Poliisin viikkotiedotteessa oli maininta rattijuoposta, joka oli ilmoittanut ajaneensa humalassa paikalliseen poliisipiiriin. Poliisi oli mennyt paikalle (Vehmersalmi) ja puhalluttanut 1,1 promillen lukemat. Tapahtuman luonteen huomioiden, tuli mieleen ensimmäiseksi Äijä savonmualta.
Äijälä asialla?
3
386
Vastaukset
- ÄIJÄLÄ!!
ollu. ÄIJÄLÄ ajo MUNASILLAAN poliisia karkuun, eikun siis kotiin. Poliisit anto sen mennä ensin sisälle kun niille tuli oksettava olo ÄIJÄLÄN perseen näkemisestä. Ei halunneet MUNIA nähdä, olis laatta lentäny.
Ai onks ÄIJÄLÄ savosta? Se selittääki sen kirjotukset. Kun savolainen aukasee suunsa niin vastuu siirtyy kuulijalle. Vai oisko ÄIJÄLÄ TAAS ajanu kännisä.?? Taitaaki olla tapajuoppo.!!- ÄIJÄLÄ
Enpä sano tuohon mitään. Jätetään sinullekkin jotain mietittäväksi ja päänvaivaksi.
Olettepa tarkkaan lukeneet kirjoitukseni, jonka poistin sitten myöhemmin.
Olin kyllä kännisen kyydissä joku aika sitten, mikä sekin oli vahinko, mutta auto ei ollut minun.
En halua kertoa tästä enempää, jotta voitte panna mielikuvituksenne liikkeelle. ÄIJÄLÄ kirjoitti:
Enpä sano tuohon mitään. Jätetään sinullekkin jotain mietittäväksi ja päänvaivaksi.
Olettepa tarkkaan lukeneet kirjoitukseni, jonka poistin sitten myöhemmin.
Olin kyllä kännisen kyydissä joku aika sitten, mikä sekin oli vahinko, mutta auto ei ollut minun.
En halua kertoa tästä enempää, jotta voitte panna mielikuvituksenne liikkeelle.mutta muistaisin tuon jutun menneen alunperin hieman eritavalla, kuin nyt sanot. Arvostan mielipiteitäsi kuitenkin sen verran, että luen jokaisen juttusi, ja muistini (vaikka onkin kehno) toimi vieläkin sen verran, että miustan kisjoituksesi pääpiirteissään, jolloin myönsit ajaneesi pollisia pakoon humalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510712
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445314- 624870
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734534Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334053- 472938
- 362835
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362094