miksi täällä kinastellaan ja haukutaan

mira...

Miksi ihmeessä täällä tapellaan kaasosta ja morsiammesta? Eikö todellakaan ole parempaa puheenaihetta.. Voisi vaikka kehua kaasoja tai jotain..

Ja sitten siiihen yleistykseen, että kaasot joutuu tekemään kaiken ja kaasoja vain käytetään hyväksi, eihän se aina noin ole.. Itse en aijo laittaa kaasoa tekemään mitään erityistä häiden eteen.. Itse kaiken suunnittelemme mieheni ja vanhempieni kanssa.. Kaaso suunnittelee kanssani polttarit ja auttaa ja varsinkin tukee häiden järjestelyíssä..

Mielestäni kaason tehtävänä on tukea morsianta sinä päivänä kun se h-hetki on. Ja tietenkin häitä ennen monella eri tavalla. Mutta ei kaasoa saa työllistää niin kuin orjaa.

On jotenkin käsittämätöntä että kun joku sanoo jotain että "kaaso perui, kaaso jotain muuta" niin heti morsian saa syyt siitä että morsian aina työllistää ja siihen suntaa, vai oletteko itse morsiammia jotka tiedostatte että työllistitte? Rupeaa hieman siltä tuntumaan.

Minkätakia sitä ei vain voitaisi arvostaa kaasoa ja antaa hänen toimia sillä tavalla kun hän osaa. Ei sellaista kaasoa tarvitse hyväksyä joka ei häiden eteen mitään tee. Kyllä kaason täytyy jotain tehdä ja kantaa kortensa kekoon, koska on kaaoksi lupaunut, tieten mitä se voi olla.

Mutta ennemmin kun valitetaan meille morsioille siitä että orjapiiskaamme kaasojamme, niin annataan mielummin neuvoja, sitä täältä kuitenkin halutaan..

Ja kaikille kaasoille tasapuolisesti onnea siitä että olette kaasoksi suostuneet.. Ja tsemppiä siihen, mitä on edessä.. Kyllähän se on totta että morsian panikoi ja ehkäpä ärisee kaasolle ennen häitä, mutta sehän on vain merkki siitä että välittää kaasosta, koska uskaltaa näyttää hänelle tunteensa..

Ja sitten vielä meille morsiammille.. Muistetaan nyt että kaasot ovat siellä meitä tukemassa, meitä varten.. Mutta eivät sitä varten että saamme heitä käskyttää ja heille teettää töitä. Ei kaason tarvi olla tekemässä siitä päivästä suurin osaa, vaan olla mukana tukemassa sinua..

Noh, onnea kaikille kaasoille ja morisoille :)

3

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selata ketjua,

      jossa ei ole muuta kuin "mun kaaso on ihana" "niin munkin" niin munkin" "sama täällä". ei ihmisillä, joilla on asiat hyvin ole juuri syytä aloittaa keskusteluja, ainahan kysyjällä on joku ongelma, johon hän kaipaa apua ja neuvoja. eiköhän positiiviset kokemukset jaeta muualla kuin anonyyminä palstoilla? nämä palstat eivät ole koko totuus, eiköhän tavallisesti morsian ja kaaso ole molemmat tyytyävisiä häihin.

    • ex-kaaso

      Juu, niin se minunkin ystäväni puhui paljon siitä, että kaasoa hemmotellaan ja hän ei joudu valtavan työmäärän alle. Toisin kävi, sain tehdä kaiken yksin, se tekeminen ei ollut koskaan tarpeeksi hyvää ja minut haukuttiin ja jätettiin kiitoksetkin antamatta.

      Varo mitä lupailet jos et jostakin syystä saa sitä lupausta pidettyäkään pinna piukalla...

    • tyypillistä

      niin eikös tämmonen moittiminen ole tyypillistä suomalaista käyttäytymistä.

      eihän mistään ikinä mitään kiitosta saa, jos asiat menee hyvin niin ollaan hiljaa.

      Ja jos huonosti niin heti ollaan moittimassa.

      Näin ainakin työelämässä ja valitettavan monessa ihmissuhteessa

      -mun mielipide-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe