaksi, kirjoitti:
esimerkiksi Reijo Taipale on jo paljon yli 60 mutta nuoremman näköinen kuin Känsä!
Tapsa on ihan hyvän näköinen mies. Ei ole mielestäni yhtään ikäistään vanhemman näköinen. Ennemminkin päinvastoin. Moni viiskymppinen on vanhemman näköinen, kuin Tapsa.
Taipaleen Reiska ei ole kans viimevuosina juurikaan ulkonäöltään muuttunut, vaan on pysynyt aikalailla saman näköisenä... eikä kyllä uskoisi yli kuuskymppiseksi.
Minun mielestä Kari Tapio on ehkä eniten muuttunut näistä pitkänlinjan miesartisteistamme viimevuosina ulkonäöltään. On harmaantunut ( viiksiä myöden) ja aika syviä uurteita on kasvoissa. Ihokin on sellainen hieman harmahtava ( tupakoijalle tyypillistä). Mutta äärimmäisen charmanttihan Kari Tapio on. Niinhän sitä sanotaan ,että rypyt tekevät miehestä vaan charmikkaamman.
Kyllä mä luulen, että ihan hyvä ja hauska jakso luvassa.
Tapsa murjoo keikoillaan spontaanisti usein mainioita juttuja, joten miksei tuossa Uutisvuodossakin se häneltä onnistuisi.
Ajattelin ,että olisi ehkä parempi, jos Tapsa pääsisi Tommyn pariksi, siinä pääsee mielestäni enemmän ääneen ja se Jari Tervo on kyllä niin mahdoton huuliveikko, että siinä jää helposti sanattomaksi.
Aika usein on vaan niin ,että naisvieraat on aina Tabermanin parina. Nythän siinä jaksossa on nimittäin joku nainen toisena vieraana.- naisvieraasta käy
kunhan nyt saisi suutaan edes kerran auki. Ja mielellään vielä oikeaan aikaan.
Semmoinen jäykkä tuppisuuhan se meidän tapsu vähän on. - HIH!
naisvieraasta käy kirjoitti:
Semmoinen jäykkä tuppisuuhan se meidän tapsu vähän on.Äläs muuta sano ! ;D;D
naisvieraasta käy kirjoitti:
Semmoinen jäykkä tuppisuuhan se meidän tapsu vähän on.Kyllä uskon Tapsan olevan edukseen siinä Uutisvuodossakin. Tapsa on ihan huumorimiehiä
- luulet
Justiinax kirjoitti:
Kyllä uskon Tapsan olevan edukseen siinä Uutisvuodossakin. Tapsa on ihan huumorimiehiä
Taas justiinaxilta kommentti jonka jo arvelin tulevankin. Saman vanhan paskan toistoa.
- niitä tavanomaisia
homovitsejään!
- sitä, että itse
niitä tavanomaisia kirjoitti:
homovitsejään!
jöpöttää tuppisuuna tympeän näköisenä ja kun joku muu hauskuttaa Tapsa repeää hillittömään nauruun vasta siinä vaiheessa kun muut ovat jo lopettaneet nauramisen.On siinä porukoilla kummeksumista.
Järkyttävää! - Amppari
sitä, että itse kirjoitti:
jöpöttää tuppisuuna tympeän näköisenä ja kun joku muu hauskuttaa Tapsa repeää hillittömään nauruun vasta siinä vaiheessa kun muut ovat jo lopettaneet nauramisen.On siinä porukoilla kummeksumista.
Järkyttävää!HEH ! ;)No en ole kyllä huomannut , että Tapsa ihan sentään tuollainen olisi. Kyllä Tapsa on se joka keikoillaan yleisöä jutuillaan naurattaa. Joskus on vähän kaksmielisiä juttuja, muttei suinkaan aina.
- Maruzela
Tapsa klaaraa homman himaan! :) Sillä hepulla on pilkettä silmäkulmassa ja terävät hoksottimet.
- Musica
Tälläistä menoa on ainakin luvassa huomisessa jaksossa :D
Uutisvuodossa 18.11. Tommy Tabermann paljastaa kokoomuksen yllätysnimen ensi kevään vaaleissa. Tommyn pari, juontaja Nanna Ripattila-Tulikoura taas lausuu rakkausrunon. Jari Tervo kertoo, miksi Nalle Wahlroos käy Mannerheimin patsaalla kunniakäynnillä, ja Jarin pari, artisti Tapani Kansa laulaa sekä suomeksi että saksaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883