Äijälä asialla?

nyyhkali

Poliisin viikkotiedotteessa oli maininta rattijuoposta, joka oli ilmoittanut ajaneensa humalassa paikalliseen poliisipiiriin. Poliisi oli mennyt paikalle (Vehmersalmi) ja puhalluttanut 1,1 promillen lukemat. Tapahtuman luonteen huomioiden, tuli mieleen ensimmäiseksi Äijä savonmualta.

3

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄIJÄLÄ!!

      ollu. ÄIJÄLÄ ajo MUNASILLAAN poliisia karkuun, eikun siis kotiin. Poliisit anto sen mennä ensin sisälle kun niille tuli oksettava olo ÄIJÄLÄN perseen näkemisestä. Ei halunneet MUNIA nähdä, olis laatta lentäny.
      Ai onks ÄIJÄLÄ savosta? Se selittääki sen kirjotukset. Kun savolainen aukasee suunsa niin vastuu siirtyy kuulijalle. Vai oisko ÄIJÄLÄ TAAS ajanu kännisä.?? Taitaaki olla tapajuoppo.!!

      • ÄIJÄLÄ

        Enpä sano tuohon mitään. Jätetään sinullekkin jotain mietittäväksi ja päänvaivaksi.
        Olettepa tarkkaan lukeneet kirjoitukseni, jonka poistin sitten myöhemmin.

        Olin kyllä kännisen kyydissä joku aika sitten, mikä sekin oli vahinko, mutta auto ei ollut minun.
        En halua kertoa tästä enempää, jotta voitte panna mielikuvituksenne liikkeelle.


      • ÄIJÄLÄ kirjoitti:

        Enpä sano tuohon mitään. Jätetään sinullekkin jotain mietittäväksi ja päänvaivaksi.
        Olettepa tarkkaan lukeneet kirjoitukseni, jonka poistin sitten myöhemmin.

        Olin kyllä kännisen kyydissä joku aika sitten, mikä sekin oli vahinko, mutta auto ei ollut minun.
        En halua kertoa tästä enempää, jotta voitte panna mielikuvituksenne liikkeelle.

        mutta muistaisin tuon jutun menneen alunperin hieman eritavalla, kuin nyt sanot. Arvostan mielipiteitäsi kuitenkin sen verran, että luen jokaisen juttusi, ja muistini (vaikka onkin kehno) toimi vieläkin sen verran, että miustan kisjoituksesi pääpiirteissään, jolloin myönsit ajaneesi pollisia pakoon humalassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1061
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      783
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 62
      696
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe